Ügynökség neve: Tartalom Design
Weboldala: https://tartalomdesign.hu/
Főbb kategória, amiben tevékenykedtek:
- Marketing Rendszerek Kivitelezése, rendszer szintű marketing kivitelezés és üzemeltetés, folyamatos együttműködésben ügyfeleinkkel
- Főbb szolgáltatásaink (a rendszer alapjai): Meta kampánykezelés, Google Ads kampánykezelés, TikTok kampánykezelés, weboldal és landing oldal készítés, marketing szövegírás, keresőoptimalizálás, marketing videó készítés
A Minneren itt a marketingügynökségek bemutatkozóját, pitchét látod. Mindenkitől ugyanazt kérdeztük meg, így össze tudod hasonlítani őket, meg tudod ismerni jobban az adott céget és kiválasztani álmaid marketingügynökségét.
1. Piaci radar
Mi az a jelenlegi trend vagy jelenség a marketingben, ami szerinted a következő fél évben leginkább meghatározza az eredményeket?
Ami örökérvényű és így a következő fél évben is meg fogja határozni az eredményeket, az az, hogy egy vállalkozás mennyire kezeli rendszerben a hirdetéseit és a marketingjét, beleértve a kivitelezést és az üzemeltetést, fejlesztést.
A tapasztalataink alapján az, hogy ha legalább egy hirdetési rendszerrel rendelkezik (ha nem is marketing rendszerrel) egy cég, tehát van egy jól megírt szövegű landing oldala, ami felhasználóbarát és a hirdetések összhangban vannak az oldallal, nagyságrendekkel(!) jobb eredményt képesek elérni. Természetesen a hirdetési beállítások is nagyon fontosak, de ez is a rendszer “része”.
Ahogy egyre nagyobb a verseny, egyre rosszabb a gazdaság és a felvevőpiac szűkül, folyamatosan lesz kardinális kérdés. A következő időszakban úgy gondoljuk, hogy ez egyre inkább meghatározó lesz.
Azt is látjuk, hogy azok a cégek, akikkel dolgozunk és megfogadják a javaslatainkat, egy-egy válságosabb időszakban sokkal ellenállóbbak, sőt növekedni is képesek.
ORSZÁGGYŰLÉSI VÁLASZTÁSOK MAGYARORSZÁG
Ami abszolút aktuális, az az országgyűlési választások. Vállalkozói magatartás tekintetében meghatározó lesz az az, hogy elhiteti-e magával a cégvezető vagy vállalkozó azt, hogy érdemes kivárni (tehát nem hirdetni, nem fejleszteni, hanme behúzni a kéziféket és várni a csodát).
Aki hamarabb lép, hamarabb is fog eredményeket látni, VAGY aki nem áll le eredményeket fog látni hosszú távon is. Minden cégnek meg kell vizsgálnia, hogy valóban olyan mértékű hatással van-e a vállalkozására a választás, hogy 4-6 hónap plusz lemaradásba kerüljön (ha a továbbgyűrűzési hatást és a konkurencia előnyszerzését is figyelembe vesszük, ez jóval több, éves lemaradás is lehet). Ha vesszük a meg nem szerzett bevételt, a leállított hirdetések esetében, az abból fakadó hosszú távú hátrányt, ezt behozni sokkal drágább lesz, mint amennyit veszítene akkor, ha hirdetene a gyengébb időszakban is.
Az utóbbi időben, aki igyekezett „figyelmen kívül hagyni” (azt, amit nem lehet, de valamennyire muszáj), mint COVID, háború, stb. és nem állt le, inkább próbált alkalmazkodni, az szerintem ismeri azt a jelenséget, hogy túlélhetők ezek az időszakok és hosszú távon bőven megtérül, mert versenyelőnybe kerül. Jó marketing rendszerrel pedig a drasztikus visszaesés is elkerülhető.
