szerda, január 20, 2021

Vállalkozási ötletek 2021-re. A legjobb üzleti ötletek a Minnertől

Akár online vállalkozási ötletet keresel, akár kreatív, akár hagyományos üzleti ötletet, a 2021-es üzleti trend gyűjteményben meg fogod találni. Akár kezdőként, akár működő vállalkozással rendelkezel, jó kiindulási pontokat kapsz. Több hónapja készítem, kutatom az új ötleteket, beszéltem adott piacon több szereplővel is, piackutatásokat kerestem, hogy biztosan a legjobbat kapjátok. Azokat a fő üzleti területeket fogjuk érinteni, amivel 2021-ben sikereket érhetsz el. Az a jó ezekben az üzleti ötletekben, hogy bár adott évre vonatkozik, de legalább 5 évig érvényesek maradnak. Mikor újítsunk, ha nem akkor, amikor a piac bizonytalan! Változó környezet, új lehetőségek! Lássuk is őket!

Aranyat érő üzleti ötletek – 2021

Először jöjjön a lista, majd mindegyikről hosszabb leírás alatta, vagyis bővebben (a podcast-hoz is segítség, beírtam hányadik perctől beszélek az ötletről, igen hanganyag is van):

Készítettem egy podcastot is, amiben beszélek mind a 8 ötletről. Hallgasd meg! Spotify-on itt éred el, és Apple Podcast-ban itt, vagy az alább lejátszón:

Részletesen az egyes vállalkozási ötletek 1-8.:

1. üzleti ötlet: Celebek, influencerek, Youtube-erek, híres emberek webshopját, vállalkozását üzemeltető cég, vállalkozás 

Érdekes trendre lettünk figyelmesek. A celebek, híres emberek, influencerek úgy indítanak be egy vállalkozást, hogy az üzemeltetést kiszervezik. Ezt nem véletlen teszik, hiszen a szponzorok mennyisége egy idő után elér egy korlátot a csatornáikon (Youtube, Instagram, Facebook) és rájönnek, a sajátból is nagy pénzt szerezhetnek.

#példa: Erre egy jó példa Darai Andrea (Kasza Tibor felesége) webshopja a Mankershop, amit változóan vagy a Dora Natura webshop tulajdonosa, a Dora Natura Kft. üzemeltet vagy éppen most a LifeT!LT Food Kft. (elmúlt 2 hónapban változott). Nos hasonló területen (belsős információ) lesz most például egy celebnek ruhakollekciója, amit természetesen csak részben az adott celeb tervez, csak a nevét adja, de akar hozzá shopot is. Az értékesítést, gyártást, üzemeltetést, mindent egy cég végez (majd a tiéd). A marketing pedig legtöbbször a többségében netcelebek dolga. 

Az ötlet tehát itt az, hogy mi vagyunk az üzemeltető cég. Legtöbbször kereskedelembe vágnak bele, de itt fontos tudni, hogy a profitlehetőség elég magas benne, hiszen az árakon van egy kis celebfelár. Megállapodás lehet az árrés egy része, kicsit affiliate partnerprogramhoz hasonlóan, de a celebnek biztosabb hátteret ad, hogy a weboldal az ő kezében van. Másik megoldás: közös cég alapítása vele. Ajánlom gyártó cégeknek, működő webshoppal rendelkező cégeknek, kereskedőknek. Lehet itt persze tágabban is gondolkodni, akár elővenni a bérgyártást is, lehet krémek, táplálékkiegészítők, müzli, ruha, cipő, csokoládé, ital (pl. vitaminvíz)…

2. üzleti ötlet: Csomagolóanyag kereskedő, webshop, egyedi csomagoló gyártó

Tudod ki kereste a legtöbb pénzt az aranyláz idején? Kedvenc példám szokott lenni, hogy az amerikai aranyláz csúcsán sem az aranyásók gazdagodtak meg igazán, hanem az őket kiszolgáló szolgáltató és termékgyártó vállalkozások (étel, ásó, nadrág…). Ilyen volt például a Levis farmer, annak az időnek köszönhette, hogy nagyobbra tudott nőni. 
Az e-kereskedelemben ilyen piac a futár, vagy például a csomagolóanyag kereskedő. Minden héten látok legalább 1-2 olyan posztot a webáruház, vagy üzleti csoportokban, ahol valaki csomagolóanyagot, dobozt keres. A hazai piacon egyik leggyorsabban növekvő piac az e-kereskedelem, tehát stabil lábakon áll a leendő piacod. És bár vannak versenytársak, mindig lehet jobban csinálni. 

Én is meglepődtem ezen a piacon, hiszen a Google -be beírva is azt hihetnénk telített a piac. Majd több száz kereskedővel, főleg webáruház tulajdonossal jutottunk arra, hogy igen ez jó irány lehet. Egyrészt bővül ez a terület, keresnek új csomagolóanyag beszállítókat a kereskedők, és ahogy írtam az ötletnél speciális igényeket szinte nem is tudnak kielégíteni.

#példa: Itt van például az elmúlt hetekben indult Aprófutár, ők mint a Netpincér, úgy szállítanak ki webshop megrendeléseket.

A nagyobb kereskedők inkább a standard méretekre mennek rá és a mennyiségre. Persze ez a piaci is még jó, de az egyedi csomagolóanyagok, dobozok piacában van még nagyobb potenciál. Amihez ők nem hajolnak le. Akár a hűtött termékeket nézzük, akár az egyedi csomagolást, dizájndobozok. Tudod, legyél te az, akire azt mondják: nála ez megvan! Persze árulsz standard dobozokat is. 
Mondok egy érdekességet! Amerikában már több helyen pozitívan számoltak be arról, hogy a visszaküldést is csökkenteni tudja az egyedi csomagolás. Ez pedig vonzó lehet a webáruház tulajdonosok szemében. Én leszek az, aki először ajánlani foglak a Minneres webshopoknak! A kínai importot ajánljuk ehhez. A legújabb 100 termékötletes videóban, a 26. ötletnél beszélünk erről, a ragasztószalagot hozzuk példának, és látva annál is és a többi csomagolóanyagnál is, megfelelő az árrés, versenyképes lehetsz! 

