Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes receptet kitalálni, ha mindenki tudná, csak jó és sikeres vállalkozások lennének?! Na de vannak jobbak, kitűnnek, szóval érdemes megvizsgálni, hogy mit is tudnak jobban. De mégis mi különbözteti meg őket a többiektől? Ha röviden kellene válaszolni, akkor a megfejtés: ők nem arra fókuszálnak, hogy kitűnjenek, hanem arra, hogy a vevőt kiszolgálják. És ez most nem beszólás, hiszen jó hogy itt vagy, de görcsösen ragaszkodni ahhoz, hogy kitűnj, nem fog eredményt hozni. Lássuk, hogy akkor mi segíthet! Kutattam!
Olvasd végig a cikket, mert arra törekszem, hogy használható tudást kapj, ha nem így lenne, akkor szólj bátran! Ez nehéz téma, hiszen a legtöbb cég néha legyint az olyan dolgokra, mint az üzleti terv, vagy roadmap. Valami Szent Grált keresnek, közben pedig a minimumot sem teljesíti a legtöbb cég. Na, de ezen változtassunk!
Olvasd el vagy hallgasd meg, vagy mindkettő!
A cikk tartalmát egy hanganyagban is feldolgoztam, ahol több példát is hozok a leírtakkal kapcsolatban.
A podcastot itt éred el Spotify-on, itt Apple Podcastban itt, vagy itt beágyazva:
Kutatások, tanulmányok sikeres vállalkozásokkal kapcsolatban
Szeretem kutatásokkal alátámasztani a mondandómat, és egy-egy téma feldolgozása előtt mindig keresgélek a témában, megkeresem az érintett terület kutatásait. Ennél a témánál is találtam anyagokat, de bosszantott, hogy igazi átütő eredményt nem adtak a kutatások, vagy tényleg ennyire egyszerű lenne? Na jó, kiszűrtem azt, ami tényleg segít!
Az alábbi kutatásokban szereplő tényezők főleg hosszú távon hoznak eredményeket! A rövid távú tippek a következő nagy blokkban.
#1. kutatás: Piacismeret és piaci rés
Peter Cohen kutató több mint 200 induló vállalkozást vizsgált több éven keresztül és hasonlította össze piaci szereplőkkel. Azt vizsgálta, mivel tűnnek ki azok, akik sikeresek. Természetesen jött egy sor általános megállapítás is, mint a célok és mérföldkövek kitűzése (most hiába mondanánk, hogy tűzzél ki, annyira megfoghatatlan, hogy azzal sokra nem mész). De van itt használható anyag is. Amit kiemel, hogy a sikeres cégek vezetői mélyen ismerik az iparágukat, de tényleg ismerik, nem csak mondják, ismerik a fogyasztókat, a problémáikat, a lehetőségeket, a konkurencia mit és hogyan csinál… Ezt a piacismeretet az alapítók általában alkalmazottként szedték magukra. Tudod legtöbbször az: „én jobban csinálnám, mint a főnök” gondolat indítja el a legtöbb embert a saját vállakozás irányába. Ez pedig már már kellő piacismeretet adhatott nekik. Később pedig piackutatással bővítették a piacismeretüket (ezt alátámasztja egy lejjebb lévő #3. kutatás). Rengeteg vállalkozóval dolgozok együtt és azoknál a cégeknél, ahol alig növekszik a bevétel, mindig arra lyukadunk ki, hogy valójában olyan piacon van, amit felületesen ismer csak. De ezeken könnyű változtatni!
A másik érdekesebb információ, amit még szintén több kutatásban is megtaláltam, hogy mintha piaci rést találtak volna, de inkább úgy fogalmaz a legtöbb kutató, hogy olyan igényt szolgálnak ki, amit a többi piaci szereplő figyelmen kívül hagy. Tudom, hogy nehezen változtatsz az irányon, egyrészt majd érdemes lesz ezzel foglalkoznod, de lesz még itt olyan tipp, amit azonnal használni tudsz változtatás nélkül. (+információ, a Kék óceán stratégia pont erről szól)
Változtatás nélkül is tudsz úgy sikert elérni, hogy alapból keresed az új piaci szegmenseket. Megvizsgálod, hogy te hogyan tudod kielégíteni a szükségletüket, így megmaradhat a régi is, de legyen új. Azok a cégek tűntek ki a tömegből, akik megújították termékeiket, szolgáltatásaikat (újítás, vagy teljesen újakat hoztak létre).
