Elkél a KFC-nek a pozitív marketingből idehaza, mióta volt a panaszkönyves-újságírós verekedős botrányuk. Amihez persze a biztonsági őr mellett az adott étterem alkalmazottainak hozzáállása is kellett. Most egy kis pozitív érdekesség a KFC háza tájáról.
Körülbelül egy hónapja egy felhasználó felfedezte, hogy a gyorsétteremlánc a Twitteren 11 felhasználót követ. Az 5 Spice Girls tagot és 6 Herbs nevű férfit. Ez lefedi a KFC eredeti titkos receptjének 11 alkotó elemét (spice=fűszer, herb = gyógynövény). Az említett felfedezés tweetje:
.@KFC follows 11 people.
Those 11 people? 5 Spice Girls and 6 guys named Herb.
11 Herbs & Spices. I need time to process this.
— Edge (@edgette22) 2017. október 19.
Valószínűleg sok évet vártak rá, míg valaki felfedezi. A KFC természetesen kihasználta a gyorsan terjedő hírt, amit több oldal is lehozott. A legnagyobb média oldalak is foglalkoztak vele (nekem is már több hete ott volt jegyzetben, hogy kellene írnom róla 🙂 )
Jutalmat is kapott a felfedező. A KFC egy olajfestményt küldött neki, melyen ő szerepel és a gyorsétterem alapítója, Harland Sanders.
Dreams DO come true. #GiddyUpColonel
Thanks @kfc pic.twitter.com/a4skf7MIB4
— Edge (@edgette22) 2017. november 4.
Ehhez kapcsolódó tartalom:
- Gerillamarketing-tippek, trükkök, ötletek – így csináld
- Gerillamarketinggel 1 nap alatt 20 millió forintot keresett a Hollyweed “felirat” kivitelezője
Fotó: Wikipédia – Patrick Nouhailler, KFC/Twitter,
Forrás: 24.hu