B2B szektorban biztosan lesz visszaesés, mert sokan ki fognak várni, viszont azok a cégek, akik nem várnak ki, nekik azok a cégek tudnak szolgáltatni, akik szintén nem várnak ki. Biztosan drágább lesz egy lead / vásárlás megszerzése, de a minőség jobb lehet, az attitűd miatt. Viszont ebben az időszakban minőségibb, hosszú távú együttműködések születhetnek.
Erről írtunk egy cikket is „Hogyan csökkentheted a hirdetési költségeidet, és maradj eredményes bizonytalan időszakban is?” címmel, nem tudom, van-e lehetőség belső linkekre a PR anyagban. Illetve meg lehet említeni a NorAn és a Katie’s Pet Heavent ügyfelünket, mint pozitív példát, mert ők hivatkoznak arra az ügyfél videókban, hogy „amikor a piacon fékezés van, mi akkor is tudunk eleget értékesíteni”.
NorAn ügyfél videó:
Katie’s Pet Heaven ügyfél videó:
AI
Az AI további fejlődése és térnyerése a következő félévben is biztosan tendencia lesz.
Itt szerintünk az a fontos, hogy a „human touch” meglegyen, mert meg kell értenie a vállalkozóknak, hogy csak az AI-ra támaszkodva nem lehet – egyelőre – kampányt építeni és stratégiai rendszert üzemeltetni.
Viszont fontos, hogy egy ügynökség használjon AI eszközöket, ami hatékonyabbá teszi az együttműködést és pl. alkalmazza az AI barát keresőoptimalizálást (amit mi is alkalmazunk), hogy a nyelvi modell alapú mesterséges intelligenciák ajánlják az adott céget.
Ezekhez az AI felületekhez szükséges alkalmazkodni és az AI eszközöket használni, de úgy, hogy az emberi biológia és pszichológia számára befogadható legyen és ne legyen kontraproduktív.
Illetve érdemes odafigyelni arra, hogy a túlzott és megalapozatlan AI hype-nak nem nagyon érdemes felülni, mert viszont ez elég komoly versenyhátrányt fog jelenteni. Ha pl. rossz minőségű AI videókra épít egy cég, ebbe időt, energiát és pénzt tesz, szemben a nem AI alapú, a célközönség számára befogadható videókkal.
Az AI hirdetések fognak további nagy változást hozni. A döntéshozatal, tervezések folyamatát is megkönnyíthetik. Egyrészt az egyszerűbb, már ma is látott ChatGPT-től kérdezett alap elemzések, kutatások folyamatos javulása, javuló pontossága, illetve az automatizációk. Viszont itt – egyelőre – szükség van szakemberre, de ha egy vállalkozó valódi eredményeket szeretne, hosszú távon jól működő rendszert, akkor itt is, inkább egy teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökségre lesz szüksége.
Amit fontosnak tartunk, hogy az AI barát SEO, azaz a keresőoptimalizálásnak az a “típusa”, amely esélyt ad arra, hogy a nyelvi modell alapú mesterséges intelligenciák ajánlják az adott céget, elvégzésre kerüljön. Mi már minden ügyfelünknek, az alap SEO szolgáltatásba is beépítjük ezt.
Hogyan használjuk segédként az AI-t?
Videó: Nálunk az eredeti, hiteles tartalom mindenek felett áll
Nem használunk mesterséges intelligenciát a szereplők helyettesítésére. Az AI-t hívjuk segítségül a vágáshoz, javításhoz, feliratozáshoz. Így gyorsítja az utómunkát, hogy mielőbb üzembe helyezhessük az új kreatív eszközeidet.
A képi és videós nyersanyagot mi készítjük el, profi operatőrrel. Az emberek csak valódi emberekhez tudnak kapcsolódni. Tudjuk, mert leteszteltük.”
Hirdetések: Hogyan fokozzuk a hirdetési eredményeidet az AI-jal?
Kiaknázzuk a Google Ads DSA és Performance Max kampányait, valamint a Facebook (AI vezérelt) dinamikus termékhirdetéseit.
