Legyen szó akár szolgáltatásról, akár termékről, egy idő után mindegyik megkopik a piacon, változtatni kell. Lehet, hogy egy másik piaci szereplő jobb, vagy a fogyasztói igények megváltoztak, de a fejlődés bele van kódolva a vállalkozások életgörbéjébe. Ebben a cikkben rengeteg olyan példát hozok, ami megadja számodra a motivációt arra, hogy a következő egy évben valami újat, jobbat alkoss – és persze bezsebeld az ezzel járó előnyöket, legyen az hozam vagy nyugodtabb alvás, önmegvalósítás. Persze ez az egész cégedre hatással lesz, szóval mondhatjuk a munkatársaknak is egy önmegvalósítás lehet, egy új cél, motiváció. Termékfejlesztésre fel!
Ki vagyok én, ki írja a cikket? Mándó Milán, a Minner.hu alapítója, üzleti modell tanácsadó. Csak az elmúlt 2 évben 400 vállalkozóval dolgoztam személyesen is azon, hogy fejlesszük vállalkozásukat, hogy belevigyünk valami újdonságot, ami vagy hozza a következő nagy ugrást, vagy stabilitást ad a cégnek, vagy reagál a piaci változásokra, vagy éppen azért, hogy igazán élvezzék a vállalkozás működtetését. 9 éve publikálok cikkeket a Minneren üzleti témában, rengeteg piacot ismertem meg ez idő alatt.
Míg 10-20 évvel ezelőtt a vállalkozások a termékfejlesztéssel, üzleti modell átalakítással ráértek akár több évtizedet is várni, ez mára felgyorsult. Ennek oka a legtöbb területen az alacsonyabb belépési küszöb, a digitális fejlődés. Az új piaci szereplők, megoldások diszrupciós (romboló) tevékenysége sok szektort átalakít, ami lényegében úgy csapódik le, hogy azok a piaci szereplők, akik nem reagálnak a változásra, megcsappanó forgalmat tapasztalnak, aztán jön a kapkodás. Nézzük, hogy fejleszt az Apple, eMag, TAG Heuer, Mobilfox… és mit tanulhatunk tőlük!
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)