Virtuális influenszerekkel hirdethetnek  hamarosan a márkák?

Arrow

Az Instagram "valódi" influenszerei mellett megjelent Rozy, Korea első számú virtuális véleményvezére.

Arrow

Rozy-t a Sidus Studio X koreai cég hozta létre. A nemlétező modell annyira népszerű, hogy már 8 exkluzív szerződést köttöttek  az alkotóival.

Arrow

Eddig 183 bejegyzés lett közzétéve Rozy Insta oldalán, követőinek száma majdnem 82.000 és ez folyamatosan csak növekszik. 

Arrow

A Rozy oldalán megjelenő szponzorációk összértéke idén meghaladhatja  kis híján az 1.000.000 dollárt.

Arrow

A stúdió már most elérte a kívánt profitot, és további komoly terveik vannak a virtuális influenszerrel: hangot adnának neki, így akár videókban és filmekben is szerepelhet majd a jövőben.

Arrow
Chat Box

Tetszett? Nézd meg az alábbi tartalmakat is, kattints a címre!

White Scribbled Underline