Rendeztél már saját céges rendezvényt? Tartottál már céges karácsonyi bulit? Ha igen, akkor valószínűleg tudod, hogy nagyon nehéz már újat mutatni. Megérkeznek a résztvevők, elhangzanak az előadások, megy egy kis kapcsolatépítés, és ezután mindenki szépen tovább áll. Viszont az üzleti rendezvényeknél éppen az lenne a fontos, hogy az emberek sokáig maradjanak, és jól erezzék magukat. De ami a leginkább érték lenne, hogy ezt szét is kürtöljék mindenkinek a közösségi médiában.

A cikket vendégszerző írta, Lengyel Nóra a Selfiemania-tól. Új szintre emeli a selfiet a varázstükrével. 

Jó érzés, amikor olyan visszajelzéseket kapsz az eseményedről, hogy mennyire király volt, mennyit tanultak az emberek, vagy éppen mennyire jól sikerült a céges karácsonyi buli. Ehhez viszont mindig olyan dolgok kell felmutatni, amivel a résztvevőket leveszed a lábukról. Ezt megoldhatja a catering, az előadások minősége, vagy éppen a megfelelő helyszín választás.

Manapság minden a márkaépítés körül forog. Az vagy, amit kommunikálsz magadról, vagy éppen amit mások mondanak rólad. Ha Facebookon, vagy Instagramon megosztanak Rólad tartalmat, azt nem mindig olyan minőségben teszik, melyből valóban arra lehetne következtetni, hogy az az esemény igazán kiemelkedően jó volt. Ezért jó, ha profi fotóst bérelsz ezekre a rendezvényekre, aki úgy örökíti meg a hangulatot, hogy mindenki vágyakozzon a következő eseményedre. Ám sokan nem szeretik, ha fotózzák őket, pláne nem, ha azt egy fotós teszi. A másik módszer, ha megkéred a résztvevőket, hogy posztoljanak az eseményedről – azonban ez kicsit nyomulósan hangzik. Mi tehát a megoldás? Hogyan lehet rávenni az embereket arra, hogy terjesszék az igét a rendezvényedről, és ezzel együtt Rólad is? A válasz egyszerű: érdekessé kell tenni számukra a tartalomkészítést.

Mit szólnál ahhoz, ha azt mondanánk, hogy van egy olyan megoldás, ami minden terhet levesz a válladról, és mindenki imádni fogja?

Ez a megoldás a Selfiemania úttörő terméke:

a Varázstükör, mely igazi gamification eleme lehet a rendezvényednek. A tükörrel játékosan és szórakoztatóan készíthetsz valóban minőségi, és érték adó tartalmat, ami mind Neked, de ami a legfontosabb: a részvevőknek is egy örök emlék marad.
Hogyan lehet játékos és hasznos egyszerre?
Egy interaktív, érintő kezelőfelülettel ellátott álló tükörről beszélünk, amihez nincs másra szükség, csak jókedvre, és egy kis helyre. A felhasználók álló selfiet készíthetnek magukról vagy akár csoportosan is. Minden esetben biztosítunk a tükör mellé olyan hangulatos, és az eseményhez illeszkedő, viselhető kiegészítőket, amikkel garantált a jókedv, és mindenki élvezi a képkészítést. Ha kész a selfie, akkor lehetőség van arra, hogy polaroid képeket nyomtass ott a helyszínen, amin szerepel a logód, az egyedi céges grafikád. Így mindenki hazaviheti magával azt a pozitív emléket, amihez a Te cégedet fogják kötni. Ezenfelül a felhasználók bejelentkezhetnek a saját Facebook oldalukra, ahol azonnal posztolhatják is az elkészült képeket.

Jól hangzik, nem? De milyen jól hangozna az, hogyha ezt a lényegében marketingeszközt még egy kis piackutatásra is tudnád használni? Megtudni, hogy mi tetszett nekik a rendezvényen, min változtatnának, és hogyan érezték magukat? A selfietükörrel ezt is könnyen megolhatod: új funkció, hogy kérdőíveket is kitölthetnek a felhasználók, és ezeket az adatokat elküldjük Neked a rendezvényed után.

A következő cikkben részletesen kifejtjük, hogyan is hozd ki a maximumot a saját eseményedből a Varázstükör segítségével. www.selfiemania.hu

Kérdezz vagy beszélgess a cikk témájában!
Instant tartalmak Rövid posztok, hírek, tartalmak a Minner Instantban. Kattanj rá, kattints ide!
A menüből is eléred! Sőt a főoldalon is ott a Minner Instant. 2019-ben így már dupla tartalommal várlak a Minneren nap mint nap, sőt még hétvégén is! Kattints ide!