A kollaboráció segíthet nekünk, hogy kitágítsuk a célcsoportunkat és olyan vevőkhöz jussunk el, akikhez a jelenlegi kommunikációnkkal nem tudunk. A McDonald’s és a Pöttyös kollaborációjával biztosan találkozhattál már (Pöttyös McFlurry), de ezen kívül is rengeteg példával készültünk. Az ebook célja, hogy ötleteket kapj és felkészülj egy kimagasló eredményeket elérő kollaborációs együttműködésre.
Volt olyan érzésed mostanában, hogy megfeneklett a közösségi média kommunikációd? A kollaboráció egyik előnye, hogy új lendületet vihet a social média jelenlétedbe.
Természetesen a célunk nem a lájkok gyűjtése, hanem a vevőszerzés. Az itt található ebookban több példát is hozunk arra, hogy milyen módon tudsz együttműködni más cégekkel és abból profitálni.
Az ebookot a K&H Bank megbízásából készítettük a kollaborációs pályázatukhoz kapcsolódóan és természetesen az előfizetőink számára is elérhetővé tesszük.
#kutatás: Forester 2019-es kutatásából kiderült, hogy a megkérdezett cégek 49%-a bevételnövekedést tapasztalt, míg 45%-uk márkaismertség növekedésről számolt be a kollaborációnak köszönhetően.
Az alábbi letölthető dokumentumban megismered a kollaboráció típusait, példákon keresztül sikerül átültetni a te cégedre is, a üzleti partnereddel közösen hogyan tudod a legjobban alkalmazni ezt a vevőszerzési módszert.
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
További letölthető üzleti útmutatóink, guide-jaink ide kattintva elérhetőek!
Fotó: Canva