Ami szintén ebben a kutatásban is benne volt, és a többiben, hogy a szenvedély (lelkesedés) és a piacismeret is magas szinten van. Hiszen hiába vagy lelkes, ha közben olyan víziók vannak a fejedben, amit a piac elkaszál, mert nem ismered elég jól. Ha a kettő találkozik, akkor óriási növekedés várható.
Forrás: Peter-cohan – 6-things-super-successful-companies-have-in-common
#2. kutatás: Roadmap, innovációs képesség
A BDC/Nielsen 1139 közepes méretű vállalkozást vizsgált.
A kutatás először felszínesnek tűnt, aztán kezdtem a mélyére merülni, és átlátni az összefüggéseket.
1. Hogy tud növekedni a céged? És mi kell hozzá? Roadmap, vagyis van terved a vállalkozásod növekedésére? Ez le is van írva? A sikeresebb cégeknél ezek mind megvannak. Persze vannak elemei, ami változnak, de a növekedéshez mindenképpen kell tudnod, hogy mire van szükséged egy adott szint eléréséhez (legyen az piaci részesedés, bevételi, profit, munkatársi létszám cél). És legyen folyamatos utánkövetés, hogy tényleg hol is állsz ezen a roadmap-en. Üzleti konzultáción meg szoktam kérdezni a cégvezetőktől, hogy megvan-e már az a termék / szolgáltatás, amivel a cége 3-szorosára nőhet a jelenlegi szintről. A válasz (tisztelet a kivételnek), nagy kerek szemek szoktak lenni. Mondjuk pont azért vannak nálam, hogy kiderítsük. A következő pontban nagybetűvel kiemelt részek is bekerülnek a roadmap-be!
2. Szintén előkerült az innovációs képesség, ami egyébként szinte minden kutatásban. Mondjuk gondolj bele, hogy te mennyit újítottál a vállalkozásodon. Tudod változás, új termék, szolgáltatás, üzleti modell váltás… Ugye? Ha valószínűleg itt vagy a cikknél, akkor keveset. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni! 3-5 évente legalább legyen valami új terméked, ha valamivel óriási sikert értél el, akkor picit lehet többet várni.
„Na jó, de most indultam.” – mondhatod most magadban.
Tudtad, hogy az első évek pont a tesztelésről szólnak? Akkor kell igazán változásokat eszközölnöd! Ezt írd fel egy lapra és kezdj el ötletelni: ÚJ TERMÉK! ÚJ SZOLGÁLTATÁS! ÚJ ÜZLETI MODELL! Csak nem ez is rákerül a roadmap-re?
A kutatásból kiderült még, hogy olyan üzleti modellben érdemes gondolkodni, amiben kiszolgálunk több vevőt is, nem csak 5-10 ügyfelet.
Továbbá ténylegesen mérjük az eredményeket, az előrehaladásunkat.
A vizsgált sikeres cégek kipróbálták és alkalmazták az új technológiát, sokkal előbb, mint azt a versenytársaik, legyen az akár egy számlázó rendszer, CRM – ügyfélkezelő-rendszer, vállalatirányítási rendszer
Forrás: BDC/Nielsen
#3. Kutatás: Piackutatás
Erről már írtam a Minneren. A Hinge Research Institute friss 2019-es kutatásának eredményéből kiderült, hogy azok a cégek, akik piackutatást végeztek, még ha alkalmanként is, több mint 10X-es növekedést tudnak felmutatni éves szinten (év/év alapon), sőt profit rátájuk átlagosan 27%-kal magasabb. Az alábbi ábra eléggé szemléletes:
Piackutattál már? Biztos? És jól sikerült, tudtad használni? Mert, ha nem, akkor irány megkérdezni a vevőket, kutatni a többi piaci szereplőt! Megtalálni a még érintetlen területeket, megoldásokat! Hogyan? Itt van egy tudásanyag, ami végigvisz lépésről lépésre, kattints ide!
Forrás: Hinge Research Institute/2019
#4. Többi kutatás
Itt van még néhány kutatás. Ők is fenti eredményekre jutottak, illetve még további sajnos általános eredményre, amit nehéz adaptálni:
- Okreglicka, M. (2016). Key Factors of Small Business Success: Literature Review. Journal of Social and Development Sciences, 6(4), 30.
