Új munkatárs felvétele, toborzás. Lépések a kiválasztástól a munkába állásig – Letölthető útmutató

Új munkaerőt vennél fel és szeretnéd ezt tudatosan csinálni? Ebben segít neked ez a Minner Előny letölthet útmutatója, ebookja. Milyen álláshirdetést csinálj? Mit kérdezz az állásinterjún? Hogyan döntsd el, hogy ki a legalkalmasabb a munkára? Ha szeretnéd tudatosan csinálni a toborzást, akkor erre az ebookra szükséged lehet.

Ezt a letölthető útmutatót partnerünk, Szalai Anita HR és projektmenedzsment szakértő készítette.

Ez az útmutató…

… neked való, ha

  • szimplán kíváncsi vagy, hogy milyen alapvető eszköztárral dolgozhatsz akkor, ha munkatársat keresnél a jövőben.
  • eljutottál oda, hogy szeretnéd munkatárssal/munkatársakkal bővíteni a vállalkozásod és még sosem dolgoztál ki egy álláshirdetést sem.
  • foglalkoztál már korábban munkatárskereséssel, de szeretnéd tudni, hogyan lehet jobb módszerrel új kollágát találni.

… célul tűzte ki, hogy

tisztázza a humán erőforrás menedzsment Employer Branding, recruitment és onboarding feladatait, magyarul képet adjon a munkáltatói márkaépítés fontosságáról, valamint az alapvető folyamatokról a munkaerő-igény felmerülésétől kezdve a toborzáson és az ajánlattételen át a próbaidőszak hatékony menedzseléséig.

…kiindulópont ahhoz, hogy

beleláss a kreatív, trendkövető, eredményes toborzásba, annak feladataiba és eszköztárába.

…nem helyettesíti

egy karriertanácsadó, egy HR menedzser vagy egy fejvadász tudását. Látni fogod, hogy ennek a feladatkörnek is megvan a maga specifikuma.

Toborzási útmutatónk tartalomjegyzék,e hogy lásd miben segítünk neked:

1. Már nem hagyhatod figyelmen kívül: Employer Branding a mindennapokban 4
„Örülj, hogy itt dolgozhatsz” helyett „mit tehetünk azért, hogy nálunk dolgozz” 4
Employer Brandingről dióhéjban 5
Az Employer Branding melletti elköteleződést támogató tények 8
Lépésről lépésre, még akkor is, ha gyors megoldásra van szükség 9

2. Kihívások a munkaerőpiacon és toborzás során 16
Motivációk, igények és elvárások az álláskeresők körében 16
A toborzás jéghegy-modellje 18
Egy utolsó kérdéskör a toborzás megkezdése előtt 19

3. Az álláshirdetésed legyen jó jelöltszűrő 23
Sablonok között 23
Szempontok egy álláshirdetés összeállítása előtt 24
HR marketing – igen, a fogalom már létezik 25
HOGYAN – tippek az álláshirdetés összeállításához 27
Néhány plusz, ami feldobja a toborzást 35
Néhány példa, ami igazi minta 38

4. Ne sablonból interjúztass, alkalmazz modern és hatékony technikákat a kiválasztáshoz 40
Kritériumok szerinti súlyozás 40
A kiválasztásba bevonni közvetlenül érintett kollégát 41
Próbafeladat online vagy személyesen 41
Assessment Center-ből táplálkozó csoportos interjú 41
Strukturált interjú kérdések 42

5. Megtaláltad a legjobbat? Meg is kell tartanod 47
Felkészülni az ismeretlenre 47

A Minner Előny előfizetők hozzájuthatnak ehhez a letölthető útmutatóhoz is!

  • Előfizetőként bejelentkezés után itt megjelenik egy letöltés gomb és máris tiéd a közel 50 oldalas anyag, benne azonnal használható lépésekkel, segédletekkel.
  • További letölthető anyagok is várnak rád az előfizetésben.
  • További zárt cikkekhez is hozzáférsz, Ez a Minner Előny! Előnybe hozunk! Előfizetés itt: https://minner.hu/elofizetes

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Kapcsolódó cikkek:

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!

Kapcsolódó cikkek