Ezek azonban csak akkor működnek jól, ha a szakember pontosan állítja be a rendszert, és folyamatosan monitorozza, finomhangolja. Mi így dolgozunk.
Weboldal készítés: AI precizitás + Emberi kreativitás: Így hozzuk ki a legtöbbet a weboldaladból
Az AI felgyorsítja a vázlatkészítést és az ötletelést, de a stratégia és a felhasználói élmény kialakítása mindig szakértői döntés.
Így a weboldalad nemcsak szép, hanem üzletileg is eredményes lesz.”
Szövegírás: Az AI-t kutatásra és ötletelésre használjuk
Egy dolgot azonban soha nem bízunk rá: a teljes szöveged megírását.
Te is rögtön kiszúrnád, ha egy szöveget AI írt. Ez márkaromboló lenne. Nálunk minden szöveget profi marketing-szövegíró készít.”
A videók és a short tartalmak továbbra is kiemelten fontosak lesznek + az egyre terjedő AI videók mellett még szembetűnőbb tud lenni egy profi videó vagy egy profi videó AI elemekkel.
Ha már AI, megkérdeztem a ChatGPT-t is, az AI-t és a videókat írta is, emellett a GEO (AI seo), „emberi hang” / hitelesség, személyre szabott élmény és a UGC-ket hozta.
A „személyre szabott élmény” esetén pont egy többlépcsős rendszer kiépítését javasolta a rendszer (Cold → melegítő edukáció, Warm → problématudat erősítés, Hot → erős ajánlat)
VIDEÓNK A TÉMÁRÓL: Ezzel kapcsolatban van egy videónk:
2. Tipikus ügyfélprobléma fókuszban
Milyen helyzetben szoktak benneteket megkeresni az ügyfelek? Milyen konkrét problémára kérnek megoldást?
Amit szinte mindenki megemlít: „Mindent megcsináltok, teljes körűen elkészítitek a marketingem, mert nekem erre nincs időm, ráadásul magas minőségben, a vélemények alapján, amiket láttam.”
1. Meglévő hirdetési rendszerével vagy szolgáltatójával nem elégedett. , mert…
-> „Egész pontosan arról volt szó, hogy az előző csapat nem akart felelősséget vállalni. Mulasztásokat csináltak. Ha valami egyeztetsére került, de nem nem úgy csinálták, abból lett valami bukta és nem vállalták a felelősségét.”
-> „Volt marketingesünk, de nem voltak ötletei és én voltam a tanácsadó és a végrehajtó egy személyben.”
-> „az elején van a lendület és utána meg szarnak az ügyfélre, főleg a marketinges cégeknél ez így van, hogy megy az ígérgetés és akkor eltelik 1-2 hónap.” – Erről van egy videónk: https://www.youtube.com/watch?v=GAa54OPqpks
2. Ismert, jól menő vállalkozás megakadt a fejlődésben –> Ügyfélinterjúkban így fogalmaznak: „szintlépést” szerettek volna, „széleskörű marketinget” szerettek volna, „komplexitást”.
„Tulajdonképpen egy olyan marketing ügynökséget kerestünk, akik tényleg átfogóan, átlátják egy cég marketing stratégiáját. Olyat kerestünk, akivel marketing stratégiát lehet építeni és ennek az elemeit meg tudja valósítani.”
3. Több éve fejlesztett weboldal, több éve kialakított marketing csatornák kezdenek elavulni (megjelenésben, kommunikációban vagy épp már nem a teljes céget fedi le VAGY csökkennek az eredmények).
