Ügynökség neve: Clickers Marketing
Weboldala: https://clickers.hu/
Főbb kategória, amiben tevékenykedtek: Teljes körű online marketing kivitelezés, stratégiaalkotás és weboldalkészítés. Google, Meta, TikTok, hírlevél, tartalomgyártás, AI optimalizáció, forgatás.
A Minneren itt a marketingügynökségek bemutatkozóját, pitchét látod. Mindenkitől ugyanazt kérdeztük meg, így össze tudod hasonlítani őket, meg tudod ismerni jobban az adott céget és kiválasztani álmaid marketingügynökségét.
1. Piaci radar
Mi az a jelenlegi trend vagy jelenség a marketingben, ami szerinted a következő fél évben leginkább meghatározza az eredményeket?
Mennyire agilis és alkalmazkodó a cég, milyen erőforrásokkal rendelkezik és hogyan tud adaptálódni az új piaci technológiákhoz.
2. Tipikus ügyfélprobléma fókuszban
Milyen helyzetben szoktak benneteket megkeresni az ügyfelek? Milyen konkrét problémára kérnek megoldást?
Szeretnének fejlődni, és javítani a marketing, kommunikációs folyamatokon, de vagy nem értenek hozzá, vagy nincs idejük vele foglalkozni és szeretnének egy kiszámítható partnert a cégüknek, aki a cég helyzetében perspektivikusan gondolkodik és partnerként segíti nem csak a hirdetések fejlesztését, hanem a teljes marketing és kommunikációs ökoszisztéma előrehaladását.
3. Kinek tudtok a leggyorsabban és leglátványosabban eredményt hozni?
Melyik vállalkozástípus vagy élethelyzet az, ahol a legnagyobb hatást éritek el rövid idő alatt?
A leggyorsabb és leglátványosabb eredmény az olyan vállalkozásokkal érhető el, ahol a vállalkozás már erős alapokkal rendelkezik, van mögötte pár év működés, validált termék vagy szolgáltatás. Persze tudunk újonnan induló cégeknek is segíteni, de itt számolni kell azzal, hogy a validáció, és adatgyűjtés lesz az első számú szempont, ami megalapozza a márka stabil, hosszútávú eredményeit.
4. Rövid bemutatkozás
Mutasd be a céget 4-5 mondatban úgy, hogy azzal a legfőbb erősségeteket emelitek ki!
Tudományos szemlélettel dolgozunk: Módszertanunk validált skálákon és eszközökön alapul, ahol az ügyfél igényei mellett adat alapú döntési szemléletet alkalmazunk.
Az online marketinget nem csak kivitelezzük, hanem kutatjuk is, eredményeinket külföldi szaklapok jegyzik.
Áron az online marketinget és hirdetéskezelést egyetemi keretek között folyamatosan oktatja is. Google és Meta szemináriumokat szervez, szemkamerás kísérletet végez és gyakran partnerei projektjeit fókuszcsoportokban validálja.
Kis ügynökségként minőségi sztenderdek menték dolgozunk partnereinkkel, hosszú távú együttműködésben. Nincsennek junior kollégák és nincs fluktuáció, a partnereknek most is Áron áll a rendelkezésükre, ugyanúgy, ahogy 8 évvel ezelőtt is.
5. Egyetlen mondat, ami megkülönböztet
Mi az egyedi előnyötök, amit a legtöbb ügyfél csak együttműködés közben vesz észre?
Áronnal egy partnert kapnak a vállalkozásuk fejlesztéséhez, aki széles spektrumon kezeli a marketinget. A legtöbb szolgáltató kimerül a hirdetéskezelés elvégzése után, azonban a fejlődéshez agilitásra van szükség, ami kiterjed a marketing rengeteg különböző területére.
Ha szükséges, hétvégén is elérhetőek vagyunk, piaci összevetésben gyors átfutási időkkel dolgozunk, akár 2-3 napon belül is összerakunk komplex kampányokat, aminek az az oka, hogy kis csapat vagyunk, gyors folyamatmenedzsmenttel.
6. Tipikus piaci tévedés, amit nap mint nap láttok
Mi az a marketinges hiba, amit a legtöbb vállalkozás elkövet, pedig könnyen javítható lenne?
Sok vállalkozás későn lép, akkor kezd el komplex kommunikációs csatornákon megjelenni, amikor már érezhetően gond van, holott ez könnyen megelőzhető lenne előre tervezéssel.
A másik, hogy beszűkül a látásmódjuk azokra a marketingcsatornákra, amiket ismernek, holott a hosszútávú fejlődéshez a 4P modell minden eleme egyaránt fontos.
A harmadik, hogy akciózással akarnak megoldani forgalmi problémákat, holott nincs átgondolt stratégia mögötte, vagy nincs megtérülési tervezés végezve. Az akció jó módszer lehet, de csak akkor, ha megfelelő ideig és mértékben van kezelve. Az akción kívül sok más, értékes módszer létezik, pl.cross-sell, up-sell, kosár folyamat javítása, lepattanó látogatók megtartása.
7. Esettanulmány röviden
Hozz egy példát, ahol mérhetően javítottatok valamit!
Lehet konkrét ügyfél vagy kategória, nem kell név, elég: iparág, probléma, megoldás, eredmény.
Több olyan céget vettünk át az utóbbi években, ahol nem tudtak már hirdetésekkel skálázni, látszólag lehetetlen volt a megtérülés javítása, de a saját módszertanunkat behozva több helyen 3-5x-os növekedést tudtunk elérni olyan cégek esetében is, akik már évek óta meghatározó piaci szereplők voltak. Saját prediktív AI algoritmust is fejlesztünk, mert azt látjuk, hogy a növekvő piaci verseny okán előnybe tudjuk hozni a partnereinket azzal, hogy pontosabb adatelemzésre, így megalapozottabb döntésekre vagyunk képesek. A kompetitív piacokon pedig már nüanszok is jelentős különbségeket tudnak kialakítani az értékesítésben.
8. Miért most?
Mi az oka annak, hogy most érdemes veletek dolgozni?
(lehet új szolgáltatás, módszer, kampányidőszak, optimalizált csapat, új ajánlat, vagy egy óriási siker utáni tapasztalat növekedés….)
Az év eleje ideális időpont az újratervezésre és stratégiaalkotásra, mi (hivatkozhattok a cikkben úgy, hogy Áronék) évekig, hosszú távon dolgozunk együtt cégekkel, állandó csapattal, nincs rossz vagy jó időpont a megkeresésre. Mindig egyedi ajánlatot és szolgáltatást adunk. Nincs akció, vagy dobozos termék.
9. Következő lépés. Hol keressen titeket, mi a következő lépés?
Ha most csak egy lépést tenne az olvasó, mit javasoltok neki?
(ingyenes audit, hívás, checklist, útmutató, bármi ami tereli a leadet)
Nézzék meg a weboldalt: https://clickers.hu és beszéljenek Áronnal, kérdezzenek, nincs semmi költsége, itt kiderül, hogy tudunk-e segíteni, de ha nem, akkor is kaphatnak néhány olyan jó tanácsot, ami beépíthető a működésükbe. Áron nagyon barátságos, és segítőkész, Milán tudja, régen sokat beszéltünk személyesen is.
Forrás: Canva









