Hol jársz most? A Minner exkluzív tartalmainál.

Ezek a tartalmak olyan jók, hogy nem adhatjuk ingyen.

Frissítve az elmúlt 10 napban

Előny útvonalak

Rendszereztük ezt a rengeteg prémium tartalmat! Kattints ide, ha dedikált Előny időd van!

További Minner Előny tartalmak

Mit kérdezzek tőle? Interjú kérdés dilemmák egy új munkatárs keresésekor

Kisvállalkozóként nem feltétlen van lehetőségünk a csapatban tudni egy profi HR munkatársat vagy fenntartani egy partnerséget egy humán erőforrás szolgáltatóval, aki vagy amely érti az...

Neki mobilozva is megy a munka! Vagy mégsem?

Vezetőként sokszor tapasztalod, hogy munkatársad gyakorta veszi elő okostelefonját, amin megnéz egy TikTok videót, szétnéz az Instagramon vagy éppen Facebook reels videókat pörget és mégis...

Napi rutin, avagy a sikeres CEO-k így gazdálkodnak idejükkel – kutatás

A vállalkozásod növekedése, a profit, sőt még a munkavállalói jólét is szorosan összefügg azzal, hogyan osztod be az idődet vezetőként. Ahogy terjeszkedsz, a feladatok halmozódnak:...

Üzletépítés stratégiai partnerekre építve – Letölthető útmutató, guide

Az üzletépítés, a cég skálázásának egyik módja lehet az, hogy külsős partnereket bevonunk. Lehet ebben az esetben az, hogy közös terméket fejlesztünk, vagy egymást támogatjuk,...

A munkahelyi kiégés valódi okai szervezeti szinten keresendők – kutatás

A dolgozói kiégés (burnout) és a mentális egészség megőrzése ma már nemcsak HR-es szakzsargon, hanem stratégiát befolyásoló vállalati kérdés. Az utóbbi években – főként a...

Cégfejlesztési ötlet 17.: Vásárlói élmény növelés, „visszatérő vásárló program”

Egy konferencián majdnem lelöktem a színpadról azt a marketinggurut, aki arról beszélt, hogy elég pusztán az új vásárlóknak reklámozni, hiszen a régieket is eléred azzal...

Recesszióálló vállalkozások. Mi a titkuk? Mit tegyél magas inflációs környezetben

Egy évvel ezelőtt még arról írtunk cikket, hogy a válságból miként lehet jól kijönni, most viszont már benne vagyunk a recesszió kellős közepén. A magyar...

Cégfejlesztési ötlet 16.: Évtervezés, folyamatos cégtervezés

Év végén és év elején gyakran találkozunk az évtervezés témájával, és talán te is érzed a nyomást, hogy ezzel foglalkozni kellene. Fontos megjegyezni, hogy az...

Így lehet valaminek három óra alatt nagy hírverést csinálni. Hype kampány

Egyszer csak jött egy ötletem: mi lenne, ha úgy juttatnék el egy információt az emberekhez, hogy alig három óra alatt ráveszem őket, hogy teljes figyelmüket...

Hogyan döntötte meg a ChatGPT az online oktatást? – Diszruptív innováció

A technológiai forradalmak sokszor olyan gyorsan történnek, hogy mire egy vállalat észbe kap, már veszélybe kerülhet a piacvezető pozíciója. A Chegg története is egy ilyen...

Részvénytársaságok, amelyek „pénznyomdán” ülnek. Nyereséges cégbe fektetni jó!

Globálisan recesszióban vagyunk, és magas az infláció, a cégek pedig valóban nyomás alatt állnak. Mibe érdemes ilyenkor befektetni? Egyértelműen azokat a cégeket kell megcélozni, amelyek...

Sorban állnak a bolt előtt? Miért? Nálam is lehetne ilyen?

Az elmúlt hetekben zárt üzleti csoportunkban többször is foglalkoztunk azzal a témával, hogy több hazai vállalkozó üzlete előtt kígyózó sorok alakultak ki. Természetesen lehet értetlenül...

A jó teljesítményértékelés titka. Így csináld

Kötelező folyamat lenne csupán, amit évente egyszer le kell tudni, mert mások is ezt csinálják? Tipikus félreértés a teljesítményértékelés kapcsán az olyan tévhitek mellett, minthogy...

A Luckin Coffee feltámadása. Így lett Kína legnagyobb kávézólánca, legyőzte a Starbucksot

Naponta átlagosan 16,5 kávézót nyit már a Luckin Coffee. Túlélte a 2020-as pénzügyi botrányát és ma már Ázsiában is terjeszkedik. Arra voltam kíváncsi, hogy vajon...

Szűk vs. széles termékkínálat – Hogyan használd ki a szűk kínálat erejét vállalkozóként?

Te is szereted a csirkecsíkokat? Gondoltad volna, hogy milliárdos gyorsétteremláncot lehet rájuk építeni? És nem a KFC-ről beszélünk… Todd Graves, a Raising Cane's alapítója éppen...

Cégfejlesztési ötlet 15.: Weboldal stratégia, weboldal marketing

"Mit is kezdjünk ezzel a weboldallal? Másoknak is van, és látszik, hogy valaki tud eredményt elérni. Nekem is van, elkezdtem de merre tovább?" - Játszódott...

Munkatársi visszajelzés felesleges időpocséklás vagy szervezetfejlesztési lehetőség? Ez nem lehet kérdés

Még mindig jelentős azoknak a száma, akik azt mondják, hogy a munkatársak felé irányuló visszajelzés felesleges időpocsékolás és a munka rovására megy. Vállalatvezetők és különböző...

Piacot szerezni monopol piacon? A Profession 14 milliárdos piacára fáj a fogunk!

A hazai piacon is rengeteg digitális monopol szereplő van. Megdönteni az ingatlan.com-ot vagy a Professiont? Sokan próbálkoztak már ezzel az elmúlt időszakban. Ezek a nagy...

7 kínos kérdés a vállalkozásoddal kapcsolatban

Ezekkel a kérdésekkel szembe kell nézned ahhoz, hogy még sikeresebbé váljon a vállalkozásod. Természetesen minden vállalkozó küzd az egóval, és hajlamosak vagyunk szebbre festeni a...

Így lehet betörni egy piacra saját fejlesztéssel és jó stratégiával. Afrikában mobilt eladni

Az elmúlt évtizedek egyik legérdekesebb gazdasági sikersztorija, hogy egy kínai, pontosabban egy kevéssé ismert sencseni cég, a Transsion, hogyan hódította meg Afrikát az olcsó, de...

Letölthető útmutatók + videós magyarázatok

Tartalom ötleted van? Megbíznál minket, hogy kutassunk adott üzleti témában?

A Minner Előny tagok valóban forródrótot kapnak a Minnerhez. A beküldés gombra kattintás utána írd le miben segíthetünk, milyen témával foglalkozzunk. Alig várjuk, hogy alámerüljünk a témának. Kapcsolatrendszerünket is bevetjük, hogy megoldást találjunk arra, amit beküldtél.