3. üzleti ötlet: RPA – Robotizált folyamatautomatizálás

400

Lényege, hogy programozás nélkül tanítunk be egy szoftvert különböző feladatok elvégzésére. Legyen az utalás, adatok rögzítése, másolása, számlakiállítás, e-mail küldés, adatok exportálása / importálása, de akár adatvizualizáció is (jelentések készítése)… Minden tehát, ami irodai dolgozónak ismétlődő folyamat lenne. Van több szoftver is, amivel ez megoldható, mint például az UiPath.
De itt nem állunk meg! Több olyan dolog is megvalósítható ezzel, amihez korábban programozó kellett volna, vagy több hónapos fejlesztés, ami mindössze 1-2 hétre csökken így. Már most látható, hogy amelyik cégnél elkezdték bevezetni, egyre több monoton munkát vettek át a robotok, és a munkavállalók az értékteremtő munkák felé fordulhattak. Igen ez okozhat munkakör átalakulást, megszűnést is. 
Több területen is ki lehet aknázni ezt az itthon még nem elterjedt technológiát (a Minner időben szól, ahogy tavaly a CBD termékeknél tettük):

  • szabadúszóként vállalunk folyamat / munka robotizálást
  • adatbányász céget csinálunk (alkalmas a szoftver arra, hogy adatokat keressen, rögzítsen akár tömegesen is), piackutatásra is alkalmas lehet, figyelésre, sőt be lehet tanítani neki még számolást is 
  • vállalkozást csinálunk arra, amiben nagyobb projekteket vállalunk, egy komplett cég folyamatait robotizáljuk, ahol tudjuk
  • olyan helyen lépünk be mi, ahol gyorsan kellene valamit megoldani, de még tart a fejlesztése az adott rendszernek. Áthidaló megoldás programozás közben

Feltétele persze, hogy ismerjük a programok használatát, de azt rövid időn belül el tudjuk sajátítani, itt inkább a folyamatok megismerésén, feltérképezésén, megtervezésén múlik minden és azok implementálásán. 
Ebben a cikkben erről az RPA technológiáról részletesebben. Óriási lehetőségek vannak benne! Kattints ide!

4. ötlet: A bútorpiac átalakulása. Használt bútor piac és a digitális bútorvásárlás újabb szintje

Ki is diktálhatná a bútorpiac trendjét, mint az IKEA. A közel 80 éve működő bútorgyártó cég két piacot tesztel éppen, vagy is inkább hármat: 

  • Kisebb üzleteket nyitnak, ún. pop-up store-okat. Ahogyan az e-kereskedelem többi piaci szereplőjénél is, itt is fontos a fizikai bolt megléte, kicsit közelebb a munkahelyekhez, a belvárosban.
  • Használt bútor piacba is belépnek, ahol is a visszavitt IKEA bútorokat felújítják, vagy újrahasznosítják. Ősszel nyílik az első olyan boltjuk, ahol csak használt, felújított bútorokat és fenntartható módon előállított termékeket lehet majd kapni. 2030-ra a vállalat termékei csak megújuló forrásból származó vagy újrahasznosított anyagokból készülnek.
    Minner ötlet: a használt bútor piac erősödését a jelenlegi gazdasági recesszió is előrébb hozhatja, és természetesen az ökotudatosság. Itt az a vállalkozás nyerhet, aki képes lehet valami jó ökobrandet megteremteni úgy, hogy közben pozitív érzést kelt az emberekben, ha a cég használt bútoraira gondolnak majd. 
    További ötlet lehet ennél, hogy a most divatos bútor piacterekhez hasonlót létrehozni, csak használt bútorokra, ahová a magánszemélyek is feltölthetik a bútoraikat (főleg apróhirdetés). DE! Itt ahogy a többi hasonló sikeres koncepciónál (piacterek) az előny a jó fotó, minőségi képek, és egyéb funkciók (pl. méretek, sőt méretek képen is, kereshető adatbázis).
  • Az üzleti modellre szintén nagy hatással lesz. Oslo városközpontjában a bevásárlóutcán nyílt meg az Ikea egyik kis boltja, egyben tervezőstúdiója. Az oslói tervezőstúdió, amelyben a vásárló az áruházlánc kínálata alapján megtervezheti a lakása minden zugának berendezését. De ez még csak kísérlet, igaz nem véletlen vezetik be, az online tervező eszközök népszerűek a felhasználók körében.
    Minner ötlet: Látva az egyik Minner vállalkozó sikerét az online gardrób tervező piacon, egyértelműen érdemes ezzel foglalkozni. Ahogy az IKEA-nál, a boltokban a labirintus célja az, hogy sokáig maradjanak a felhasználók, úgy az online bútoreladásban a felhasználók hosszú ideig lekötésének egyik praktikus módja az online tervező. Persze, ahogy olvashattad itt a gardróbos példát, nem véletlen azzal kezdte a vállalkozó, azt még könnyebb megtervezni és a vevőnek legyártani. Más bútorelemeknél ez kicsit nehezebb, de látjuk majd az IKEA-nál, hogy ő szintén hasonlóan csinálja. Megtervezi a felhasználó, megrendeli, majd otthon összeszereli. 
    Gondolkodj! Mit lehetne így eladni! A bútortól egészen a függönyig gondolkodhatsz, és akkor még az ágyakról nem is beszéltünk. És itt máris eszembe jutott a Casper matracos cég, aki igazán inspiráló példa lesz ezen a piacon (olvasd majd el): Ez a cég online ad el matracokat. 4 év alatt 300 milliárd forint értékben

Ezzel kapcsolatos cikk a Minneren: Az IKEA tesztel! A/B teszteli az új üzleti modelljét, ötleteit. A szemünk láttára alakul…

5. üzleti ötlet: Újgenerációs termékkereső oldal, piactér, határok nélkül

A hazai webáruházak, az e-kereskedelem egyik sajátossága, hogy a marketingcsatornák dobogós helyén szerepelnek az ár-összehasonlító oldalak. De csak azért, mert eddig nem volt más! A fogyasztók termékkínálatot keresnek, ezt adják nekik az újgenerációs platformok. És imádják őket!  Az ár-összehasonlító oldalak rendszerét, úgy gondolom ismered. Az üzleti modell lényege az, hogy ár alapján rendezi különböző kategóriák, vagy konkrét termékek alapján a rendszerében található webáruházak kínálatát. Ha az érdeklődő átkattint, akkor ezért a kattintásért (PPC) a webáruház fizet (15-40 Ft közötti kattintásonként). Ugyanezt a modellt követik az olyan oldalak, mint a favi.hu, csak nálunk nem az ár a lényeges, hanem egy konkrét termékkategóriába tartozó keresőt, listázót hozzanak létre. Tehát egy olyan oldal, aminél a webáruház kereső paraméterek sokrétűbbek, mintha azt egy webplázánál tennéd meg (pl. eMag, Alza), akik értelemszerűen nem fogják módosítani termékkategóriánként a keresőparamétereket (pl. bútoroknál nincs méret szerinti keresés, vagy kanapé esetében 2-3 személyes). Egy idő után persze függőséget is hoznak a partnereiknek, hiszen a bevételük egy része lehet pont tőlük jön majd.
A bevétel PPC, vagyis kattintásonként, amikor valaki a weboldaladról átkattint a partner oldalára, de affiliate megoldás is jó ötlet lehet. 