- Success Factors of Small Business Owners – Susan Janet Turner Walden University – 2015
Azonnal látható eredményeket akarok! – Mivel tűnjek ki?
Ó te jó ég mennyi lehetőség! És mikor valaki ezt megkérdezi tőlem, akkor kiderül, még az alapokat sem tette le. Azokat, amelyekről ebben a blokkban lesz szó.
#1. Weboldal – alap!
Mivel lehet kitűnni? Ideje megreformálnod a weboldaladat! Addig ne is lépj tovább, amíg olyan nem lesz a weboldalad, ami konverziót hoz. Ez egy jó benchmark. Nem, a mostani nem jó! Láttad már a konkurencia weboldalát, igen, magadban mondod, az sem jobb. Több mint 1000 céggel találkoztam az elmúlt években, és kijelenthetem, hogy igen a weboldal már jó alap, hogy kitűnj a piacon. De nem szépnek kell lennie, hanem vevőt kell hoznia! Rengeteg szép websablont találni a weben, azt könnyű megoldani, 10-20 000 forintba kerül, vagy megbízol egy webfejlesztőt, vagy megtanulod a WordPress weboldalkészítést. Ez tehát könnyen teljesíthető, de lépjünk tovább arra, amire a többi konkurensed nem koncentrál eléggé!
Hogyan lesz a weboldaladon konverzió?!
Több órán át foglalkozz azzal hétről hétre, hogy mit csinálnak a weboldaladon a látogatók, vajon hová kattintanak? És találd ki, hogyan érheted el, hogy arra is kattintsanak, amire te szeretnéd. Vizsgáld meg, vedd fel a mozgásukat (értsd mit néznek, hová kattintanak) valamilyen hőtérképes megoldással (pl. Hotjar).
Legyen a weboldaladon konverziós lehetőség, tehát legalább egy űrlapkitöltés, időpontfoglalás, természetesen a vásárlás a legjobb. Továbbá ne tedd tele mindenféle általános, neked tetsző szöveggel! Kutass, hogy a vevődet tényleg mi érdekli. Nézd csak meg ezt a cikket, mennyire más a termékleírás ha azt a vevő írja: Ezt a termékleírást a vevők készítették. Jobb is lett! Termékleírás minta, ötlet
Milyen a jó weboldal? #Példa: Gondolj bele milyen nehéz lehet matracot eladni online! DE tényleg! Ki vesz úgy matracot, hogy előtte nem fekszik bele? Több százezer embert sikerült erre rávennie ennek a matracos cégnek. És a hogyan? Hát egy weboldallal: Ez a cég online ad el matracokat. 4 év alatt 300 milliárd forint értékben
És ne mondd, hogy ez általános tipp, addig, amíg a weboldaladat 8 másodperc alatt elhagyják a vásárlók és mintha western filmben lennénk, ördögszekérként pörögne át a weboldaladon! És a látogatottságod alig több mint néhány száz fő naponta. Ha eléred az 1000-et, és a konverzió is jó, már érteni fogod, miről beszélek.
#2. Vélemények, értékelések, vevői visszajelzés, social proof
Azt hitted, a marketing lesz a következő igaz? Nos, mielőtt arra rátérnél, el kell kezdened, de ízibe véleményeket, értékeléseket kérni a vevőidtől. Utánanézni, ezt hol tudod szerepeltetni a weboldalon. A vevők nem hisznek neked, de a többi vevőnek igen, vagyis az ő értékelésükből ki tud indulni. Tudtad, hogy 72%-a a vásárlóknak addig nem vásárol, amíg el nem olvas néhány értékelést (Forrás: Testimonial Engine)
Az elmúlt félévben több ügyfélnél is teszteltük hazai piacon és a marketingben növelte a konverziót, ha használtunk véleményeket weboldalakon, közösségi média posztokban, e-mail marketingben.
- Amit el akarunk érni a véleményekkel: a vásárló döntési idejét lerövidíteni, lezárni.
- Tökösnek kell lenni, hogy bevállald, ezt ez biztos. Sok cég fél, hogy negatív értékelést kap.
