Ügynökség neve: CoffeeBreak Consulting Kft.
Weboldala: https://thecoffeebreak.hu
Főbb kategória, amiben tevékenykedtek: Full-service online marketing és üzleti podcast gyártás
A Minneren itt a marketingügynökségek bemutatkozóját, pitchét látod. Mindenkitől ugyanazt kérdeztük meg, így össze tudod hasonlítani őket, meg tudod ismerni jobban az adott céget és kiválasztani álmaid marketingügynökségét.
1. Piaci radar
Mi az a jelenlegi trend vagy jelenség a marketingben, ami szerinted a következő fél évben leginkább meghatározza az eredményeket?
Mármint az AI mellett? 🙂 Nehéz, nem arra fókuszálni.
Az AI alapvetően forgatja fel mind a marketinget, azon belül konrkétan minden területét, amivel foglalkozunk, mint PPC, SEO, content marketing, de ugyanígy a podcast gyártást is, mert a felvételhez már van AI vezérelt eszköz, a vágáshoz AI szoftver és a publikáláshoz is.
Itt a legnagyobb kihívás az lesz, hogy milyen eszköz mixet építünk majd fel az AI korszakában.
Ami a legkomolyabb átalakulás előtt áll, az egyik fókusz területünk, az a SEO. Itt az LLM eszközök mellett a Google már most elkezdte átalakítani a SERP oldalát, az AI Overview és a nemrégiben bevezetett AI mode is. Utóbbi az, ami már most mutatja, milyen lesz a Google kereső néhány éven belül, amire már a 2025-2026-ban is el kell kezdeni építeni.
Azt gondolom az a stratégia, amit kiépítettünk már több ügyfelünkkel, hozza szépen a forgalmat és az eladásokat is már AI forrásból, ami elsődleges prioritás lesz mostantól. Itt talán a legérdekesebb, hogy már olyan eredményeink is vannak, ahol a Google AI Overview ajánlások elé is be tudtunk kerülni, aminek felbecsülhetetlen az üzleti értéke!
2. Tipikus ügyfélprobléma fókuszban
Milyen helyzetben szoktak benneteket megkeresni az ügyfelek? Milyen konkrét problémára kérnek megoldást?
Mint átfogó támogatást nyújtó csapat, sokat tudunk segíteni azoknak a partnereknek, akiknél szerteágazó marketing lehetőséget vannak és a káoszból kell rendet teremteni.
Ahol brandet kell építeni, ott a storytelling fókuszú megközelítésünk gyönyörűen tud szárnyalni, mert a csatorna mindegy, ha egységes a kommunikáció és az üzenet, amit viszont testre kell szabni csatornánként.
Ilyen feladat lehet egy új márka bevezetése a piacra (hazai, vagy nemzetközi), vagy épp szintlépés a márkaépítésben.
Sajnos sok esetben az az első megkeresés oka, hogy csalódtak (többször) és vissza kell fejteni, hogy mi ment félre előttünk. Ilyenkor a legszigorúbban véve bontjuk le a korlátokat és korábbi káosz rendszereket, hogy csak az maradjon meg, ami tényleg hasznos. Itt gyakori probléma, hogy olyan megoldásra költtettek el óriási pénzeket, amikre nem lett volna szükség. Full-service csapatként nálunk megvan az őszinteség és a transzparencia luxusa: nincs rajtunk kényszer, hogy mindenképp eladjunk egy-egy szolgáltatást.
Mindig megvan a szabadságunk, hogy objektív megoldást javasoljunk, ügyfél érdek vezérelve.
3. Kinek tudtok a leggyorsabban és leglátványosabban eredményt hozni?
Melyik vállalkozástípus vagy élethelyzet az, ahol a legnagyobb hatást éritek el rövid idő alatt?
Általánosságban véve két fő feladatban vagyunk erősek: ecommerce ügyfeleknél, ahol a cél a webshop értékesítés, legyen az mindennapi használati eszköz, bevásárlás, vagy épp luxus kategóriájú termék.
Másrészt a márkaépítés egy specialitásunk. Kiemelten sokat foglalkozunk a storytelling eszközeivel, mind a klasszikus marketing területén, de egyedülálló módon, elsőként kezdtünk el itthon azzal foglalkozni, hogyan lehet beilleszteni a podcast márkaépítő erejét beépíteni a marketing kampányokba. Nem csak terv szintjén, hanem meg is valósítva azt.
4. Rövid bemutatkozás
Mutasd be a céget 4-5 mondatban úgy, hogy azzal a legfőbb erősségeteket emelitek ki!
Ha az a cél, hogy a márkád történetét megismerjék, akkor mi vagyunk a legjobb partner, mert hiszünk a történetek erejében. Mind családi vállalkozásból kinőtt csapat, kiemelten fontos számunkra a transzparens működés és a bizalom.
Nincs olyan marketing megoldás, amiben ne tudnánk támogatni a partnereinket, legyen az SEO, PPC, Email marketing, vagy épp podcast készítés és annak beforgatása 50+ megjelenéssel a marketing mixbe.
Komplex megoldásokat szállítunk, amik időtálló eredményeket érnek el és ehhez építjük a márkádat is!
5. Egyetlen mondat, ami megkülönböztet
Mi az egyedi előnyötök, amit a legtöbb ügyfél csak együttműködés közben vesz észre?