Amikor a trendek összeérnek! Pont ezért követed a Minnert, hogy ezekre figyelmeztessünk. A Minneren néhány napja megjelent cikkben a Favi.hu -t mutattam be (itt). Ahogy látod, a favi.hu elérhető az összes környező országban (cseh, szlovák, lengyel, román, horvát). Az e-kereskedelem egyik lényeges trendje most, hogy a saját hazájukban kiemelkedő gyártók, webáruházak, e-kereskedők terjeszkednek a környező országokban. Ez jogos is, hiszen az adott országban elérhették már a forgalom tetejét, skálázódáshoz kell a külföldi piac. Erre a trendre támaszkodnak rá az ilyen oldalak, az adott ország nyelvén elérhetővé teszik a határon túli webshopok ajánlatát is. De persze ez csak egy extra dolog, ami segíti a növekedésedet. 

Néhány kategória ötlet (tehát ezeknek csak egyikét találják meg a felhasználók nálad):

  • elektromos kerékpárok (céges adókedvezmény miatt ez még jó is lehet),
  • társasjáték (mint ők),
  • csak háztartási gépek,
  • csak natúrkozmetikumok,
  • csak környezettudatos termékek (úúú ez jó, ez jó!, még az Amazon is lájkolná, éppen most derült ki, ebbe az irányba nyit jobban),…
  • csak időseknek szóló oldal, piactér.

Ezt az ötletet kidolgoztuk!

Ebben a cikkben egy átfogó anyagot készítettünk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

A Minner.hu -n további ötleteket kapsz ezzel kapcsolatban, ebben a cikkben:  Az újgenerációs ár-összehasonlító oldalak, amik inkább termékkeresők. Új trend a hazai weben

6. üzleti ötlet: Információ vizualizációs szakember, hogy mindenki megértse, és több vevője legyen a cégeknek

Röviden: ábrákat, infografikákat készítesz weboldalakhoz, termékleírásokhoz, marketinganyagokhoz

Ti kértétek, hogy legyen szabadúszó ötlet is, így megkerestem azt, amiben a legnagyobb potenciál van most, amire van igény és amivel eredményeket érnek el a partnereid.
Tudtad, hogy sokan azért nem vásárolnak meg egy terméket, mert nem értik azt, amit elolvastak? A Tárki kutatóintézet legújabb tanulmányában, kutatásában aggasztó hírt kaptunk. A magyarok 53%-a nyilatkozta azt, hogy nem olvas könyvet, még azt se, hogy havonta egy kicsit (vagy ritkábban). Mindössze 13%-a olvas rendszeresen. Ez egybevág több nemzetközi kutatással is. És itt jön a legszomorúbb az egészben, mivel nem olvasnak, így egyre jobban romlik az értő olvasó képességük.
Ettől még kell természetesen a szöveg a marketing anyagokban, de láthatóan magasabb a konverzió, értékesítés ott, ahol sokkal több vizuális elemet használnak, többet között ábrákat, magyarázatokat, infografikákat. 
Az online marketing egyik legnehezebb területe, hogy elkapjuk az emberek figyelmét. Az ábrák, infografikák, képek több funkciót is ellátnak: elkapják a figyelmet, segítik az információ átadást, elérik, hogy a felhasználó még több információt akarjon szerezni. 
Ezt tökélyre fejlesztették azok a cégek, akik a közösségi finanszírozó oldalakon hirdetik meg úgy a terméküket, hogy korábban senki nem ismerte őket (lásd ebben a cikkben).

Az ötlet, szolgáltatás: Ábra, infografika, kép készítése promóciós oldalakhoz (laning page), közösségi média posztokhoz, termékleírásokhoz (főleg webshop). Ehhez még csak Photoshop sem kell (maximum később), hiszen a Canva.com elég sokrétű lett az utóbbi időben. 
Mivel győzöd meg őket? Te magad is készíthetsz A/B teszteket, és már hőtérképen (Hotjar) is látszik, hogy az emberek figyelmét elkapja. Arról nem is beszélve, hogy a képeket, ábrákat a közösségi médiában is meg tudják osztani a cégek. 

+információ: A Minner például most vett fel egy ilyen munkatársat, akinek egyik fő feladata lesz ez (vajon miért is vannak ilyen ábrák a cikkben? Ezért!)

Itt van magyar példa is! A Tárki kutatásról, ábrákról még ebben a cikkben olvashatsz: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…

És erről egy videó:

7. üzleti ötlet: e-kereskedelem FMCG termékekkel, erre épülő webáruház.

FMCG jelentése: gyorsan forgó fogyasztási cikkek. Ezen belül élelmiszereket, illetve drogériai- és háztartási termékeket értünk.
Az utóbbi időben láthattuk, hogy a hazai e-kereskedelmi szektorok közül rendre az FMCG termékek bővültek a legtöbbet (GKI Digital), sőt itt nőtt egyedül a konverziós ráta is az utóbbi években (több mint 2,3%). 
Tesco házhozszállítás, Auchan, Spar, sőt most már az Aldi is beszállt ebbe a piacba. DE! Itt jön a lényeges pont. Rengeteg termék van, amit nem az ilyen nagy áruházaktól rendelünk, vagy nem nagyon szeretnénk. Ez derült ki az utóbbi néhány évben. Szárnyaljon a fantáziád, például:

  • A frissített 2020-as üzleti ötletek között írtam a friss “félkész ételek”, vagy sous vide technológiával előkészített ételek piacának növekedéséről (itt főleg előre elkészített húsos ételeket találunk). 
  • Ételallergiásokra épülő termékek (gluténmentes, tejmentes, cukormentes…), amelyeket nem szolgálnak ki a fenti nagy áruházak. Vagy éppen vegán, vega étkezéshez kapcsolódik, vagy valamilyen diétához.
  • Tisztítószerek piaca, látszik, hogy akár saját márkát is el lehet így indítani. Erre láttuk példát egy Minner vállalkozónál, a Biobubi óriási sikereket ért el már az első 1 évében, lásd itt. 
  • Kézműves termékek – szörpök, chili, füstölt húsok, sajtok … 
  • Zöldség / gyümölcs is természetesen, és itt akkor már meg is említeném a fogyasztók számára is olcsóbb szépséghibás terményeket (lásd Minner cikk). 
  • Szárnyaljon a fantáziád, gondolkodj. Mi olyan termék lehet, amit a fogyasztók nem a nagy áruházakból szereznek be, mert vagy nem található ott meg olyan sokrétűen, vagy drágább (polchely ára miatt), vagy alapból a fogyasztók nem ott keresik.  

Ez az üzleti ötlet lokális, helyi vállalkozásként valósítható meg igazán, sőt könnyebb lesz visszatérő vásárlókat is szerezni és a logisztika és könnyebben megoldható. 

8. üzleti ötlet: Sajátmárkás termék – menj szembe a multival! De könnyített pályán és okosan! 

Legyen egy olyan FMCG terméked*, amit az emberek valószínűleg nem a multitól vesznek meg, sőt nem is akarnak már tőle venni. 
Van egy nagy és fizetőképes réteg, aki igazából nem szeret a multitól, nagy márkától vásárolni, vagy épp keresi a környezettudatos, lokális termékeket. 