A most induló vállalkozásokat szándékosan nem írtuk, mert induló vállalkozásokkal nem szeretnénk dolgozni. A tapasztalat, hogy csak azoknak tudunk segíteni, ahol teljesen összeállított ajánlat/termék van már, tudatosan összeállított, reális pénzügyekkel, kiemelten a marketingköltségekre vonatkozóan. Ellenkező esetben nem áll módunkban kitalálni az ügyfél ajánlatát a leendő vásárlóinak, mert nem termékfejlesztéssel foglalkozunk és fontos a tudatos pénzügyi tervezés is, mert sokszor a konzultációt követően derül ki, hogy a piachoz mérten irreális elvárásokat támaszt a leendő vállalkozó, pl hogy havi 50 000 Ft-ból egy magas szintű, többlépcsős rendszer kivitelezhető és a területén kb piacvezető tud lenni ennyi ráfordítással 2 hónapon belül. Ez nem azt jelenti, hogy magas díjakon dolgozunk, vagy hogy magas hirdetési kereteket “várunk el”, de azért egy alap vállalkozói tapasztalata kell, hogy legyen az ügyfélnek, mert a “kezdő coach-ok” és társai nem a mi célközönségünk.
3. Kinek tudtok a leggyorsabban és leglátványosabban eredményt hozni?
Melyik vállalkozástípus vagy élethelyzet az, ahol a legnagyobb hatást éritek el rövid idő alatt?
1. Lokális vállalkozások:
Itt szinte azonnali eredményt tudunk produkálni. Az eredményeket tudjuk fokozni és hosszú távon is tartani. A rendszer is gyorsan elkészül, készítünk egy profi landing oldalt, elindulunk általában egy platformon hirdetésekkel, utána pedig 1-2 hónap után bekapcsoljuk a második hirdetési platformot is.
Azért tudunk szinte azonnali és egyben tartós eredményeket hozni, mert az ilyen vállalkozások konkurenciája akkor sem lép, amikor látja, hogy a másik cég lekörözi. Ez érdekes jelenség egyébként. Németországban, Angliában, Ausztriában és Magyarországon is van ilyen ügyfelünk, ugyanez a helyzet. Tarolnak ezek az ügyfelek, ha életképes a szolgáltatásuk. A bevétel többszörözés itt alap.
Bár komplex rendszereket is építünk, a normális gondolkozású lokális szolgáltatók, aki emberileg is alkalmasak egy ilyen együttműködésre, nekünk nagyon jó ügyfelek. Fontos, hogy nekünk a lényeg, hogy az ügyfél normális, nyitott ember legyen, reális gondolkodással. Ha ez megvan és jó a terméke, szolgáltatása, ott biztosan érünk el látványos eredményeket, mert a mi részünk a munkában rendben van.
Ügyfélvélemények:
2. Jó termékkel és jó árakkal rendelkező webáruház
Ez elég általánosan hangzik, viszont nagyon sok olyan ügyfelünk van, akiknek életképes termékei vannak, mégis az előző szolgáltatója vállalhatatlan eredményeket produkált nekik.
Legyen szó ruházatról, ajándékról, építőanyagról, kreatív termékekről, mezőgazdasági termékekről, stb., ha rendben vannak a termékei, sokszoros eredményt tudunk elérni. Itt ami fontos, az a technikai beállítások és a megfelelő hirdetési portfólió.
Ezeknél az ügyfeleknél – túlzás nélkül – a konstans 20-30-szoros megtérülést is elérjük, de az átlag 15-szörös kb. mindenhol megvan
Ügyfélvélemények:
3. Ahol szintén látványos, de lassabb a hatás, az a nagyobb cégek, ahol nagy rendszer, nagy új weboldalt kell kivitelezni
Ezeknél a cégeknél kiemelném, hogy zökkenőmentes az átállás.
Tehát nem lebombázzuk a régi weboldalát, hanem újat építünk a meglévő mellett A SEO átörökítést elvégezzük természetesen és folyamatosan építkezünk.
Így nem torpan meg az értékesítése a cégnek. Nincs visszaesése az értékesítésben.