Egy kis ízelítő statisztika:- Kellenek a negatív értékelések is! Azok a vállalkozások, akiknél a negatív értékelések száma 15-20% között van (az összes értékelést nézve), 13%-kal több bevételt szereznek, mint akiknél csak 5-10%. Tudod, látni akarják az emberek, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb dolog, ami történhet velük. (Womply – 2019)
- 10-ből 7 vásárló megváltoztatta a véleményét (értsd például pozitívabb lett) miután elolvasta a cég válaszát az értékelésére. (Bazaarvoice via Marketing Charts – 2013)
- Be kell gyűjteni értékeléseket, véleményeket. Keresd meg, hogy milyen platformra írják majd a véleményeket. Statisztikák szerint a Facebook véleményeket látva az emberek nagyobb eséllyel vásárolnak (értsd pl. be van ágyazva a weboldalra).
- Hogyan kapsz értékeléseket? A vásárlást követően legtöbbször e-mailben érdemes próbálkozni. Segítsd a véleményadást kérdésekkel. mert máskülönben nagyon rövid értékeléseket fognak írni. Érdemes a vásárlás követőn 2 hét múlva bekérni.
#3. Forgalomterelés – (marketing)
Ha kész a weblap akkor a következő lépés amit meg kell tenned, hogy forgalmat terelsz a weboldaladra. Ahogy fent említettem, tényleg sok céggel állok kapcsolatban és látom, hogy amelyik cég weboldalának látogatottsága eléri a napi 1000 főt, az sokkal eredményesebb. Egyébként a legtöbb cég weboldalát alig néhány száz ember látogatja nap mint nap. Amikor valaki azt mondja, hogy már kipróbált minden marketinget és nem működött, akkor mindig azonnal a weboldalával kezdem (feltételezem először, hogy a termék és az ajánlat megfelelő).
Tehát a marketingben óriási a lehetőséged még, egészen biztosan nem aknáztál ki mindent. Sejtem is, hol akadhattál el. A kommunikációban, benned van minden, de valahogy a weboldaladon, a marketingedben ez nem jön át. Igaz? Az ügyfeleimnek a következő segített:
- Elkezdtek 2-3 hónapos kampányokban gondolkodni, illetve meg is csinálni azt. Egy-két terméket kiemelni, vagy kevés termék esetén egy téma köré építettek kampányt. Láss csodát, minden termék forgalma nőtt. Marketing kampány készítés lépésről lépésre tudásanyag itt.
- Podcast/ mondd fel hanganyagban! Ez segíti a kommunikációdat – Nem kell podcastot indítanod, ha nem kell, de egy érdekes dolgot fedeztünk fel. Valamiről (egy témáról) írni nehéz, valahogy az embereknek nehéz kifejeznie magát írásban. De szóban! Próbáld ki, hogy felmondasz anyagokat különböző témában (pl. mobil diktafonjára), ami kapcsolódik a termékeidhez, vevőid igényeihez, problémáihoz, vagy az iparágadhoz.
Itt két irányba tudsz, sőt három!- Az egyik, hogy ezekből az anyagokból készítetek blogbejegyzéseket, meg fogsz lepődni milyen jó anyagok készülnek belőle. És csak a felmondott szövegedet írja le valaki, picit fogyaszthatóvá, olvashatóvá teszi persze, de ennél jobb alap nem kell.
- Kiveszel az anyagaidból akkora kis részt, ami pont elég egy rövid Facebook poszthoz és kiposztolod a FB oldaladra.
- Ténylegesen elindítasz egy podcastot (online rádió, csak felvett hanganyagok). Erről itt olvashatsz: Podcast marketing. Beszélj a vevőidhez! Könnyebb, mint írni. Hogyan csinálj podcastet
- Keresőoptimalizálás (SEO): Ebben egyszerűen nem lehet nem fejlődni. Igazán ki lehet tűnni azzal, hogy téged találnak meg. Na, de ehhez tartalom is kell, nem véletlen a fenti blokk után szerepel. Az igazán profitot termelő cégek forgalmának legalább 30-50%-át a Google-ból jövő látogató teszi ki (és nem a fizetett hirdetésekre gondolok). És most a 2020-as válság miatt a Google találati oldalai is változnak, sok cég csökkenti erőforrásait (értsd nem foglalkozik ezzel), vagy éppen meg is szűnik. Tehát egy lehetőség is itt van a lábunk előtt.