*FMCG = gyorsan forgó fogyasztási cikkek 

Ahogy az alábbi példákban is látod kismárkaként is óriási sikereket lehet elérni. Ennek egyik fontos eleme lesz, hogy gondolkodj miként tudsz olyan terepre menni, ahová a multi, vagy nagykereskedő, gyártó nem nyúl, vagy éppen ahogy fent említettem a vevő nem ott keresi (lásd: környezettudatos termékek, nem a multitól veszed meg, nem a nagy márkát keresed). Vagy látod a lenti példáknál a Szafi-nál, hogy az is hozzájárult a sikeréhez, hogy az áruházakban túl drága a polchely egy gluténmentes lisztnek, hiszen annak forgási sebessége lassabb, ezét arra nem fókuszálnak.

Hogyan lesz sajátmárkás terméked? Nem kell hozzá sajátgyár, elsőként bérgyártásban is tudsz gondolkodni. Erről cikk és további információ: Bérgyártás: úgy is lehet sajátmárkás terméked, hogy más gyártja. Üdítő, kutyaeledel, csokoládé, kozmetikai termékek…

#példa: Néhány példa sajátmárkás termékekre (sokan saját maguk készítik a termékeket, mások bérgyártásban)

  • Biobubi mosószer – Egy Minneres vállalkozó terméke, aki bérgyártásban gyártja a mosószert és egy év alatt elért arra a szintre, hogy már viszonteladói vannak több  városban is. Miért veszik? Mert aki biomosószert keres, az nem hiszi el, hogy a multié az tényleg bio, főleg nem környezettudatos. De a Biobubi ezt adja már a szállítás / utántöltés megoldással. Róluk cikk itt. 
  • Fritz kóla, és egyéb üdítők – Láttál már specialty kávézóban Coca-Cola-t? Na ott aztán biztos nem kapsz olyat. Az ilyen helyeken például olyan kisebb márkákat találsz, mint a Fritz kóla. Róluk ebben a G7.hu cikkben olvashatsz, igazán átfogó anyag. 
    Itt tehát a kulcs a disztribúcióban van, olyan vendéglátósoknál kapható, ahol a célcsoport egyébként sem feltétlenül a Coca-Cola-t keresi. 
  • Hasonló mint magyar márkaként a Tikkadt Szöcske kóla. 
  • Vitaminvizek – bár van már néhány belőle, de még annál is nagyobb a haszon ezeken, mint az “egyszerű” ásványvizeken. És ezt is lehet bérgyártatni. 
  • Holland csoki, ami olyan piacon tud piacvezető lenni, ahol azért a környékben elég sok csokoládé gyár van (Hollandia – Belgium). Hollandiában 19%-os piaci részesedéssel piacvezetők, ez óriási szám egy nem multi vállalattól. Ebben a Minner cikkben foglalkoztam vele bővebben. 
  • További példa az a görögjoghurt, ami Amerikában lett kasszasiker. Mindezt úgy, hogy egy multitól sikerült megszerezni áron alul a gyárat. Ami nem ment a multinak az ment alacsony költségvetéssel rendelkező induló vállalatnak. A Chobani teljes sztoriját ebben az Index cikkben olvashatod. 
  • Aztán sorolom a további magyar márkákat, mint a Lifetilt, Sárréti Chilifarm, Szafi (most adta el a cég nagyobb részét), Manna szappan
    Szafi-nál vagy a gluténmentes termékeknél az az érdekes, hogy ezek a termékek a boltokban foglalják a polc helyet, így az áruházak / nagy márkák nem szeretik, mert kisebb a forgási sebességük a termékeknek. Emiatt nem is helyeznek rá nagy hangsúlyt. Ezért jó koncepcióval, más csatornákon pont emiatt lehet sikeres. 
  • Gondolkodhatsz tehát élelmiszerben, vegyszerben. 

Mi volt 2020-ban? Hogy alakulnak azok a trendek? Korábbi vállalkozási ötletek

Ezeknek az ötleteknek a szavatossági ideje 2025-ben jár csak le! Addig bátran használd!
A 2020-as ötletek itt vannak felsorolva, itt pedig részletesen el tudod olvasni őket. :

0. ötlet: 2020-as koronavírus okozta gazdasági krízis utáni lehetőségek – Friss – Tisztítással kapcsolatos vállalkozások, ózongenerátor üzleti ötlet, ipari drón piac, “félkész ételek”, vagy sous vide technológiával előkészített ételek piaca, digitális vállalkozások, kuponoldal
1. ötlet: Privátséf, privátsofőr. 
2. üzleti ötlet/ trend: Kisbolt piacra épülő vállalkozások: nem kisboltot nyitunk, hanem kiszolgáljuk ezt a piacot, erre építünk!
3. üzleti ötlet: Társadalmi vállalkozások, újhullámú jótékonysági vállalkozás
4. ötlet: Sajátmárkás termék gyártása, bérgyártása, forgalmazása
5. ötlet: Helyi termelőkre épülő vállalkozások
6. ötlet: CBD termékek
7. ötlet: Új webáruház üzleti modellek
8. ötlet: Youtube csatorna indítás – GENERÁCIÓVÁLTÁS

Ide kattintva pedig eléred a 2020-as vállalkozási ötleteket, amelyek még legalább 5 éven át relevánsak lesznek. Szólunk ha már nem!

A megvalósításban segítenek ezek az anyagok, cikkek, képzések: Vállalkozás indítás, tőke, marketing

Ők léptek! Inspiráció a Minner vállalkozóktól, a trendekre / ötletekre a valóságban

Szemezgetünk! A 2020-as vagy korábbi ötletek megvalósítóira néhány példa, hogy meghozza a kedvedet! Továbbá piaci visszajelzések, eredmények, validáció az egyes trendekre, ötletekre:

MinnerInstant

Egy Minner vállalkozó szinte hasonló módon valósította meg az 52. üzleti ötletet (Hírek röviden, sztoriban, 15 másodpercben). Felhúztak több olyan Instagram profilt, amelyek 100-200 000 követővel rendelkeznek. Ebből annyit sikerült, hogy több mint 1 millió emberhez érnek el. Mivel 10 000 feletti követőszámmal rendelkeznek, így tudnak linkelni. Híreket, blogbejegyzéseket és webshop ajánlatokat tesznek így fel a hirdetőik (nagy portálok is). 0,8-1,2 forintot fizetnek kattintásonként a hirdetőik. Tele vannak egész márciusig, le van foglalva szinte minden helyük.

Ez egyébként egy érdekes megoldás, főleg azért is, mert a legnagyobb nehézség itt a forgalom elérésre, terelése akár a híraggregátor szájtunkra (ha amellett döntöttünk). Na most ez egy hibrid megoldás, amit az Instagram-ra, és egyébként még Facebookra épül. (ott is van profiljuk). Ahogy említettem már, itt mindig az a legnehezebb, vigyél forgalmat.

