Az elmúlt években azt kutattam, hogy vajon miért nem tudjuk ötleteinket beépíteni a vállalkozásunkba. Miként lehet az egyébként is feszített tempóba, napi 8-10 órába még az új projekteket is belevinni? 753 személyes konzultáció, vagyis több száz vállalkozó, cég életére láttam rá az utóbbi években, és persze a sajátomat is vizsgáltam. Gondoltam tegyük érdekessé a témát, így a tapasztalatom megosztását nagy márkák árnyékában tenném, hogy élvezd is ezt a kontentet és ez a hasznos üzleti információ eljusson hozzád!
Lássuk csak, hogy mi fordulhatott már elő veled is:
- A napi rutin feladatok kiteszik a napod nagy részét és a cégfejlesztésre nincs időd.
- Kipróbálnál új marketingcsatornát, de valahogy úgy érzed lóg a levegőben.
- Úgy érzed elaprózódsz a munkában.
- Valahogy nem motivál az, hogy kipróbálj például egy új marketingcsatornát, hogy új terméket hozz létre, vagy bevezess egy új digitális megoldást a vállalkozásodba.
Egyszerű lenne rábökni, hogy neked stratégia kell. Pedig nem – vagyis nem kizárólag. Az utóbbi néhány évben azt tapasztaltam, sőt tapasztaltuk a Minnernél, hogy a jobb szó talán az, hogy keressük meg a szinergiákat az egyes projektjeinkben, üzleti modellünkben és mellé persze a stratégia is passzoljon. Már korábbi években a vállalkozási ötletekben találkozhattál ezzel, ott is a szinergiákat kerestük.
Szinergia = együttműködés, együtt való hatás. Arra a helyzetre használjuk, amikor több tényező együttműködéséből nagyobb (pozitív) eredmény születik, mint az egyes, különálló tényezők teljesítményének összege.
A cikkben két vállalkozást is megvizsgálunk, hogy ők miként hidalták át ezeket a kihívásokat. A Revolut és a Nespresso példáját emeljük át a KKV piacra.
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
Más felé nézelődnél, de hasonló téma érdekel?
Van itt több hasznos cikk is:
- Termékfejlesztési ötletek, példák. Apple, eMag, Prezi, Mobilfox, TAG Heuer
- A Stanley-sztori: Hogyan őrült meg az internet egy termoszért?
- Magyar: Mit csináljon az új LifeTilt vezetés, hogy visszakapaszkodjon a csúcsra?
Fotó: Basil Samuel Lade / Unsplash