Az érzelmi stratégia, amivel messze túl tekintünk a saját feladatainkon, mert mindig holisztikusan nézzük az ügyfél sikereit, nem csak ott, ahol hozzánk köthető az eredmény. Ez az egyik előnye a full-service működésnek, rálátunk minden érintett területre, stratégiai szinten is.
6. Tipikus piaci tévedés, amit nap mint nap láttok
Mi az a marketinges hiba, amit a legtöbb vállalkozás elkövet, pedig könnyen javítható lenne?
Itt egy hármas csavart látunk egybe fonódni, ami miatt nehéz is kiszabadulni az általuk keltett örvényből: 1) segítség helyett könyöklés, 2) egybites kommunikáció, 3) vakrepülés.
Alapvető marketinges technika, hogy adj el most, mindent a lehető leghamarabb, utána pedig majd meglátjuk. A helyett, hogy hosszú távú stratégiát építenénk felé a márkaépítés – értékesítés – gondozás hármasra. Ehhez mi a See-Think-Do-Care keretrendszert használjuk.
Mellette az, hogy mindenkinek ugyanazt az egy üzenetet akarjuk eljuttatni, célcsoport specifikus kommunikáció helyett már önmagában is hátrány lesz. Más érdekli azt, aki még nem ismeri a márkát, más érdekli azt, aki még a terméket se és megint más azt, aki visszatérő partner.
Mindehhez az eszköz pedig ott lenne a kezünkben, mert szinte minden mérhető, de nem tesszük. Adatalapon kell már a tervezést is csinálni, sőt, már a mérést is bele kell venni a stratégiai tervezésbe, hogy tudjuk majd mérni azt, amire építjük a stratégiát.
7. Esettanulmány röviden
Hozz egy példát, ahol mérhetően javítottatok valamit!
Lehet konkrét ügyfél vagy kategória, nem kell név, elég: iparág, probléma, megoldás, eredmény.
Kettőt, két teljesen más irányból:
- Ruházati webshop:
Alap kiábrándult ügyfélként indultunk neki, de le tudtunk szerződni az első évre, hogy mindent bízzon ránk, így tudtunk felelősséget is vállalni minden marketing aktivitásért.
2021-ben kezdtünk el dolgozni velük, ahol egy enyhe, de folyamatos csökkenő trendvonalon voltak. Előttünk csak PPC-vel dolgoztak.
Miután átvettük a feladatokat, a PPC-t kibővítettük, mind budget-ben, mind csatornákat tekintve.
Mellette elindítottuk a tartalommarketing folyamatokat és kezdtük írott anyagokkal, ma már short videós kampányokig felépítve. Ugyanitt a SEO és az email marketinget is a nulláról építettük fel.
2022-re a trend már emelkedőben volt, 2025-ben pedig februártól kezdve minden egyes hónap all-time best, és még mindig vannak megvalósítatlan tervek!
- Brandépítés podcasttel:
Meglévő, jó nevű magán klinika keresett meg minket azzal, hogy a tulajdonos / vezető orvos személyes márkáját és a klinika brandjét kellene erősíteni. Ehhez a podcast készítést és a podcasthez kapcsolódó marketing kampányt, terjesztést javasoltuk és valósítottuk meg.
A műsor olyan szinten lett sikeres, hogy az elkészített örökzöld tartalmak és a hozzájuk felépített marketing kampány olyan szinten szaladt meg, hogy 5 epizód után szüneteltettük a gyártást, mert fél évre előre folyamatosan telt be az orvosok naptára, plusz a vezető orvos sorra kapta a konferencia felkéréseket, vagy podcast meghívásokat.
Így a projekt fél év alatt olyan sikeres lett, amiből a mai napig építkezik a klinika.
8. Miért most?
Mi az oka annak, hogy most érdemes veletek dolgozni?
2026-ban olyan megoldásokra van szükség, amik a puszta számadatok helyett az érzésekre hatnak, élményeket közvetítenek. A gazdasági környezet, a külső óriások megjelenése az országban mind szűkítik a mozgásteret, de van módszer a sikerre: nem terméket kell eladni, hanem az élményt és a kapcsolatot a vásárlókkal.
Ebben tudunk kiemelkedőt adni minden partnerünknek és a jó hír, hogy ez az a marketing, ami hosszú távon termeli az ügyfeleket, nem csak addig, amíg öntjük bele a pénzt.
9. Következő lépés. Hol keressen titeket, mi a következő lépés?
Ha most csak egy lépést tenne az olvasó, mit javasoltok neki?
(ingyenes audit, hívás, checklist, útmutató, bármi ami tereli a leadet)
Minden ügyfél más és más, így alapvetően a személyes kapcsolódást keressük.
Online egyeztetés keretében felmérjük, hogy kinek mire van valóban szüksége.
Ha mi tudunk ebben segíteni, akkor örömmel megyünk tovább és teszünk ajánlatot.
Ha nem, akkor javaslunk szakembert, akit ismerünk.
Addig is, aki engem szeretne jobban megismerni, Tóth-Czere Pétert, annak ajánlom ezt az oldalt: https://tothczere.hu.
Az ügynökség weboldala: https://thecoffeebreak.hu
Ha meggyőzött, akkor pedig írjon emailt a peter@thecoffeebreak.hu címre!
Fotó: Canva









