Te is tapasztaltad már, hogy a Shopping kampány költés szinte megugrik a semmiből, vagy hogy nehéz belőni, pontosan mire megy el a pénz a Performance Max kampányok alatt? Egyre többször mondják nekünk e-kereskedő ügyfeleink: „Jön a forgalom, de a költségek elszállnak, kiszámíthatatlanok az ármozgások, és nem mindig tudom, hogy mi miért történik.” Itt jön képbe a ROIshopper, amely most újabb, e-kereskedőknek szánt fejlesztésekkel állt elő, és még inkább segít abban, hogy azokat a százalékokat magunknál tarthassuk, felénk lejtsen az e-commerce pálya!
A piaci adatokból jól látszik, hogy élesedik a verseny a CSS szolgáltatók között is, továbbá a legnagyobb hazai webáruházak 76%-a a Shoppingra CSS szolgáltatón keresztül csatlakozik. Ez újabb versenyt teremt, ez azt is jelenti, hogy most már az optimalizálás felé kell fordítani a tekintetünket. Mit optimalizáljunk? A ROIshopper ehhez ad olyan megoldásokat, amelyekkel versenyelőnyünk lehet a piacon.
Mi az a ROIshopper?
A ROIshopper egy Shopping CSS (Comparison Shopping Service) szolgáltató, amely lehetővé teszi, hogy akár 20%-kal alacsonyabb kattintási költséggel jelenj meg a Shopping hirdetések között anélkül, hogy a Merchant Center beállításokat újra kellene kalibrálnod.
A Growww Digital digitálismarketing-ügynökség fejlesztette a rendszert, és jelenleg több mint 500 hazai és nemzetközi webshop használja. És most, 2025 júniusában új szolgáltatáscsomagokat jelentettek be, amellyel kis- és középvállalkozóként is a „nagyok” eszköztárához juthatsz hozzá.
Most pedig az új fejlesztésükkel a ROIshopper igazi digitális eszköz lett, amit heti szinten többször is használni fog egy e-commerce üzemeltető (munkatárs).
A ROIshopper új funkciói: több mint CSS
Egy új csomaggal bővül a ROIshopper szolgáltatása, továbbá fejlesztettek a szolgáltatásokon is, hogy fel tudd venni a versenyt akár a Temuval, vagy versenyképesebb legyél más hazai webshopokkal szemben. Az alapcsomagba is új fejlesztések kerültek, amit minden hazai e-kereskedő használni tud. Ügyfeleikkel közösen dolgozták ki ezeket a funkciókat, amit azért is említünk, mert nem kitalálták, mi lehet a jó egy kereskedőnek, hanem meghallgatták az igényeket és úgy álltak neki a fejlesztéseknek.
A ROIshopper alapcsomag része:
- Akár 20%-os CSS licitelőny a Google Shopping felületén
- Irányítópult
- Iparági trendriport
- AI Chatbot (GA4, Google Shopping funkciókkal, Google Ads-zel kapcsolatban segít az AI)
Irányítópult
Amint belépsz a ROIshopper felhasználói felületére, azonnal látod, hogyan teljesítenek a termékeid a Shopping hirdetésekben. Látható, hogy valami gond van-e és bele kell-e nyúlni a beállításokba, vagy valami megváltozott. Ez egy olyan hasznos funkció, ami egyértelműen a napi / heti rutinod része lesz e-commerce üzemeltetőként.

Trendriport
Hol áll a céged az iparághoz képest, másokhoz képest milyenek a te CPC kattintás költségeid? Ezt fogod látni az iparági trendriportban, a te saját kategóriádra szabva. Hasznos benchmark ahhoz, hogy megfelelő döntést hozz akár egy-egy kategória, termékkör esetében is. Nem kell manuálisan figyelned a versenytársakat, csak belépsz a ROIshopper fiókodba és a rendszeresen frissülő adatokat össze tudod vetni a sajátoddal. Például ha a kategória növekszik, neked pedig csökkennek a kattintási és megjelenési számaid, akkor ott gond van.
Erre egy példa:


AI-alapú Chatbot 0–24 elérhetőséggel
Technikai kérdésed van a Shopping hirdetésekkel kapcsolatban? A feed hibát jelez, vagy a GA4-ben valami furcsaság történt? Vagy más Google Ads kérdéseid vannak? A ROIshopper új AI chatbotja ezekre és még hasonló Google hirdetési és analitikával kapcsolatos technikai kérdésedre szempillantás alatt választ ad. Ez áthidalja azt is, hogy ha például te magad ChatGPT-be írod be, akkor ott sokszor hallucinál, ezt hidalja át a ROIshopper AI chatbot funkciója, mert a cég saját anyagaiból, adatbázisából dolgozik.