Az 52. ötletet most frissítettem több információval is: 52. üzleti ötlet: Hírek röviden, sztoriban, 15 másodpercben. Havi 41 millió forint vár

MinnerInstant

A 100. termékötlet Kínából 2. részében a 14. ötletben (6 perc 47-től) mutatjuk be a pergolux-ot, vagyis terasztető importálási lehetőséget. Találtam egy igazán pozitív hazai minta céget, ami nem csak megmutatja, hogy milyen nagy a piac, hanem egyébként jó minta arra, milyen egy profi weboldal, profi digitális marketinget is alkalmazó cég. Ez az Umbroll márka. Wow milyen profi koncepció, és 1,7 milliárd forgalom mutatja, hogy igazán van itt hely. De a lényeg mennyi marad a végén, az éves profit (vagyis adózott eredmény) 149 millió forint. Persze ehhez az is kell, hogy havonta 15-20 000 látogatójuk legyen a weboldalon is, vagy bemutatótermük is. Ez napi 600-700 látogatót jelent. A weboldalát mindenképpen nézd meg akkor is, ha nem ilyenbe vágnál bele: https://www.umbroll.hu/

A 100. termékötlet 2. részét itt találod: 100 termékötlet Kínából + TIPPEK 2. rész: A terasztetőtől a luxus franciaágyig

És a 3. részt is ajánlom, ott már még jobb videóval készültünk: 100 termékötlet Kínából + TIPPEK 2. rész: A terasztetőtől a luxus franciaágyig

MinnerInstant

A Minner több mint 200 üzleti ötlete között a szerepel 17. vállalkozási ötletként szerepel a borwebshop ötlet. Váradi József látva a hazai piacon még gyengélkedő online borkereskedelmet, elindította a Bar24.hu online borbárt. Bort értékesít online.

Tudod mi tetszik benne? Ez a Spotify-os zenés ötlet. Marketingben, brandépítésben igazán izgalmas ötlet. (Lásd a képen)

Nagyon jó kis válogatások vannak rajta! Jó ötlet!

A bor témánál egyből eszembe jutott a borokotonos vállalkozás, amit ők műveltek… Itt olvashatsz arról: 3 éve összegyűjtött 2 millió forintot a borkoton ötletére, és még ma is működik…

MinnerInstant

Emlékszel a Minner korábbi posztjaira, hogy megmutattam neked milyen óriási piaca van itthon a fagyasztott pizzának? Tudod! Ez az ábra volt az!

A Sempre Casa odatette magát, igazi olasz pizzát árul fagyasztva, Magyarországon. Minőségi étel, például Magyarósi Csaba Youtuber-nek is ízlett (egy friss videójában beszél róla – itt). Én is most rendelek. Ez azért izgalmas, mert néhányan azt vetették a szememre, hogy hát fagyasztott pizza… egészségtelen… meg a minősége… Hát tessék!

Hm…! Akár abban is lehetne gondolkodni, hogy ők lesznek a bérgyártóid*!

Fagyasztott pizza ötlet a Minner 2020-as üzleti ötleteiben, kattints ide! És mikor rendelhetek tőled?!

Bérgyártó = ő gyártja a te sajátmárkás termékedet, így neked nem kell törődnöd a gépek beszerzésével, üzemi engedélyek megszerzésével… És hát fagyasztott pizza, el is áll!

MinnerInstant

A piacok, vásárok zárva, a gazdák, termelők is nehezebben tudják eljuttatni a termékeiket a fogyasztóknak. És persze mi is nehezebben tudunk hozzáférni a hazai, kulináris, minőségi termelői termékekhez. A kolbásztól a chilipaprikán át a sajtokig, vagy például a mézig. Egy élelmes Minner vállalkozó, Áron elindította a hazipakk.hu oldalt, ahol nagyon baráti áron tudunk hozzájutni a termelők portékáihoz. Jelenleg Debrecen és Budapestre szállítanak ki. Egyébként ő már az egyik Minner 2021-es üzleti ötletből indult ki.

Elnézve a piaci árakat, a kezdő csomag 14 990 Forintos ára igazán vonzó. Én azért hogy a gazdákat, termelőket és ezt a kezdeményezést is támogassam veszek is egy ilyen csomagot. Ezt tartalmazza (huhh mennyi hús és sajt!):

  • 1 kg házi füstölt áru válogatás: A legízletesebb kolbászok, szalámik, sonkák, valamint egyéb házi finomságok, mint pl. hurka, tepertő, disznósajt, kenőmájas stb.
  • 0,5 kg kézműves sajt tál: Különféle lágy, félkemény, gyúrt, friss és érlelt sajtok sokasága.
  • 2 üveg (2×0,5l) kistermelői szörp: Izgalmas válogatás a jól megszokott, és kevésbé ismert hazai ízekből (pl. bodza, meggy, ribizli, kökény stb.)
  • 2 (2x380g) üveg kistermelői lekvár: Többféle különleges ízben összeválogatva, a megszokott házi ízektől (pl. szilva, barack) a nem mindennapi termékekig (pl. csipkebogyó, levendulás alma).
  • 1 üveg (40g) kézműves chili szósz: Világbajnok szósz válogatás.

Van karácsonyi csomagja is! Meglesz az ajándék is!? Én veszek egy csomagot, nézz körül te is, hogy még milyen csomagok és termékek vannak! Kattints ide!

Éhes lettem!

MinnerInstant

Múlt héten beszélgettem egy Minner vállalkozóval, aki nemrég indította el webáruházát. Igazán dizájnos, trendi acélpoharakat értékesít. A héten be is szereztem tőlük egyet, vásárlásommal támogatva ezt az induló vállalkozást is. A termék megfogott, sőt megszólított, főleg az a része, hogy a Tumblebee közel 8 órán át hidegen, 4 órán keresztül melegen tartja az italod. Termoszt nem akarok hordani magammal, de jó bögre megoldást még nem találtam, főleg ami zárható is. A képen nem látszik, de klasszikus bögre méret. Persze közben kattogott is az agyam, mármint üzlet szempontjából. Nehéz jó egytermékes webshopot találni, úgy érzem Dávid (az alapító) megtalálta ezt, főleg olyan húzó termékelőnyökkel, mint a:

  • megtartja a hőt a 18/8-as duplafalú élelmiszeripari acélból készült pohár,
  • kedvezményesebben tudunk vásárolni kávét (mármint a vevő, óriási előnyt ad ez a terméknek), ha ebbe kérjük az italunkat a nagyobb kávézóláncokban (pl. Starbucks-ban 160 forinttal, de több speciality kávézóban is,
  • törhetetlen (ha egy tank ráesik 100 méter magasról lehet megreped, de azért ez nem olyan valószínű, függ az alatta lévő talajtól is),
  • környezetbarát termék, ökotudatos. Hm ez azért is jó, mert például ez a trend elég erős, főleg most, hogy az Amazon bejelentette, hogy külön jelennek majd meg a környezettudatos termékek, hogy ezzel ösztönözzék a vásárlókat a fenntarthatóbb opció választására. Ez erősítheti az ilyen termékek trendjét, nagyobb potenciállal tekinthetünk rájuk, akár sajátmárkás termékként is. 