Ügyfélvélemények ehhez:
+1 alapvetően mindenhol gyors és látványos eredményeket tudunk hozni, ahol jó árakkal, megfelelő kiegészítő értékesítéssel (ügyfél- és leadkezeléssel) és piacképes termékről/szolgáltatásról van szó. Erre ugye nem nagyon tudnak magukra ismerni, vagyis pont ellenkezőleg, mert minden vállalkozó és a terméke tökéletes.
„Azokat a vállalkozásokat tudjátok megszólítani, hogy akik TUDJÁK, hogy TÖBBRŐL VAN SZÓ, mint hogy időnként feldobunk néhány hirdetést.” – Ezt egy ügyfelünk mondta egy interjún, aki nagyon jó ügyfelünk.
Tehát a fenti ügyfélproblémákat akkor tudjuk megoldani, ha az ügyfél emberileg és üzletileg, nyitott és az online forrásból származó bevétel többszörözése általánosnak mondható, az együttműködés alatt.
4. Rövid bemutatkozás
Mutasd be a céget 4-5 mondatban úgy, hogy azzal a legfőbb erősségeteket emelitek ki!
Rövidített bemutatkozó videó:
„Ilyen velünk az együttműködés” ügyfélvideó:
„Ilyen számokat hozunk ügyfeleinknek” ügyfélvideó:
“Így zajlik nálunk a tanácsadás” (ezt nem szeretnénk most közzétenni a Minneres kampány esetében, mert megvan az esélye hogy “cápázós” vállalkozók befoglalnak időpontokat, akiknek nem is áll szándékában együttműködni, de neked információ lehet:
Elérhető árakon, profi megoldások: A „cégmérethez szabott marketing rendszer méret és ehhez mérten a vállalkozás számára REÁLIS, elérhető árak”. (mert nekünk a lényeg a hosszú távú együttműködés az ügyfelekkel, tehát nem az egyszeri “lehúzásra” hajtunk).
Előny a működési formánk, belső rendszerünk, mind a feladatkezelő és ellenőrző rendszer, folyamatos riportálás és átláthatóság, határidők betartása,
Minimum 8 év tapasztalattal rendelkező, kiemelkedő szakemberek, sallangmentesség, komplex piaci és marketing szemléletek a 110+ meglévő és még több nálunk valaha megfordult ügyféllel szerzett tapasztalatok alapján.
Állandó szakembergárdánk van, nem az van, hogy akit betanítanak, két hét múlva már nincs a cégnél. Az ügyfélinterjúkban, amelyeket készítettüknk a legjobb ügyfelekkel többen kiemelték a „stabil együttműködést”: stabil lendület, stabil csapat.
Marketing rendszert építünk. Az ügyfelek így fogalmaztak: „Ha csak egy alap marketinget használsz, az nem lesz jó, de ha testre szabod, akkor biztos, hogy jó marketinges vagy.” ; „nem sablonra dolgoztok”
CélKÖZÖNSÉGRE szabott marketinget alkotunk az ügyfeleinknek.
Az ügyfélinterjúkban feltettük ezt a kérdést: ‘Mesélj el egy konkrét esetet, ahol kellemesen meglepődtél a közös munka során. “Erre nem számítottam, de nagyon örülök neki.”’
Ügyfél válasza:
„Még az elején nagyon-nagyon meggyőző volt, hogy azt mondátok, hogy úgy kell indulni, hogy csináltok 2 weboldalt és
Nem az volt, hogy valamit kitalálunk és akkor az alapján nyomjuk bele a pénzt, hanem annak alapján, hogy mit válaszolt a piac a tesztekre.” – ügyfél mondta.
‘Szerinted mi a legnagyobb előnyünk más marketing ügynökségekkel szemben?’ kérdésre ezt válaszolta:
„Tényszerű beszámolók, mert ha nincs normális eredmény mérés, onnantól kezdve nehéz meghatározni, hogy jól teljesít-e a szolgáltató vagy.
Rendszeres beszámoló, eredmények mérése.
Normális kapcsolat, normális kommunikáció.”
