Webshop marketing. Minden egy helyen, mesterséges intelligenciával. Ezt nyújtja a Retargeting.biz

Dátum

Megosztás

Szinte minden nap egyre nehezebb lavírozni a marketing dzsungelében. De nem kell machete hozzá, hogy az elénk kerülő konverziógátló indákat levágjuk. Szeretném bemutatni nektek a Retargeting.biz online rendreszt, akik már több mint 3000 ügyféllel dolgoznak együtt, és éppen most újították meg platformjukat. Kell is a segítség, mikor minden oldalról kapja egy webshop a pofonokat. Itt a nagy marketingzaj, covid-19, egy csipetnyi (inkább vödörnyi) Apple – Facebook párharc, és mint már kutatással alátámasztva is kiderült a fogyasztók vásárlás közben multitaszkolnak (mást is csinálnak). Lássuk is mit nyújt nekünk a Retargeting.biz! Hogyan hessegetjük el, oldjuk meg a fenti problémákat. 

AI-vezérelt marketing automatizációs rendszerükkel eddig csaknem 100 magyarországi webáruház növekedéséhez járultak hozzá. 

Egy évvel ezelőtt kutattam a különböző megoldásokat, amivel egy helyen lehet kezelni szinte az össze marketing tevékenységünket. Mondván még is könnyebb egy adathalmazból dolgozni, egy felületen. Facebook, Google, hírlevelek mind egy helyen. Persze ez még csak egyrészt a kényelem és az egyszerűség, itt kell egy még magasabb szintre lépni. A már említett AI , vagyis az adatvezérelt marketing segítségével. 

Utóbbi viszont csak akkor jó, ha van elég adatod. Urald te is a piacodat! Több Minner vállalkozóval is együtt dolgozva most ezt a cél tűztük ki célul, és sikeresen abszolváljuk. Nos itt jön a legjobb az egészben! A rengeteg látogató a weboldaladon nem csak most adott pillanatban jelent konverziót és forgalmat, hanem az adat igazi befektetés lesz számodra és megalapozza több hónapra a bevételed.

Tudom, hogy mi járt korábban is a fejedben. Megéri-e beleölni az időt, energiát, pénzt abba, hogy látogatókat vigyünk a weboldalunkra, webshopunkra. Nemcsak saját tapasztalat, de bármilyen hazai vagy nemzetközi benchmarkot veszünk alapul, jól látszik, hogy minél idősebb egy webshop annál több a látogatója és minél több a látogatója annál jobban kúszik felfelé a konverzió is. Az adatod így végre nem vész el, csak átalakul, méghozzá konverzióvá! 

All IN ONE platform – Retargeting.biz

Kezdjük az alapfunkciókkal, majd jussunk el a finomhangoló funkciókig, amelyek úgy megfűszerezik a marketingünket, hogyha az egyébként étterem lenne, akkor abból Michelin-csillagos vállalkozást varázsolnak. 

A Retargeting.biz magyar nyelvű háttér-, marketing támogatást nyújt ügyfeleinek. 

Facebook, Instagram Google hirdetések kezelése egy felületről. 

Az alap kampánytípusokon kívül a dinamikus hirdetések is elérhetőek a rendszeren keresztül. Ott a Retargeting.biz felületén adjuk fel a hirdetéseket. Felszisszenve olvashatod ezeket a sorokat, mert már mindannyiunknak meggyűlt a baja akár a Facebook, akár a Google felületének használatával. Néhol bonyolultak, itt-ott bugokkal szembesülünk. A Retargeting.biz összeköttetésben áll a fiókjaiddal és onnan indítod el a kampányaidat. Természetesen egy helyen így elemezni is tudod őket. Mintha egy marketing serpa lenne.

Egy kis ízelítő legjobb eredményeikből

Legalább tudjuk mit lehet elérni, a cél megvan!

Hírlevél, e-mail kampányok

Az igazán perszonalizált e-mail kampányokhoz szükség van a fenti Facebook és Google adathalmazra is, és persze arra is, hogy rögzítsük a látogató weboldalon történő tevékenységét. A Retargeting.biz All IN ONE rendszere ezt oldja meg nekünk. A személyreszabott e-mail kampányok eredményességéről egy igazán profi webáruház tulajdonosnak, marketingesnek nem kell mesélnem. A kosárelhagyás egy szintén minden webáruházat érintő probléma. Persze tudom, hogy foglalkozol vele, de most jut eszembe nekem is, hogy ellenőrizzem biztosan jól be van-e állítva a MinnerAkadémián is ez, sőt erre a remarketing is jól fut-e. Mindennel is kell foglalkozni igaz? A Retergeting-nek több megoldása is van erre, akár az e-mail, akár az alábbiakban bemutatott SMS értesítő, vagy éppen a popupok. 