Remélem Dávid meghallgatta a legutóbbi podcastomat (52.), amiben arról beszéltem, hogy mennyire függ a forgalma majd a webáruház látogatottságától!

Na, de tovább is gondoltam! Ez a termék alkalmas arra, hogy nem csak webáruházban, hanem az érintett kávézókban is értékesítsék. Tehát a disztribúció nagyobb lehet, nem csak online. A terméket én most a Foxpost automatából vettem át, de mennyire jó lenne, ha átadópontként is működnének mondjuk speciality kávézókkal! A kávézók nagyon jó kapcsolódási pontok, partnerek lehetnek ebben a folyamatban. Sőt csatlakozhatna hozzá valami jó kis hűségprogram, elég sok jó magyar példát láttunk fizetős hűségprogramra (vevő fizet, hogy VIP tag legyen), csak egy kis kreativitás kell… Na, de jó többet nem is árulok el, van egy két ötletem, el is küldöm Dávidnak.

Szerezz be te is egy ilyen bögrét! tumblebee.hu

Ha pedig webáruház ötletek kellenek, akkor irány a Minner tartalmak:

Ez a poszt nem reklám, ez ajánlás, a terméket én magam beszereztem, ellentételezést nem kapok érte.

MinnerInstant

A Minner.hu 97. üzleti ötletét nem is akárhogyan valósították meg! A Minner az ötletben felhívta a figyelmedet, hogy óriási lehetőség van a vászonképek online értékesítésében. Attila és társa egy online konzultáció után belevágtak úgy az ötlet megvalósításába, hogy nemcsak a fúrás nélküli képfelhelyezést oldották meg, hanem még azt is, hogy biztosan vízszintbe kerüljön a kép, még akkor is, ha több részes a vászonkép. Óriási! A Vászonképvilág a vállalkozásuk: vaszonkepvilag.hu

#minnervállalkozók

Szabadalmi bejegyzés alatt álló eszközük, a Cansole segítségével különösebb szaktudás nélkül Te is képes leszel gyorsan és tökéletes vízszintben felrakni választott vászonképedet. Minden rendelés mellé adnak egy ilyen eszközt. Az tetszik benne, hogy így még nagyobb az esély, hogy majd tőlük vásárolsz következő alkalommal is. Örülök, hogy megfogadták tanácsomat, és méretarányos képeken, a bútorokhoz viszonyítva látjuk az egyes vászonkép méreteket, formákat. Ügyesek! További részletek a weboldalukon! Éppen most rendezem be a Minner stúdiót, természetesen tőlük veszek vászonképet! Hajrá Minner vállalkozók! Kattints ide és nézd meg

A Minner vállalkozók a MinnerAkadémián szerzik meg azokat az információkat, amivel még stabilabban tudják működtetni vállalkozásukat. Mindezt úgy, hogy közben élvezik is az életet! Fontos az egyensúly! Kattints ide és szerezd meg te is ezeket az információkat!

MinnerInstant

A 2015-ben leírt (2019-ben aktualizált) bérelj kertet, tyúkot ötlet Bács-Kiskun megyében megvalósították. Már több száz “előfizetőjük” van, akik havidíjat fizetnek, hogy a termésből kapjanak. Tehát a vállalkozó, a gazda folyamatosan kap pénzt az előfizetőktől, ők pedig terményt (sőt a kockázatot is megosztják). Természetesen máshol is meg lehet ezt valósítani! Sőt egy Minner olvasó jelképe összegért ad 4000 m2-ert most (friss infó).

Fotó: Anurag Arora / Unsplash

MinnerInstant

Még a pandémia korlátozások első heteiben egy poénos kép keringett a hazai weben, hogy a kőműves mégis hogy a búbánatba menne home office-ba. A felvetés persze jogos is lenne, ha rájuk is vonatkozott volna. Na, de jót nevetni ne tudnánk, persze jó volt. Komolyra fordítva a szót, minden csak leleményesség kérdése. A poén alatt folytatjuk!

A poént persze tovább vittük, hiszen a betonnak láthatóan nagy divatja van az ingatlan dekorációban, szóval akár még egy kőműves is dolgozhat otthonról.
Itt egy friss, több vállalkozást is futtató Minner vállalkozó csapat (több kép a posztban), akik kikísérletezték milyen beton lesz tökéletes arra, hogy dísztárgy legyen. Kitapasztaltál mivel tudják formázni, hogy lesz öntőformájuk. Már Amerikából is volt vásárlójuk (ottani marketplace piacon hirdették). És még környezettudatos is, öko beton.
Most, amikor nálam voltak konzultáción, átbeszéltük mire fókuszáljanak, hová nőheti ki magát ez az egész, milyen termékeket lehet még bevezetniük. És van egy terület, amire nem is gondoltak. Izgalmas! Szerintem nem is aludtak a tegnapi megbeszélés után. Láttad múltkor posztban, ez amolyan Minner mellékhatás.
Weboldalukhttps://rockman.hu

Inspirációra vágy a vállalkozásoddal? Vagy csak egyszerűen az ötletek segítenek a sajátodon gondolkodni? Irány a vállalkozási ötlet rovat, ahol most sok új ötletet olvashatsz: Vállalkozási ötletek rovat

Ha pedig azonnali segítség kell, irány a MinnerAkadémia: https://minnerakademia.hu

MinnerInstant

A zeneipar egyik újdonsült szereplőjénél voltam vendégségben egy podcast erejéig. A Musico Hungary hívott meg, akik egy idén induló (berobbanó) zenei szignálok, loopok, effektek értékesítésével foglalkozó zenei startup. Összekötik a zenészeket és a vállalkozásokat, zenéket, szignálokat hasznosítani tudó szervezeteket. A koronavírus a zeneipart, előadóművészeket szintén érintett, és meggyorsította a zeneipar digitalizációját is. Erről is beszélgettünk Bánki Tamással a Musico Hungary-nek az alapítójával, aki a Minner 40. üzleti ötletét valósította meg, vagyis az lett az alapja a zenei startupjának.

Musico Hungary idén év elején indult februárban, ahogy már említettem, a cél zenei szignálok értékesítése, a piaci szereplők összekötése, sőt mondhatni stock zene vásárlását teszik lehetővé, előre meg lehet hallgatni mintákat. Szerencsére megfogadta Tamás a tanácsomat és szervezett egy bevezető kampányt és eseményt a vállalkozása indulásához. Ez megfelelő hype-ot generált, hogy felfigyeljenek rá az emberek. Most pedig éppen egy zenei tehetségkutatót szerveznek, aminél már most látni, hogy igazán jól fog sikerülni (nagy az érdeklődés).