5. Egyetlen mondat, ami megkülönböztet
Mi az egyedi előnyötök, amit a legtöbb ügyfél csak együttműködés közben vesz észre?
Nálunk nincs megállás: Folyamatosan, egyre jobb eredményeket hozunk az ügyfeleinknek, aminek az alapfeltétele a részünkről tanúsított proaktivitás és gyors reakcióidő, az alap és az aktuális szakmai feltételek mellett.
A fentihez ügyfelektől kapott jelzés:
„Mai napig az tetszik, hogy nincsenek hullámok, hogy ugyanúgy stabil, minden hónapban meg van csinálva, nem tűnünk el.”
„Szerintem a „noszogatás”, amit kapunk, hogy haladjunk, csináljuk. Enélkül biztos, hogy később lett volna. Nekünk csak teljesíteni kellett a kérdéseiteket és utána ment magától.”
„Te tök jól megérted azt, hogy miről beszélünk és át tudod adni a kivitelezőknek, így ami az én fejemben megszületik, azt meg tudod csináltatni.”
“A többi cég kérdőívet küld meg kávézik-zik, de az ügyfeleink azt érzik, hogy KOMOLYAN ÉRDEKEL MINKET, AMIT Ő CSINÁL. És egyből lereagáltunk mindent javaslatokkal, az első beszélgetésen. Így már fejben felépült a rendszer kiindulása.”
6. Tipikus piaci tévedés, amit nap mint nap láttok
Mi az a marketinges hiba, amit a legtöbb vállalkozás elkövet, pedig könnyen javítható lenne?
1. Ad hoc tűzoltásokkal végzett hirdetési fiók optimalizálás – rövid időn belül egy nagyon instabil lábakon álló rendszerré tud alakulni a teljes rendszer.
2. „Érzések” alapján történő módosítások – a fentivel is összefügg, a lényeg, hogy sokszor a marketinges csak végrehajtja az ügyfél igényeit, utánajárás és elemzések nélkül. (Példa: „Költsünk többet a Facebookon” / „elkészült egy imázsfilm, ezt hirdessük az általános, értékesítő hirdetések helyett” – az első esetben lehetséges, hogy a Google jobban teljesít, erre a platformra kellene költséget allokálni, a másik esetben egy bevételt generáló rendszert szüntetnek meg brandépítés miatt – hosszú távon lehet hasznos is, de indoklás nélkül értelmetlen).
3. Konverziókövetés vagy egyéb mérések hiánya vagy hibás beállítása.
4. Meglévő / korábbi marketinges nem küld riportokat, az ügyfél nem tudja mi történik -> Ezt kiemelték az ügyfélinterjúkban is többen.
5. Türelmetlen szemlélet – ez szintén az elsőhöz is tartozhat.
6. Túl nagy rendszer a költségkerethez képest -> elaprózódik a hirdetési keret.
7. “Az én szájízem szerint készüljön a weboldal és a hirdetések” – amikor a vállalkozó nem a célközönségre, hanem a saját preferenciáira szabja a marketinget.
8. Nincsenek eredeti, hiteles fotók és videók – még mindig ott tartunk, hogy sok vállalkozó elhiszi, hogy nincs szükség hiteles képekre, videókra.
9. Rengeteget fizettem már marketingeseknek, nektek nem akarok – Amikor a vállalkozó hagyja magát átverni 10 marketingesnek, de a 11. szolgáltatónak, aki normálisan áll hozzá és tudna neki eredményeket hozni, már nem hajlandó eleget fizetni, csak követel, mert sok pénzt fizetett másnak. Emellett bizalmatlan és ezzel szétveri az együttműködést, így a 11. próbálkozás is kudarc lesz.
7. Esettanulmány röviden
Hozz egy példát, ahol mérhetően javítottatok valamit!
Lehet konkrét ügyfél vagy kategória, nem kell név, elég: iparág, probléma, megoldás, eredmény.