Erről cikk: Ennyien kattintanak az első 10 linkre a Google találati oldalán. Mennyi látogatód lehetne, “ingyen”!?
Tudásanyag pedig itt: Átfogó keresőoptimalizálás (SEO) tanfolyam - Valami hiányzik igaz? Facebook, Google Ads, és a többi marketing nyalánkság… Legyen alapod, legyen jó weboldalad, és utána ezek már kis játékszerek lesznek. Havi 200 000 forint marketing költség legyen az első cél!
Ehhez cikkek, sok-sok tudásanyag itt 50+ cikk marketingről, vevőszerzésről. Esettanulmányok, ötletek, tippek
Oktatások pedig itt: Marketing képzések online. Ingyenes tanfolyamoktól a fizetősökig
„De hát ezt tudtam eddig is!”
De jó! Akkor egy sikeres céggel állok szemben, aki ezeket mind alkalmazza. Nem elég tudni, csinálni is kell!
Márkaépítés, üzleti modell, termékfejlesztés
Remélem érzed a nagyobb szakaszok egymásra épülését! Ide is jutottunk a márkához, termékfejlesztéshez. Az Apple kiemelkedő cég? Te is azt mondod igaz? De mikor is lett ekkora márka? Látod a középső nagy sávot? Az mutatja az iPhone-ból származó bevételeket. Láthatóan hozzájárult az új termék az Apple növekedéséhez? Igen!
Merőben megváltozott az üzleti modellje. A márkaépítést nem a cég okozta, hanem a terméke. Ezt mindig jegyezd meg, a márkaépítéshez kell a termék, kell a vevő. Jó tehát már nem kell nagyon győzködjelek, hogy innoválj a vállalkozásodban. A jó hír, hogy ez az innováció bármi lehet, nem kell feltalálnod valamit! Annyi, hogy a cégedben vezess be új terméket / szolgáltatást, vagy módosítsd az üzleti modelledet.
Na, de mi az üzleti modell?
A vállalkozásod működésének rendszere. Például ha eddig nem volt szolgáltatásod, de most bevezetnéd, az üzleti modell változást jelent. Szintén az is, ha eddig csak offline működtél és áttérsz online értékesítésre.
Ahhoz, hogy növekedni tudj, egészen biztosan 3-5 évente valami új dologba is bele kell vágnod, vagy új termék, vagy új üzleti modell. Persze, ha megtaláltad azt a dolgot, amit kilőtte a cégedet az űrbe, akkor a következő szakaszt elhúzhatod. Ez benne a legjobb!
Erre egyik legjobb példám Xerox. Egy nyomtatós / fénymásoló cég, de ma már a 43%-a szolgáltatásokból származik. Ma nem lenne Xerox, ha megmaradtak volna csak a nyomtatópiacon. A legérdekesebb, hogy 1963-ban ezzel az üzleti modellel megelőzte a korát: Bevezette, hogy a lemásolt oldalanként fix árat kellett fizetni. Az árban benne volt minden nyomtatáshoz kapcsolódó költség, papír, tinta, sőt még a szerviz is. Értelemszerűen nagyvállalatok voltak a célcsoport.
Azt már korábban a Minneren olvashattad, hogy a márkaépítéshez szükségünk van a termékfejlesztésre. Így ezért is került minden egy blokkba. Na nézzük akkor, ehhez milyen lépések kellenek:
- Marketing – Megjelenés, márkaüzenet, folyamatos jelenlét (erről volt szó feljebb)
- Termék, termékfejlesztés – El kell érnünk, hogy lojális, visszatérő vásárlóink legyenek. Hogy jó termékünk legyen. Nincs olyan terméked, amit többször meg tud venni a vevő, vagy többször használni tudja? Akkor tegyél érte! Próbáld minél szélesebb spektrumban nézni a vevőid igényeit, problémáit, azok megoldásainak szakaszait és arra építeni terméket/szolgáltatást. Ezzel kapcsolatban itt egy nagyon jó podcast /hanganyag: Termékfejlesztés, üzleti modell példák: Ikea, Playersroom, autónepper, webáruházak, innovációk [podcast]
- Ügyfélszolgálat – A jó ügyfélszolgálat egy minőségi ugrás. Ez az első hónapokban nagyobb ráfordítás, de utána a növekvő bevétel már kárpótol, illetve hála égnek skálázható (ahogy nő az ügyfélszám, egyenes arányban nő az ügyfélszolgálat terheltsége).
