Hol jársz most? A Minner exkluzív tartalmainál.

Ezek a tartalmak olyan jók, hogy nem adhatjuk ingyen.

Előny útvonalak

Rendszereztük ezt a rengeteg prémium tartalmat! Kattints ide, ha dedikált Előny időd van!

Nyertes tartalommarketing stratégia: vásárlószerzés edukációval

Vállalkozóként érthető módon a szakterületeddel kelsz és fekszel. Ilyenkor nehéz kinézni a saját buborékunkból, és észrevenni, hogy ami nekünk egyértelmű alapvetés, az egy laikus érdeklődő...

Sikeres ügyfélszerzés blogmarketinggel: Ezzel szerezte meg a Netflixet ügyfelének ez a magyar cég (B2B)

Bejutni nagy cégekhez nem könnyű. Sőt úgy alapból a B2B sales egyik nehézsége, hogyha még tudjuk is kit kell megkeresni adott cégnél, valóban kitartónak kell...

Útmutató a következő one-on-one meetingedhez. Így hozd ki a legtöbbet az 1/1-es megbeszélésekből vezetőként!

Az egyperegyes megbeszélést hívják angolul one-on-one, one-to-one, vagy 1:1 meetingnek is. A megnevezés kevésbé fontos, mint amit ez a meeting jelent: egy rutinszerű, rendszeres beszélgetést...

Megtalálja a munkát a munkavállaló?! Gyakorlatias megoldások vezetőknek

Úgy érzed, hogy fásultak a munkatársak. Igazából megcsinálják a rájuk bízott feladatot, de máshoz már igazán kelletlenül állnak. Volt már olyan eset veled vezetőként, hogy...

Jobb a terméked vagy a szolgáltatásod, mégsem akar váltani az ügyfél? Miért? (Főként B2B szereplők részére)

Tudod te is, hogy a vevő sokkal jobban járna a termékeddel? Jobb is a termék, ár-érték arány is jobb, de mégsem jött el az áttörés?...

E-mail marketing statisztikák. Mit mérj, és mi számít jónak?

Ha olvasod már egy ideje a Minnert, vagy a mi cikkeinket, akkor nem kell ismételni, hogy mennyire fontos a saját lista, és az e-mail marketing...

Facebook hirdetés alapok: Útmutató kis és nagy cégeknek egyaránt – Letölthető guide

Sok cég keresett meg minket az elmúlt időszakban, hogy belekezdene a Facebook hirdetésekbe, kampányokba, de a Facebook hirdetési dzsungele egyszerűen kifog rajta. De ez semmi!...

Gyorstalpaló a Facebook hirdetésszövegeid írásához – konkrét példával

Hogyan írj szöveget a Facebook hirdetéseidhez? Erőlködés nélkül, magasfokú hatékonysággal elérve a kattintásokat. A cikkből praktikus tanácsokat és módszereket ismerhetsz meg.

Így használj GIF-eket a marketingedben

A Messenger üzenetek, Facebook kommentek, közvetlen és sokszor poénos online kommunikáció koronázatlan királyai a gifek. Kifejezhetnek humoros reakciót a haverokkal közös csoport beszélgetésben, vagy jelenthetnek...

A Stanley-sztori: Hogyan őrült meg az internet egy termoszért?

Nehéz a TikTokot úgy görgetni, hogy ne találkozz az internet új kedvenc termékével: egy 1,2 literes, hordozható, hőtartó termosz pohárral. Na de nem akármilyen termoszról...

Így érnek el 10X forgalmat (és hasznot!) a webshop tulajdonosok. Ezen a 18 dolgon javíts már ma! 

A cikk webáruház tulajdonosoknak készült, de nem csak nekik lehet hasznos, mivel az online marketingben a cikkben bemutatott mérőszámokat, módszereket más vállalkozó is adaptálni tudja...

Most készülj fel a bolondok napi kampányodra! Marketing ötletek április elsejére

Évszázadok óta április elsején ünneplik a bolondok napját, és mint olyan sok más alkalom, mára ez is a márkák és a marketingesek egyik kedvenc eseménye...

Tartalommutáció: terjeszd hatékonyabban a marketing üzeneteidet!

Újra megosztani ugyanazt a dolgot, más formában? Nem is gondolnád, mennyire megéri. A tartalom elkészítése egy dolog, de nem sokra mész vele, ha nem olvassa,...

Így keress jobban szabadúszóként. Üzleti ötletek, üzleti stratégiák, extrém ötletek  

Már több éve szabadúszó vagy? Ha most önvizsgálatot tartanál, akkor hogy látod: megvan az a szabadság, amire akkor vágytál, amikor elindultál? Jó, persze teljesen nem...

1 millió forintból marketing. Így csináld!

A cikket úgy készítettem el, mintha azzal bíztál volna meg engem, hogy: "Itt van Milán 1 millió forint, csinálj belőle marketinget, add el a termékemet,...

Így érdemes marketinget tervezni! 5 ökölszabály, amiket több milliárd forint marketingköltségen tanultunk meg

Ne áltassuk magunkat, a marketing büdzsé egy része ablakon kidobott pénz. Nem jut el a fogyasztóhoz az üzenet, vagy például rosszul mértük fel a célcsoportot....

Ügyfélszolgálat kiépítése, hogy ne ezen csússzon el a márkád

Az ügyfélszolgálat a lelke egy vállalkozásnak, szokták mondani. Ez a vállalkozásod frontvonala, ahol már személyes kommunikáció történik a vevővel. Minden egyes leírt, kimondott szónak hatása...

Mit csináljon az új LifeTilt vezetés, hogy visszakapaszkodjon a csúcsra?

Nem jól indult az ősz a LifeTILT táplálékkiegészítő márka számára. Tulajdonosváltás és a márka megújítása után épp beletapostak volna a gázpedálba, amikor nem várt szituációban...

Kreativitás parancsra?! Így ötletelj, brainstormingolj vállalkozóként egyedül és a csapatoddal

Néha rá tudunk görcsölni dolgokra és ha éppen nem jön ihlet, még nehezebben jutnak eszünkbe a dolgok. Hogyan ötleteljünk? Hogy születnek a zseniális ötletek? Olyan...

Sztártermék az Insta360? E-kereskedelmi piackutatás piaci adatokból. Esettanulmány

A piac folyton változik és erről menet közben, főleg ha benne vagyunk lehet nehezen kapunk visszajelzést, nem látjuk az összefüggéseket, mert túlságosan benne vagyunk. Ebben...

Letölthető útmutatók + videós magyarázatok

Tartalom ötleted van? Megbíznál minket, hogy kutassunk adott üzleti témában?

A Minner Előny tagok valóban forródrótot kapnak a Minnerhez. A beküldés gombra kattintás utána írd le miben segíthetünk, milyen témával foglalkozzunk. Alig várjuk, hogy alámerüljünk a témának. Kapcsolatrendszerünket is bevetjük, hogy megoldást találjunk arra, amit beküldtél.