Az új ROIshopper PRO csomag
A PRO csomag részei:
- Természetesen minden, ami az alapcsomagban benne van
- Ártrend figyelő
- Alerting
- E-commerce dashboard
- Személyes konzultáció
- Ára: +20 000 Ft az alapcsomaghoz képest, most első hónapban 0 forintért ki tudod próbálni!
Árfigyelő funkció
Napi szintű grafikonokkal követheted a termékek minimum, maximum és átlagárait a piacon, így gyorsan tudsz reagálni az egyes változásokra. Azokat a termékeket látod itt, amelyek több kereskedőnél is megtalálhatóak, a rendszer vonalkód alapján párosítja össze a konkrét termékeket. Ártörténet összehasonlításokat tudsz készíteni, láthatod, hogy melyik terméknél volatilis az árváltoztatás, vagyis rendszeres, máris tudod annál a terméknél ezt többször meg kell tenned, vagy mélyebb elemzést csinálnod. Az ár fontos tényező a Shopping rangsorolásnál.

E-commerce dashboard: végre egy átlátható, mobilbarát irányítópult
A több mint 100 magyar e-kereskedő bevonásával fejlesztett dashboard segít rálátni a kulcsszámokra, és jobb döntést hozni. Egy e-kereskedő vállalkozásnak napi rutinjában kell lennie, hogy megtérüléseket, konverziós arányokat, forgalom forrásokat, belsős trendeket vizsgál. Manuálisan beállíthatod az árrésedet, az ügynökségi díjat – és máris pontosabb képet kapsz a megtérülésről. Szükséged lenne olyan KPI-okra, amelyeket a nagyobb piaci szereplők is figyelnek? Nos, ezt adja ez a funkció.


A ROIshopper csapat felmérése és saját tapasztalatai alapján is a kereskedők egy helyen szeretnék azt is látni, hogy a marketing megtérülés számaiban látszódjon az ügynökségi díj is és még árrést is tudjunk számolni.
- Az ügynökségi díj az az összeg, amelyet havi szinten a kampányok menedzseléséért
fizetünk.
- Az árrés 1 a termék beszállítói (saját termék esetén a gyártási) árának és az eladási árának különbözete.
- Az árrés 2 a termék beszállítói (saját termék esetén a gyártási) árának, és az eladási árának különbözete, csökkentve további fajlagos költségekkel, mint pl. a szállítás, raktározás stb.

Alerting funkció (fejlesztés alatt)
A jövőre nézve ez egy igazi mentőöv lehet: a rendszer automatikusan figyeli a GA4 fiókodat: proaktív védelem a kampányleállások és a túlköltések ellen. Ez a funkció jelenleg fejlesztés alatt áll.
Használják már a nagyok is? CSS a nagyoknál?!
A Growww Digital felmérése szerint a legnagyobb 17 magyar e-kereskedő közül 13 nem a Google-t, hanem külső CSS szolgáltatót használ – például a ROIshoppert. Nem véletlen: a kb.15–20%-os költségcsökkenés, a jobb megjelenési arány és a skálázható szolgáltatások komoly versenyelőnyt jelentenek.
A CSS szolgáltató használata tehát már a piaci szereplőknél elterjedt, most lépünk abba a szakaszba, hogy még fontosabb lesz az optimalizálás és a személyre szabás, amihez eszközöket ad a ROIshopper.
A következő lépés – Élj a 0 forintos PRO csomag bevezető próbacsomag ajánlattal!
A ROIshopperhez való csatlakozás gyors, és nincs szükség kampányátszervezésre. Elég egy beállítás, és máris a ROIshopper CSS alatt futnak a Shopping hirdetéseid. Innen pedig tesztelhetsz, optimalizálhatsz, és használhatod a riportokat, chatbotot, vagy az e-commerce dashboardot.
A ROIshoppernél most ingyenesen ki tudod próbálni a PRO csomag funkcióit, ugyanis az első hónapban ingyenesen használhatod. Kattints ide!
A marketing egyik alapszabálya, hogy mindent tesztelni kell. Most itt az idő, hogy te is kipróbáld ezt az újgenerációs eszközt anélkül, hogy bármit kockáztatnál.