- Utánkövetés, vevőápolás – Kicsit keresztmetszetben áll az ügyfélszolgálattal. A lényege, hogy nem engeded el a vevő kezét. Kapcsolatot tartasz, kommunikálsz vele. Itt ennél a pontnál már jelzem, hogy szükség lesz CRM rendszerre (ügyfélkezelő-rendszer). Ami elősegíti egyébként a többi területen is a fejlődésedet. Kutatásomból kiderült, hogy ez az a fontos alkotó elem, ami egyszerre tudja előmozdítani az összes fentit:
- vevők megismerése
- termékfejlesztés
- utánkövetés,
- ügyfélszolgálat
- marketing
- és segít a márkaépítésben. A legjobb pedig, hogy a CRM rendszer bevezetése nagyon jól megtérül, 8,7-szeres ROI-val számolhatsz.
- Ezek a márkaépítés lépései is egyben. Kibővítve itt olvashatsz róluk: Márkaépítés lépései, folyamatai. Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását!
Munkaerő
És akkor még a szervezetfejlesztésről nem is beszéltünk. Hiszen a cég munkatársai együtt építik a vállalkozásukat. Amíg ezt a részt is kidolgozom, olvasd el ezeket a cikkeket, mert azt hiszem, erre is szükségünk lesz:
Itt van nekünk két vállalkozó, az egyik duplájára emelte a munkatársak fizetését, és a cége 3-szorosára nőtt. A másik egy joghurtüzemet húzott fel ott, ahol egy multi kudarcot vallott.
- Duplájára emelte a dolgozói fizetését az önzetlen cégvezér, azóta szárnyal is a cége – Index
A tulajdonos Price alaposabban is tájékozódott a témában, mielőtt belevágott. Így talált meg egy olyan tanulmányt, amit Daniel Kahnemann és Angus Deaton jegyzett. A két Nobel-díjas közgazdász a cikkében úgy számolt, hogy az Egyesült Államokban nagyjából évi 75 ezer dolláros (közel 23 millió forintos) fizetés maximálja a dolgozók boldogságát, vagyis, ha ennél kevesebbet keresnek, akkor még van rajtuk pénzügyi nyomás, ennél többtől viszont már nem lesznek annyival boldogabbak. Dan gondolt egyet, számolgatott, és áprilisban bejelentette a dolgozóknak, hogy ha évi 75 ezres fizetést nem is tud kigazdálkodni, a céges minimálbért fokozatosan, három év alatt évi 70 ezer dollárra emelik.
A DOLGOZÓK SZÁMA A DUPLÁJÁRA NŐTT, A FORGALOM PEDIG A HÁROMSZOROSÁRA. - A kurd pásztorfiú, aki dollármilliárdos lett, és most újraírná, hogy miért is kellenek cégek – Index
Ami a nagy multinak nem ment, az egy bevándorlónak igen. Hamdi Ulukaya törökországi kurd kisebbségiként jutott el az Egyesült Államokba, ahol egyetlen dollár nélkül vágott bele szülei mesterségébe, a sajt- és joghurtkészítésbe. A Chobani tulajdonosa ma már dollármilliárdos joghurtkirály.
Ezt a cikket és a benne lévő videót ki ne hagyd! Van benne minden, új üzleti elvek, marketing ötletek, kitartás.
A 2005-ös induláskor az amerikai joghurt piacon 1 százalékot jelentettek csak a görög joghurtok, ma 50 százalékos a részesedésük, és Ulukaya cége adja el a legtöbbet.
Még csak most kezdesz vállalkozásba?
Kezdd ezzel az oktatóanyaggal: Vállalkozó leszek! Kezdő vállalkozó online kurzus
Forrás:
Inc/ Peter Cohen
BDC/Nielsen
Okreglicka, M. (2016). Key Factors of Small Business Success: Literature Review. Journal of Social and Development Sciences, 6(4), 30.
Success Factors of Small Business Owners – Susan Janet Turner Walden University – 2015
Statista.com
Fotó: Envato License