Itt számos ilyen van, röviden: https://tartalomdesign.hu/sikersztorik/
Tudom, hogy egyet kértél, viszont itt érdemes volna abból táplákozni, amelyik a te közösséged számára a legmegfogóbb. Ezek már kész anyago, videókkal. Pl., ha az időtényező fontos inkább a közösséged minőségi tagjainak, akkor olyan érdemes alapul venni. Ha más, akkor olyat, amelyben benne van a vonatkozó faktor Ezt nem tudom.
8. Miért most?
Mi az oka annak, hogy most érdemes veletek dolgozni?
Erre azért nehéz válaszolni, mert a korábbi válaszokból láthatod, hogy mi a rendszerszemléletet, hosszú távot képviseljük.
Az eredményorientált együttműködések, proaktív hozzáállás nálunk a szolgáltatás alapja és a különböző hype-okat a helyén kezeljük, tehát a “most gyere, mert…” nálunk nem jelenik meg a kommunikációban, mert rosszabb minőségű ügyfeleket hoz be és nem éri meg.
Összességében, velünk azért éri meg együttműködni, mert az aktuális trendekhez igazodva, de a klasszikus digitáis marketing alapokra helyezve érünk el gyorsan eredményeket és folyamatosan tudjuk fejleszteni az online forrásból származó bevételeit.
Ezt a fentiekben írt vélemények, esettanulmányok, sikersztorik, ügyfél interjú részletek alátámasztják.
Tehát, ha MOST szeretne olyan marketing rendszerre váltani, ami hosszú távon hoz eredményt, de a szintlépést gyorsan elérheti és a fentiekkel tud azonosulni, akkor most van rá lehetősége.
9. Következő lépés. Hol keressen titeket, mi a következő lépés?
Ha most csak egy lépést tenne az olvasó, mit javasoltok neki?
(ingyenes audit, hívás, checklist, útmutató, bármi ami tereli a leadet)
Ezen az oldalon tud bejelentkezni díjmentes konzultációra, aki tud azonosulni a fent leírtakkal https://tartalomdesign.hu/
A konzultáció eredménye egy tanácsadási és árajánlat, szolgáltatás ismertető dokumentum, amely a cég üzleti céljaira szabott első lépéseket tartalmazza, amelyek már eredményeket hoznak. Ezek üzleti céloknak alárendelt, célközönségre szabott javaslatok és elfogadás esetén így zajlik a kivitelezés és az üzemeltetés.
Checklist, akinek még nincsenek hirdetései:
- Van konkrét, ajánlatom / termékem egy adott problémára a leendő ügyfeleimnek, vásárlóimnak
- Van egy reális marketingköltési tervem (ha minden megvan, csak ez nincs, ezzel kezdje a konzultáción)
A fentiekre IGEN-nek kell lennie a válasznak, csak akkor keressen meg minket.
Meglévő marketing tevékenységgel rendelkező vállalkozások esetén pedig ha az alábbiak közül egyre is nem a válasz, érdemes megkeresnie:
- Teljesen átlátom a jelenlegi marketing rendszeremet
- Be vannak állítva a konverziómérések és ezekről a mérési eredményekről folyamatos riportot kapok, konkrét számokkal
- Havonta mérésekkel alátámasztott, sallangmentes riportot kapok, tisztán látom, hogy hol, mennyit költök és az milyen eredményeket produkál.
- A marketingesem proaktív módon jelez, fejleszt a rendszeren, nem nekem kell noszogatnom
- A marketinget magamnak csinálom ÉS minden profi a visszajelzések és eredmények alapján is ÉS marad időm a vállalkozásom tényleges fejlesztésére, azzal foglalkozni, amihez ténylegesen értek
- Kapok fejlesztési javaslatokat a hirdetéseimre vagy a marketingemre vonatkozóan
Tudjon hosszú távú stratégiában gondolkodni, mi pedig segítünk, hogy magabiztos döntéseket hozzon.