Itt találod a teljes cikket és podcastot, amiben az alapító is beszél: A zeneipar helyzete 2020-ban, trendek és egy zenei startup bemutatkozója

MinnerInstant

Emlékszel mit emeltem ki a Minner 2020-as ötleteknél a CBD termékek értékesítésénél? Azt, hogy még nagyon könnye be lehet kerülni a Google-ba, ha egy kicsit jobban odafigyelünk a keresőoptimalizálásra. A napokban egy Facebook csoportban egy CBD webshop tulajdonos posztlta az alábbit az alig 7 hónapos webshopjáról:

A 2020-as ötletek listában a 6. üzleti ötlet szól a CBD piacról.

Szépen validálj a piac a Minner ötleteit, de ez nem véletlen, hiszen ezek mind úgy készülnek, hogy előtte le vannak kutatva a területek. Néhány kisebb beszámoló, példa a fentihez hasonlóan

Merülj alá te is a vállalkozási ötleteknek! Hátha új ötleted támad! Kattints ide!

MinnerInstant

A Minneren már többször volt szó a virtuális asszisztensekről, vagyis a távoli asszisztensekről. Főleg adminisztratív munkákra érdemes őket megbízni, de tapasztalat, hogy gondolkodhatsz úgy mintha munkatársak lennének, és érdemes bevonni őket a munkába. Nekem már több mint 3 éve vannak így asszisztenseim. Az a legjobb az egészben, hogy szinte percre pontosan elszámolnak. Sokszor még az is jól jön, hogy besegítenek és van időd regenerálódni, nagyobb lendülettel dolgozni. Én nem csak vállalkozókat ismerek, de felsővezetőket is, akik így megbíznak egy külsős asszisztenst, vagy akarnak egy kis szabadidőt.

És most az jön, hogy oké, de hol találok asszisztenst! Egyrészt egy gyors Google keresés után már találsz többet is. De ajánlom figyelmedbe Schmid-Lengyel Mónikát, aki felsőfokú végzettséggel is rendelkezik, sőt mérlegképes-könyvelői is van, és nem mellesleg ő is Minner vállalkozó, MinnerAkadémia hallgató. Kattints ide és vedd fel vele a kapcsolatot!

De mit csinál még egy asszisztens? Kíváncsi vagy még mit ír erről a Minner. Itt van róla szó: Ezt a munkát csinálja egy virtuális asszisztens. Nem helyetted dolgozik, hanem…

Üzleti ötletként is izgalmas lehet! 64. üzleti ötlet: Otthonról dolgozó virtuális asszisztens

MinnerInstant

Ez olyan, mint mikor építési vállalkozó ismerősöm pénzt kapott egy cégtől, hogy lebonthassanak egy házat egy csapatépítőn. De az alábbi szőlőszüret programhoz hasonlót írtam le korábbi Minner cikkben (link a poszt végén).

A Harsányi Pincészet felhívása jött e-mailben:
A borongós szürkeség előtt tölts velünk 1-2 felejthetetlen napot a szőlőben, vidd magaddal a kora ősz legszebb pillanatait, ajándékozd meg csapatod egy természetközeli feltöltődéssel, szüreteljetek együtt! Idén a nyár is fakóbb, gondterheltebb volt, a csapat összetartása, a közös emlékek ereje most fontosabb, mint valaha.

A dűlő hangulata minden időszakban magával ragadó, de a szüret fényei, illatai, ízei semmihez sem foghatók!

Mi az, amivel biztos, hogy gazdagabb leszel a csapatépítő szüretelés után?

  • kiszellőzött fejjel
  • szélfútta, egészséges arcszínnel
  • szőlészeti és borkészítési alapismeretekkel
  • borkóstolási technikával
  • sáros bakanccsal
  • gyönyörű természetfotókkal
  • új insta és facebook kompatibilis profilképpel 😉
  • …  a többi pedig maradjon meglepetés!
  • Minden csapatméretre, elképzelésre, elvárásra van ötletünk, megoldásunk, tuti-titkos-receptünk!
  • …. és még tovább is volt a levél.

Na de, ami a legfontosabb. Itt a cikk, ami erről a jelenségről szól: Munkák, amikért még az emberek fizetnek, hogy csinálhassák. Mekkora biznisz!

MinnerInstant

Az ilyen üzenetek adnak nekem is és nektek is motivációt, hogy megéri csinálni, ki lehet próbálni új dolgokat. Bence több helyen is olvashatta még tavasszal az ózongenerátoros tippemet. Neki is eszébe jutott, és a cikkek megerősítették abban, hogy érdemes belevágni. Látod a Minner cikkek arra is jók, hogy ellenőrizd ötleted létjogosultságát, vagy ihletet meríts mit-hogyan lenne érdemes!

2018 év végén először a kárpittisztító-automata üzleti lehetőséget mutattam be, van olyan Minner vállalkozó, aki már a 2. automatát helyezi ki. 2020. év elején pedig beszámoltam róla, hogy mint a kárpittisztítós, mind az ózongenerátoros vállalkozások előtérbe kerülhetnek (koronavírus miatt). Vagyis nagyobb lesz rá a piaci igény. De jó! Így lett, sőt nemcsak mi jöttünk rá, hanem például a Renault is.

A Minner vállalkozó üzenete, beszámolója az indulásról:

Ez ráhangolt most! Merre tovább?

Kiemelt kép: Oliver Hale / Unsplash

MinnerInstant

11 milliárd forint értékben eszünk fagyasztott pizzát egy évben! 😲 Ez 37%-kal több, mint 1 évvel ezelőtti adat (mostani 2019. július és 2020. június között – Forrás: Nielsen)
A 2020-as vállalkozási ötletek között már 2019 novembere óta szerepel ötletként, hogy érdemes beszállni a fagyasztott pizza bizniszbe. Egy év alatt 19 millió darab fogyott.
Olvasd el a 2020-as üzleti ötletekben, mert adtam hozzá inspirációt: (2. ötlet): Vállalkozási ötletek 2020-ra. Milyen vállalkozást indítsak? Új ötletek!

MinnerInstant

Pár hete írtam a digitális szolgáltatásokról, termékekről egy izgalmas ötletet (vagyis többet is). A lényege az volt, hogy te ún. white label verzióban egy digitális szoftver saját márkaneved alatt “piacra tudod dobni”. Pl. saját Zoom videóchat platformod lenne, mindezt néhány százezer forintból. Nos, egy Minner vállalkozónak pont olyan szoftvere (online megoldása) van, amit akár más is át tudna venni ilyen white label verzióban (és pénzért adni, pénzt keresni belőle), és éppen egy multi érdeklődik iránta. A Minner Extra FB csoportba kérte a segítségünket, lett is belőle egy nagy ötletelés. Arról, hogy az ajánlat mennyire állja meg a helyét, diskurált a csoport róla. Jó volt olvasni a kommenteket is, izgalmas projekt! Örülök, hogy ilyen inspiráló. Ahogy az egyik kommentelő írja: “Ez jobb mint a Cápák!” – 73 hozzászólás, segítség jött a posztra.

