Ügynökség neve: Storeo
Weboldala: https://storeo.hu/
Főbb kategória, amiben tevékenykedtek: weboldalkészítés, ppc
A Minneren itt a marketingügynökségek bemutatkozóját, pitchét látod. Mindenkitől ugyanazt kérdeztük meg, így össze tudod hasonlítani őket, meg tudod ismerni jobban az adott céget és kiválasztani álmaid marketingügynökségét.
1. Piaci radar
Mi az a jelenlegi trend vagy jelenség a marketingben, ami szerinted a következő fél évben leginkább meghatározza az eredményeket?
Jelenleg a marketingben tapasztalható AI-tartalomdömping ellenére a cégek többsége hibás stratégiát követ: a valódi kreatív munkát próbálják rossz minőségű, gépi tartalommal helyettesíteni. A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a felhasználók kifejezetten kerülik ezeket, és felértékelődött az autentikus, minőségi kommunikáció szerepe. Ez az elkövetkezendő időszakban még inkább igaz lesz és sokkal könnyebb lesz kitűnni az AI zajból, ha valaki ezt felismeri.
Közben egy új hirdetési korszak van kibontakozóban: az LLM-szolgáltatók hamarosan hirdetésekkel monetizálják chatfelületeiket. Ha ez megtörténik akkor egy új marketingcsatorna lesz, ahol teljesen másképp kell hirdetni, mint azt a jelenlegi platformokon megszoktuk.
2. Tipikus ügyfélprobléma fókuszban
Milyen helyzetben szoktak benneteket megkeresni az ügyfelek? Milyen konkrét problémára kérnek megoldást?
Az ügyfeleink többsége sajnos már egy komolyabb marketinges csalódás után érkezik hozzánk. Azt tapasztaljuk, hogy a piacon sokszor csak az adminisztráció szintjén léteznek a kampányok: papíron minden rendben, de a valós munka elmarad, a kommunikáció pedig nehézkes.
Gyakran tehát az alapok hiányoznak, az ügyfelek pedig egyszerűen csak azt szeretnék érezni, hogy a marketingjük végre biztos kezekben van. Rendszeresen meglepődnek a proaktív hozzáállásunkon, mert ahhoz szoktak, hogy a kivitelező nem gondolkodik velük együtt az értékesítési folyamat javításán, csak a minimumot teljesíti.
Szintén gyakori belépési pont nálunk, amikor a meglévő szakember falba ütközik egy technikai feladattal – például a mérések pontos beállításával – és a hiányzó kompetenciát kell pótolnunk.
3. Kinek tudtok a leggyorsabban és leglátványosabban eredményt hozni?
Melyik vállalkozástípus vagy élethelyzet az, ahol a legnagyobb hatást éritek el rövid idő alatt?
A tapasztalatunk az, hogy a leggyorsabb és leglátványosabb eredményeket a webáruházaknál, illetve a vendéglátóhelyeknél tudjuk elérni. Ugyanakkor a teljes B2C szektorban magabiztosan mozgunk: gyakorlatilag bármilyen, végfelhasználóknak értékesítő vállalkozásnál képesek vagyunk érdemben növelni az árbevételt és javítani a megtérülési mutatókon.
4. Rövid bemutatkozás
Mutasd be a céget 4-5 mondatban úgy, hogy azzal a legfőbb erősségeteket emelitek ki!
Fiatal mérnökök voltunk, akik végigjárták Európa egyik legismertebb egyetemét, de végül a biztos, de hétköznapi helyett inkább a kihívásokkal teli vállalkozás világát választották.Közel tíz évvel ezelőtt így született meg a STOREO gondolata. Azóta a csapat már bővült, de az alapok nem változtak: kimagasló színvonal, maximális ügyfélélmény, folyamatos fejlődés és rendkívüli eredmények.
Célunk, hogy olyan online jelenlétet alkossunk vállalkozásoknak, ami nem csak papíron működik, hanem a való életben is folyamatosan kiemelkedő eredményeket, új ügyfeleket, vagy vásárlókat teremt. A közös munka során arra törekszünk, hogy a marketing terhét teljesen levegyük a partnereink válláról, így ők azzal foglalkozhatnak, amihez igazán értenek. A mottónk: „a Te sikered, a mi sikerünk.”.
5. Egyetlen mondat, ami megkülönböztet
Mi az egyedi előnyötök, amit a legtöbb ügyfél csak együttműködés közben vesz észre?
Nálunk a gyors kommunikáció alapelv: nincs napokig várakozás. De nemcsak elérhetőek vagyunk, hanem proaktívak is, hiszen folyamatosan keressük azokat a plusz lehetőségeket, amik növelik a partnereink bevételeit. A megvalósítás pedig teljes körű: a webfejlesztéstől a kreatívokon át, a mélyreható adatelemzésig mindent házon belül intézünk.
6. Tipikus piaci tévedés, amit nap mint nap láttok
Mi az a marketinges hiba, amit a legtöbb vállalkozás elkövet, pedig könnyen javítható lenne?
A pontos mérések hiánya. Egészen elképesztő, hogy még mindig hány vállalkozás költ hirdetésekre úgy, hogy valójában nem tudja, mi hozza a pénzt. Sokan alapvető mérőszámokkal nincsenek tisztában, sőt, gyakran a saját vásárlóikat vagy a piacukat sem ismerik eléggé.
Ez azért is bosszantó hiba, mert ezek viszonylag könnyen és gyorsan javítható technikai alapok lennének.
7. Esettanulmány röviden
Hozz egy példát, ahol mérhetően javítottatok valamit!
Egy kiemelkedő potenciállal rendelkező webáruház került hozzánk, amelyet az előző ügynökség finoman szólva is félvállról kezelt. A vicces az, hogy voltak vásárlások, de a jelentéseikben hónapokig 0 vásárlás szerepelt a hibás mérések miatt és ez a ‘szakmai’ stábnak fel sem tűnt. A megbízónál akkor telt be végleg a pohár, amikor másodjára próbáltak meg eladni új ötletként egy olyan koncepciót, ami korábban már bizonyítottan nem működött.
Mi az alapoknál kezdtük újra. Rendbe tettük a méréseket és a kampánystruktúrát. A következetes munka eredményeként először megdupláztuk az árbevételt, amit az idei évben ismét sikerült megkétszerezni mindezt úgy, hogy a hirdetési költségkeret nem változott. A siker legnagyobb elismerése számunkra az, hogy a partner azóta több másik webáruházának kezelését is ránk bízta.
8. Miért most?
Mi az oka annak, hogy most érdemes veletek dolgozni?
A jelenlegi gazdasági helyzet nehéz, éppen ezért nagyobb szükség van precíz, professzionális marketingre, mint valaha.
Sajnos a szakma drasztikusan felhígult. Az AI lentebb vitte a belépési küszöböt, így elárasztották a piacot az önjelölt ‘szakértők’, akik ebben a kiélezett helyzetben hatalmas károkat tudnak okozni a hozzá nem értésükkel. Most senki nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy hónapok és milliók menjenek el hibás megoldásokra, ezért érdemes azonnal olyan csapatot választani, ahol a szakértelem garantált.
9. Következő lépés. Hol keressen titeket, mi a következő lépés?
Ha most csak egy lépést tenne az olvasó, mit javasoltok neki?
Ha az ügyfél saját kampányai éppen rosszul mennek, de mégis szép eredményeket szeretne látni akkor két bejgli között érdemes felmennie az oldalunkra, ahol megtalálja a hirdetési eredményeinket és jobban megismerhet minket: https://storeo.hu/online-marketing/