Mikor ezeket a sorokat írom, pont most beszéltem Szilvivel a Retargeting.biz-től, és meséltem neki, hogy a most induló Minner piactérnél (tudod ajándék, lakberendezés, hobbi) ki fogjuk próbálni. Közben meg is beszéltük, hogy első lépésként fel kell skálázni a látogatók számát, hogy tudjon miből dolgozni az AI. 

Na és akkor kanyarodjunk rá az SMS-re! 

SMS kampányok? Gondolkodtál már benne? 

Az SMS üzenetek 98%-át 3 percen belül megnyitják és elolvassák az emberek, így nagyon hatékony hirdetési típus. Magyarországon még nem elterjedt, így a fogyasztókat nem is zavarja még. Profi marketingesként te is tudod, hogy a marketingnek egyik fontos momentuma a TESZT. Nos teszteld le, nézd meg mit szólnak hozzá a vásárlóid, lett-e belőle konverzió. Egy biztos! Látni fogják! 

Az SMS funkció integrálható a push és email kampányokba, így szuper emlékeztető üzenet lehet. Ráadásul egy-egy eseti akciót tömeges üzenetküldéssel is lehet hirdetni: küldhető kuponkód és link is.

És még csak a legfontossabakat emeltem ki, mert van itt még nekünk 

  • push notification, értesítő 
  • felugró ablakok, popup-ok
  • és mindent átható mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligenciát illetően, ami fejlesztés az új rendszerben:

  • Az új szoftverben az ajánló rendszer funkció bevezetése. A funkció lényege, hogy az AI figyeli a látogatói aktivitást az oldalon, ami alapján teljesen perszonalizált termékeket jelenít meg a látogatóknak, így magasabb konverziós arány érhető el.
  • A másik fejlesztés a hírlevélküldő funkció, ami azért egyedülálló a marketing automatizáció területén, mert tartalmazza a beépített ajánló rendszert így van arra lehetőség, hogy perszonalizáltan jelenítsen meg termékeket a hírlevelekben is.
  • A Facebook hirdetések szerkesztői felületében rengeteg egyedi keret, matrica és animáció került be, ami korábban nem volt elérhető.
  • A Google hirdetéseknél nagyobb változás az automatikus optimalizálásnál történt. Az algoritmus, amennyiben egy kampány jól teljesít, automatikusan megemeli 25%-kal a napi költségkeretet, a rosszabbul teljesítő kampányoknál 25%-kal csökkenti.
  • Az eddig 3 db intelligens pop-up kibővült 7 db-ra, ahol már interaktív pop-up-ok beállítására is van lehetőség pl. visszaszámlálási lehetőséggel.
  • Mind a hírlevél, mind pedig az automatikus email funkciónál iparáganként kerültek be izgalmas sablonok, egyszerű, felhasználóbarát szerkesztési felülettel.

Bármilyen nagyságú a webáruházad, minden funkciót megkapsz a cégtől. Irány a Retargeting.biz és próbáld ki a fenti funkciókat, merülj alá a beállításokban. 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ha újra elosztanánk a világ összes vagyonát, akkor…

Beárnyékolja a gazdasági kilátásokat a recesszió rémhíre, az átlagembert a magas infláció és emelkedő rezsiköltségek húzzák, miközben a World Inequality Report 2022 szerint a...

Alibaba vs. valós céginfó. Így ellenőrizd a gyártó céges hátterét! [videó]

Felmerült már benned, mennyire megbízhatóak az Alibabán látható cégadatok? Magyar cégeket talán már rutinosan ellenőrzöl az Optenen vagy az e-beszámolón, de Kína nem a...

Milyen egy vállalkozói szemléletváltó nap? Kipróbáltam!

Ismered Biros Leventét? Az Onlinemárkaboltok vállalkozás felskálázásával került fel a hazai sikeres cégvezetők táborába. Az 50 fős vállalkozása vérkeringésébe már csak havonta egyszer csatlakozik...

Bútort eladni webshopban? A DODO-nak prémium szegmensben is sikerült

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év...

Érdemes újra elolvasni egy könyvet, megnézni egy filmet? Legyen az üzleti, vagy más… [kutatás]

Volt már olyan, hogy újra elolvastál egy könyvet? Vagy megnéztél egy filmet? Vajon mi gátol minket, hogy ezt többször megtegyük? Bizony több okból is...

Instant: Megéri-e egy vállalkozásnak zöldnek lenni?

A mostani energiahelyzet és az elszálló költségek mellett pénzügyileg is egyre jobban megéri kevesebbet fogyasztani, na de mi most nem csak erre gondolunk. Megéri-e...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

Hírszemle: A közösségi gazdaság rossz? Érdekes oldalát mutatjuk be. Továbbá zöld témát is hozunk

Gondolnád, hogy a sharing economy nem is hasznos? Egy érdekes oldalát nézzük meg a közösségi gazdaságnak, amire eddig mi sem gondoltunk. Wolt, Foodpanda, vagy...