Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami ahhoz kell, hogy hogyan is tedd meg az első lépéseket a TikTok marketingben. Mutatunk sikeres TikTok kampányokat, videókat, beleláthatsz a kommunikáció megtervezésébe, számokba. A példákon keresztül te is kedvet kapsz a TikTokhoz, sőt akár másolni is tudod a látottakat.
Az esettanulmányok Márton Viktortól származnak, aki a MinnerAkadémia TikTok képzés oktatója, és tartalomkészítő.
Így kampányolj a TikTokon! [esettanulmány]
A trendi audióra posztolás már megy, de hogyan kampányoljunk a TikTokon? Viktor saját példáján mutatja be ebben a cikkben. Az esettanulmányból egy két hónapos kampány tartalmát és eredményeit ismerheted meg, amely során Viktor matek felvételi felkészítő oktatást adott el nyolcadikosoknak, illetve szüleiknek.
A cikkben igazi bennfentes információkat találsz: Viktor megosztja veled, mi volt a célja a kampánnyal, hogyan készült fel rá, milyen tartalom típusokat vetett be, és hány videót készített. Az eredményt sem titkolta el: 4 millió megtekintés a kampány alatt, 4000 weboldal látogató, 576 vásárló.
A cikket itt tudod elolvasni: Így kampányolj a TikTokon! [esettanulmány]
Így kampányolj a TikTokon 2. rész: TikTok Ads tanulságok [esettanulmány]
Less be a kulisszák mögé, hogyan értékesített Viktor egy havi előfizetéses terméket, és milyen szerepet játszott a TikTok a komplex, több platformon futó kampányon belül! Az organikus videók mellett a TikTok hirdetések, a TikTok Ads is szerepet kapott, és Viktor őszintén számol be az eredményekről és olyan tanulságokról és hibákról is, amiket te már megspórolhatsz a következő kampányodban.
#tipp: Ahogy Facebookra is remélhetőleg jó sok hirdetés változatot készítesz, úgy a TikTokra is tedd ezt meg, de legalább 3-5 videó hirdetéssel készülj, hiszen élesben dől el melyik működik igazán jól.
A cikket itt tudod elolvasni: Így kampányolj a TikTokon 2. rész: TikTok Ads tanulságok [esettanulmány]
Hirdetésből eladni a TikTokon? A bluedigital.hu TikTok Ads kampánya [esettanulmány]
Még részletesebb esettanulmány egy új csatorna TikTok Ads kampányának megtervezéséről és beállításáról. Viktor ezúttal nem magának, hanem ügyfelének tervezett TikTok kampányt, aminek a részleteit velünk is megosztotta. A hirdetéseket több körön keresztül optimalizálták, az eredmények és fontos tanulságok pedig a cikkben olvashatóak. Például megtudhatod mennyibe került egy vásárló. Igen ebből nemcsak forgalma, de nyeresége is lett a cégnek.
A cikket itt tudod elolvasni: Hirdetésből eladni a TikTokon? A bluedigital.hu TikTok Ads kampánya [esettanulmány]
Így kötötte le a nézők figyelmét több, mint 10.000 órára egy pizza a TikTokon [esettanulmány]
A Pizza Italia Pomáz kihívás elé állította a fogyasztóit: aki megeszi 30 perc alatt az 57 cm-es pizzát, az ingyen megkapja. Ezzel a kampánnyal elérte a cég, hogy megmozgatta az embereket, és nagyobb forgalma lett. A cikkből végig tudod követni, hogy egy ilyen kampányt miként építettek fel, és hogyan értek el 1,6+ millió megtekintést és 5000 új követőt.
#eredmények:
- 6 videó, 5000 új követő, 1 639 000 megtekintés, 64 500 lájk
- 10 000 órán keresztül volt a potenciális vásárlók szeme előtt a márka logója és a pizza
- Az első, hosszabb videót átlagosan 38 másodpercig nézték
- Azóta az 57 centis pizzát többen keresik, így a hírét sikerült elterjeszteni
A cikket itt tudod elolvasni: Így kötötte le a nézők figyelmét több, mint 10.000 órára egy pizza a TikTokon [esettanulmány]
5 másodperces trükk, amivel több követőt szerezhetsz TikTokon [esettanulmány]
Ebben a cikkben megismerkedhetsz a CTA fogalmával, és azzal, hogy hogyan használd. A cselekvésre ösztönzés bizonyítottan növeli a követők számát. Fontos, ez nem egy hiúsági metrika: a vásárlók ösztönösen jobbnak érzik azokat a cégeket, márkákat, akiknek több követőjük van, aktívabban a social mediában, több komment és like van a posztjaikon.
A cikkben különböző videókat mutatunk be, amiket összehasonlítva látszik az eredmény.
A 10 megfigyelt videó alapján a CTA-t tartalmazók 4.8-szor több követőt hoznak, mint a CTA nélküliek az átlagos arányokat nézve.
Nézd meg, hogy milyennek kell lennie egy cselekvésre ösztönzésnek, és hogyan tudod alkalmazni a Tiktokon!
A cikket itt tudod elolvasni: 5 másodperces trükk, amivel több követőt szerezhetsz TikTokon [esettanulmány]
4 nap alatt 1200 követő és virális videó a TikTokon ezzel a trükkel [esettanulmány]
Megszázötvenszerezte a megtekintéseinek számát Zoli, a Mesefalak TikTok csatorna tulajdonosa. Hogyan is érte ezt el? Piacelemzés, profilbeállítás, bio-írás, majd tartalomstratégia.
Ha már 50 videót posztoltál és még akkor sincs eredmény, akkor valamit nem csinálsz jól. Ha valakinek nem működik a TikTok akkor még nem tesztelt eleget. Ebben a cikkben Viktor és Zoli annak mentek utána, hogy egy rosszul teljesítő TikTok profilt hogyan kell feléleszteni, hogy nagyobb nézettséget – és üzleti eredményeket – hozzon.
A siker receptjét az alábbi cikkben tudod megtekinteni, és átültetni a saját TikTok stratégiádba: 4 nap alatt 1200 követő és virális videó a TikTokon ezzel a trükkel [esettanulmány]
Kiemelt kép: Unsplash