MinnerInstant – A Minner rövid tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt, vagyis ennek a szövegnek végén található blokkokban. Ez még egy béta felület. Ha úgy nézzük ez a Minner hírfolyama is egyben. A MinnerInstantot fent a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

MinnerInstant

Mondjuk, amikor bemegyünk egy játékboltba, vagy ajándékba vásárolunk online akkor nagy kerek szemmel nézünk mi kerül ennyibe egy társasjátékban. Igaz? Vállalkozóként a másik gondolat már az, hogy ahha, jó áron lehet adni… A társasjáték-piac évek óta folyamatosan és egyenletesen nő, a bevételeket tekintve pedig tavaly már a 4,6 milliárd dollárt (1,3 billió forintot) is elérte világszinten. Ez az összeg a várakozások szerint 2025-re 16,3 milliárd dollárra (4,6 billió forintra) emelkedhet.

Olvass ebben a témában még:

MinnerInstant

Úgy érzem 10 éven belül eljöhet az a korszak, hogy 4 napot kell csak dolgoznunk. Most a Microsoft tesztelte ezt Japánban. A kísérlet fényes sikerrel zárult, a cég szerint dolgozóik termelékenysége nagyobb mértékben növekedett, mint amennyi kiesést jelentett a heti plusz egy szabadnap. Számításaik szerint a munkavállalóik termelékenysége 40 százalékot nőtt a kísérlet ideje alatt (444.hu).
De egy hete a Minner hírlevélben is olvashattál hasonlóról. Egy német cég napi 5 órás munkanapot vezetett be. A feltétele ott az, hogy nincs se Facebook, se csevegés, se telefon. Bejött nekik is és látványosan jobb a munkavégzés. (G7.hu)

Tudom mire gondolsz! A 4 órás munkahét jobb lenne. Hát vállalkozóként akár elérhető is lenne, bár cégvezetőként elég unalmas lenne: Erről cikk: 4 órás munkahéthez mit szólsz?

MinnerInstant

Tetszik a Minner? Sokat inspirálódsz, sokat segítenek a cikkek? És akkor képzeld el, hogy mit kapsz a fizetős tudásanyagokban! Képezd magad a MinnerAkadémián! Kattints ide!

MinnerInstant

Első részeket nézve nem nyűgözött le, de aztán kezdett egyre jobban tetszeni. Sőt ahogy haladunk előre egyre jobban tetszik, hogy megmutatkozik benne a vállalkozói lét nehézségei, és persze a pozitív oldalai. A részek rövidek, így könnyű beiktatni a napirendedbe. Nézd és lazulj!

Ilyen sorozatajánló még:

MinnerInstant

Friss 2019. 3. negyedéves statisztika szerint bár lassú növekedésben, de nő a Facebook felhasználók száma. Az USA-ban volt már egy megtorpanás év elején, sőt Európában is, de érdekes látni, hogy felhasználók millióival változik.

Első ábra a naponta aktív felhasználók számát mutatja, alatta a havi aktivitást (értsd legalább egyszer belépett). De van itt még egy érdekes adat, a 3. kép!

A fenti ábrán is látszik, hogy sötét kékkel jelzi az USA és Kanada felhasználóit, nos hiába kevesebb ott a felhasználói szám a többi régióhoz képest, mégis az árbevétele sokkal több. Hát igen, egy amerikai többet költ, így többet ér a reklámozóknak, cégeknek.

Forrás: Facebook

MinnerInstant

A Csíki sör a Facebook oldalán tett közzé egy magyarországi felhívást. A következő másfél évben a 15 000 főnél nagyobb városokba keresnek partnereket. Egy beszélgetést mindenképpen megér, ha gondolkodtál ilyenben, akkor kérj tőlük bővebb információt, ha az megvan, bátran írj a Minner-nek FB-on és átbeszéljük!

Itt érdeklődhetsz náluk: +36 70 362 7661
E-mail: sorozo@csikisor.hu

Van még ilyen! Wish local pont nyitása. Egyik Minner olvasó belevágott. Itt írta le a részleteket: Wish Local Partner átvevő pont tudnivalók

Forrás: Csíki Sör FB oldala

MinnerInstant

A lista első tíz helyezettje:

  • Docler Group, 208,4 milliárd forint
  • Videoton Holding Zrt., 171,5 milliárd forint
  • MPF Holding, 166,2 milliárd forint
  • Gránit Pólus Csoport, 135,9 milliárd forint
  • Dayton Invest (Wing), 134,8 milliárd forint
  • Bonafarm Csoport, 122,7 milliárd forint
  • Duna Csoport, 118,5 milliárd forint
  • Jász-Plasztik Kft., 116,3 milliárd forint
  • Futureal Csoport, 95,5 milliárd forint
  • MET Csoport, 91,5 milliárd forint

A világ legértékesebb cégeinek listáját az Apple Inc. vezeti 284 544,8 milliárd forint becsült értékkel. Forrás: Forbes

MinnerInstant

Van ugye a karácsonyi szezon, tud rá kampányolni. Megvannak a motívumok, képek, tudod az emberek szokását hozzá igazítani, tudod mit csinálnak ilyenkor, tehát karácsonyi szezon van. Nos a Starbucks, amikor bevezette a sütőtök latte-t (pumpkin spice latte), akkor egy új szezont hozott létre. Árban egy prémium terméket ad, valami új dolgot, és a szezonalitás miatt az emberek rászoktak. Könnyű kommunikálnia, marketing kampányokat készítenie rá és a felhasználók keresik a terméket, hiszen nem csak az van, hogy bemegy és iszik egy latte-t. A konkurenciái is átvették és adnak sütőtökös, vagyis inkább őszies jellegű kávékat. Ez egyébként a Starbucks piacát még erősítette is. A – Mi olyan nagy ebben? – kérdést egyébként használd te is!