Work hack: A csipp-csupp feladatokat így iktasd be a napodba

Dátum

Megosztás

Munkánk során sokszor találkozunk apróbb feladatokkal, vagy nem rutinszerű munkákkal, amit el kellene végezni, de valahogy nem tudjuk beszuszakolni a napunkba. Nehéz is lenne, hiszen nem olyan rutin feladat, mint mondjuk egy e-mail elolvasása, vagy gép beállítása. De mondjuk volt egy meeting, amiben megbeszéltük, hogy csinálunk valami újat, vagy kellene fejleszteni valamit… aztán egyszerűen nem érünk oda, hogy megvalósítsuk. Ismerős? A fejlesztő cégektől lestem el egy módszert, amivel egyébként én a Minnert is jobban tudom építeni.

Nálam alap rutin tevékenység, hogy egy cikket írok, ehhez kapcsolódó feladat például a témakutatás, szakértői, piaci véleménybekérés…, na de mikor iktassam be például a weboldal menüjének átalakítását? Gondolj bele a saját ilyen feladataidba: nem rendszeres, de időnként előfordul, tudod, hogy kell csinálni, na de mikor? Főleg annak tudatában, hogy általában mindenki

úszik a melóval.

Mielőtt rátérnénk a megoldásra, jöjjön a közszolgálati (szponzori) információ: Összefogott a Minner és a Billingo, hogy a digitalizáció igazán kézzelfogható legyen egy magyar vállalkozás számára. Legyél Te is innovátor! Használd a digitális megoldásokat! Mutatjuk, hogyan kell.  

Nem rutinszerű feladatok beiktatása a napodba

Azt már korábbi cikkekben átvettük, hogy a feladatok vezetésére érdemes valamilyen digitális megoldást használni, főleg akkor, ha többen is együtt dolgozunk. Na és persze az új munkatárs felvételnél is fontos az, hogy minden legyen dokumentálva, később kereshető legyen. Szóval akár

A lopott idő és a csipp-csupp feladatok találkozása:

Az első feladat mindig az, hogy valahol kezdjük el vezetni a nem rutinszerű, apróbb feladatokat, munkákat, miniprojekteket. Akár egy fecni is lehet az asztalodon, vagy egy post-it a falon, de jobban szeretjük a digitális megoldást. Szóval kezdjétek el vezetni a cégen belül akár a Google naptárban egy ismétlődő feladatként, ami mondjuk minden hétfőn reggel megjelenik, vagy Trello-ban, vagy Google Keep, iPhone jegyzet app-ban.

Valahogy így, ahogy látod az én feladataimat.

Na most mikor tudok időt szakítani például olyanra, mint egy

Nehéz beleszuszakolni azokat a feladatokat a feladatkezelőkbe, digitális megoldásokba, amelyek nem rendszeresen fordulnak elő a napi munkamenetben vagy nem kapcsolódnak a bejáratott céges folyamatokhoz.

A megoldás:

  • Ebéd előtt van még 20-40 perc, és ahelyett, hogy elszórakoznánk az időt, adunk egy esélyt a napi 1%-os fejlődésnek. (Persze kivételt képez ez alól, ha Minner cikket olvasol.)
  • Nap végén, amikor még van 20-40 perc, de már nem kezdesz neki nagy feladatnak.
  • Akár reggelente, vagy hétvégén
  • Meeting, megbeszélés előtt, tárgyalás előtt / után,
  • Valakire várva (legalább kezdj neki a feladatnak)
  • Ha csak 5 perced van, akkor például bejelentkezéssel együtt is belefér egy 3 perces hasznos üzleti anyag a Minnerről. Tudod az Ingyenes üzleti tudásanyag – 3 perc Minner biznisz

Eddig is volt lopott időd, csak nem tudtad, hogy akkor mihez is fogj hozzá.

Ilyen egyszerű volt! Menni fog?!

Van itt még sok ilyen cikk, bár ez most rövidebb volt, de nézd csak milyen jó anyagok lapulnak még itt:

A Billingo a Digitális Ninja rovat támogatásával is sokat segített, hogy kiaknázd a digitalizációban rejlő lehetőségeket. Ha már rákanyarodtál erre az útra, ne állj meg – nézz körül Billingo digitális megoldásai között, és kezdd el őket használni! Digitalizációra, innovációra fel! Kattints ide!

Fotó: Luis Villasmil / Unsplash

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!
00:34:11

Pontosabb Facebook célzás, remarketing, organikus elérés – Minner meeting

Te is tapasztaltad már, hogy a Facebook hirdetések nem teljesítenek olyan jól? Nos húzzunk le talán egy utolsó bőrt a Fb hirdetésekről, vagy legalább...

Így törik fel a kétfaktoros azonosítást a hackerek. Facebook oldal, Youtube fiók feltörés

Elmúlt egy évben több olyan ügyfelünk is jelezte, hogy feltörték a közösségi média profilját, akiknél egyébként be volt kapcsolva a kétfaktoros azonosítás. Már akkor...

Print on demand vállalkozás indítása lépésről lépésre az ILP POD-dal

Nemrég bemutattuk a print on demand üzleti modellt, amely során a termékértékesítés már legyártott raktárkészlet nélkül történik, és egy-egy rendelés beérkezésekor készül csak el...

Napi 300 érdeklődővel chatelni? Chatbot kvíz marketing

Gondolj arra most, hogy írnak Messengeren a cégeddel kapcsolatban napi 3-5-en. Már az is jó számnak tekinthető. A chaten érkezők még potenciálisabb érdeklődők lehetnek...

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

Esettanulmány – Így vezette be a Google Workspace-t a Tumblebee

Még a tavasszal volt egy olyan akció a Minnernél, amely esetén ha megvett valaki adott üzleti kurzusokat, akkor a vásárlás után egy hónappal egy...

5 tipp, ami nélkül neki se állj a projektmenedzsment szoftver bevezetésének

Minden vállalkozásban eljön az a pont amikor már annyi munka van, hogy nem is látunk ki belőle. Teljesen mindegy, hogy szabadúszóként dolgozol vagy egy...

Broadcast üzenetek, WhatsApp chatbot és motiváló chatbot statisztikák a Meta-tól

“Most jött el az idő, hogy a vállalkozások befektessenek a beszélgetés alapú marketingbe." - hangzott el a mondat Mark Zuckerbergtől pár hete a Conversations...