A white label verzióban elindítható digitális szoftverekről: Digitális szolgáltatás, SaaS vállalkozás indítása kevés tőkéből, rövid időn belül

További 2020-as ötletek (újak is): Vállalkozási ötletek 2020-ra. Milyen vállalkozást indítsak? Új ötletek!

Ez jobb mint a Cápák, írja egy kommentelő a Minner Extra csoportban!

MinnerInstant

Jön a második hullám és az éttermesek találgatják hogy és mi legyen. Összeszedtem, hogy a körülöttem lévő 14 éttermessel milyen témák voltak porondon az utóbbi

  • Sokan látják a fantáziát ismét a foodtruck-okban.
  • Lakásétteremről folyik a diskurzus egyre többször, sőt a privátséf ötletről (utóbbi 2020-as), a lakásétterem cikk pedig itt: 121. üzleti ötlet – Lakásétterem indítása
  • És ami viszi a prímet a Sous vide technológiával előkészített ételek piaca is emiatt megnőtt, hiszen ott már részben készen is van az étel, csak néhány perc alatt meg kell sütni a húst. Igazából ezt a technológiát főleg éttermek használják, de a fogyasztók körében is megjelent. A hús friss marad (vagy bármi más), de mégis meggyorsítja a sütést úgy, hogy közben könnyű eltárolni is. Ötlet: olyan vállalkozás, aki sous vide technológiával előkészített ételeket árul.

És milyen lehetőség van most? Több ilyen cikk lesz még, mint például ezek itt

Gyere vissza minél többször a Minnerre!

MinnerInstant

Tatabányán is nyílt egy autómosó a Minner.hu -n megjelent üzleti lehetőség nyomán. Sőt az ottani vállalkozó már a Tatán is nyit egyet rövid időn belül.

https://www.facebook.com/karpittisztito/videos/733324300541236

Kárpittiszítót ötlet:

MinnerInstant

A dühöngő felturbózva vállalkozási ötletet megvalósították Budapesten, sőt már több vidéki városban is (pl. Debrecen). Ezt az ötletet:  151. ötlet – Dühöngő felturbózva, a videót pedig itt találod:

Dühöngő! Kipróbáltuk a Minner.hu üzleti ötletét a valóságban

Igazi stresszlevezető széttörni tárgyakat. A Budapest Wrecking Room a Minner.hu 151. üzleti ötlete alapján indult el és vágott bele a dühöngő vállalkozási ötletnek. Vasárnap ki is próbáltam milyen. És ahogy Bettina kérdezte: "Na, milyen látni megvalósulni egy vállalkozási ötletedet?", a válasz természetesen nagyon izgalmas és igazán flow-ba tett. Nem beszélve az ottlétről, érdekes így szétütni tárgyakat. És mielőtt megköveznéd az ötletet, a törmeléket szétválogatják, sőt szelektív gyűjtés még hatékonyabb így. Nézd meg a videót! ➡️ A 151. üzleti ötlet (most egyre több vidéki is nyílt ez alapján): https://minner.hu/indits-vallalkozast-151-otlet-duhongo-felturbozva/➡️ A friss 2020-as üzleti ötletek: https://minner.hu/vallalkozasi-otletek-uj-uzlet/

Közzétette: Minner – 2020. június 30., kedd

Vagy nézd meg Facebookon ide kattintva!

MinnerInstant

A Minneren bemutatott kárpittisztító-automata vállalkozásba vágott bele az egyik olvasóm (cikk linkek a poszt végén). Az ő számaikat kitakartam (üzleti titok), de azért hagytam benne olyat, amiből sejtheted. Alatta viszont egy becslést láthatsz, hamarosan azt elérik.

Várhatóan az alábbi forgalom beáll náluk, amit a lenti ábrán látsz. Napi negyed óra a munka vele, a pénzt kell beszedniük és feltölteni tisztítószerrel. Mi ez, ha nem passzív jövedelem?! Egerben indították el az automatát.

Az automatát attól a cégtől szerezték be, aki szerepelt az alábbi cikkekben. Tehát sok munka nem volt a beüzemeléssel.

Mi ez? Linkek a kárpittisztító automata vállalkozás indításához:

További példákért kövesd a Minner Facebookját, vagy a Minner Extra zárt csoportjában is értesülhetsz róluk.

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Óriási! Természetesen közösségi finanszírozó kampányban. 12 000 ember fizette ki előre a terméket, így összesen 1,7 millió dollár bevételt generált a termék úgy, hogy még piacon sincs, majd csak a nyár elején szállítják ki. Azt tudja, amit a képen is látsz, bele tudod tenni a poharadat (ami nem lötyög ki), rágcsálnivalót, távirányítót…).

Nézd azt a terjedelmes termékoldalt! Ennyi ábra, szöveg erről a kis tárgyról (kattints ide)!

Ugye! Termékötletek közösségi finanszírozásból! Minner cikkek, amik érdekelhetnek a témában:

MinnerInstant

A legrégibb természetesen a fenti cég, de nézd csak meg mennyi hotel, pub, étterem maradt fent még ma is. Természetesen még a borok, sörök vannak a toplistán. Hmmm. Lehet hotelt kellene indítani!

Hazai cégekről nem találtam listát. A legrégebbi jelenlegi tudásom szerint az Arany Strucc Szálloda Kőszegen, ami már 1700-ban működött.

Alapítás éve – cégnév – ország – iparág
578 – Kongō Gumi – Japán – Építőipar >>> róluk cikk a Minneren: Az 1400 éven át működő vállalkozás titka és bukásának okai
705 – Nishiyama Onsen Keiunkan – Japán – Hotel
717 – Koman – Japán – Hotel
718 – Hōshi Ryokan – Japán – Hotel
771- Genda Shigyō – Japán – papírgyártó cég
803 – St. Peter Stiftskulinarium – Ausztria – Étterem. Ő van a legközelebb, egy 1200 éves étteremben ehetünk. Na?
872 –  Staffelter Hof – Németország – Bor
864 – Monnaie de Paris – Franciaország – Pénzverde
885 – Tanaka-Iga – Japán – Kegytárgy, főleg buddhista termékeket
886 – Royal Mint – Egyesült Királyság – pénzverde
900 – Sean’s Bar – Írország – Pub
953 – The Bingley Arms – Egyesült Királyság – Pub

Továbbiak a Wikipédián, én vagy 1 órát elbarangoltam cégről-cégre! >> Wikipédia

Legyen neked is 1000 évig működő céged!

Ajánlott cikkek:

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek