Toptarget Marketing Ügynökség: PPC, Google, Meta

Dátum

Megosztás

Ügynökség neve: Toptarget Marketing Ügynökség
Weboldala: https://toptarget.hu
Főbb kategória, amiben tevékenykedtek: PPC, Google, Meta

A Minneren itt a marketingügynökségek bemutatkozóját, pitchét látod. Mindenkitől ugyanazt kérdeztük meg, így össze tudod hasonlítani őket, meg tudod ismerni jobban az adott céget és kiválasztani álmaid marketingügynökségét.

1. Piaci radar

Mi az a jelenlegi trend vagy jelenség a marketingben, ami szerinted a következő fél évben leginkább meghatározza az eredményeket?

Jelenleg a kötelező sütielfogadók és hirdetésblokkolók világában fontosnak tartom a konverziómérés helyes beállítását és a szerver oldali konverzió mérés bevezetését, mert ezek hiányában nem rendelekezünk megfelelő mennyiségű és minőségű adattal a kampányok optimalizálásához, ami az átlagosnál gyengébb eredményekhez vezethet.

2. Tipikus ügyfélprobléma fókuszban

Milyen helyzetben szoktak benneteket megkeresni az ügyfelek? Milyen konkrét problémára kérnek megoldást?

A legtöbbször olyan ügyfelek keresnek meg akinek már jó ideje futnak a hirdetései, de nem elégedett az eredményekkel amit többnyire az amatőr beállítások és a stratégia hiánya okoznak.

3. Kinek tudtok a leggyorsabban és leglátványosabban eredményt hozni?

Melyik vállalkozástípus vagy élethelyzet az, ahol a legnagyobb hatást éritek el rövid idő alatt?

A webáruházak hirdetéskezelése az erősségünk. Az eddigi eredményektől függően akár meg is tudjuk többszörözni a hirdetések megtérülését az egyedi stratégiánkkal és a pontosan beállított, tesztelt mérésekkel.

4. Rövid bemutatkozás

Mutasd be a céget 4-5 mondatban úgy, hogy azzal a legfőbb erősségeteket emelitek ki!
Cégünknél kizárólag többéves tapasztalattal rendelkező szakértők kezelik a kampányokat, így Ön biztos lehet a professzionális munkában. A folyamatokat ügyvezetőnk, 20 év online marketing tapasztalattal felügyeli, hogy a lehető legjobb döntések szülessenek. Már a kezdetektől átvizsgáljuk weboldalát, méréseit és konverziós folyamatait, valamint konkrét javaslatokat adunk az eredményesség növelésére. A munkadíjunk tartalmazza a riportokat, valamint az új kampányok és képes hirdetések felármentes létrehozását. Dedikált kapcsolattartóval, folyamatos támogatással és a legújabb megoldások alkalmazásával dolgozunk a lehető legjobb eredmények érdekében.

5. Egyetlen mondat, ami megkülönböztet

Mi az egyedi előnyötök, amit a legtöbb ügyfél csak együttműködés közben vesz észre?

A technikai tudás, mert fejlesztői szempontból is vizsgáljuk és javaslatot teszünk az esetleges hibák javítására, mind fejlesztői, mind konverzió optimalizálási szempontból.

6. Tipikus piaci tévedés, amit nap mint nap láttok

Mi az a marketinges hiba, amit a legtöbb vállalkozás elkövet, pedig könnyen javítható lenne?
A legtöbben csak beállítják a hirdetéseket, de nem veszik figyelembe előtte, hogy nem a hirdetés adja el a terméket/szolgáltatást hanem a weblap így nulladik lépésben azzal kell foglalkozni, mielőtt pénzt költenénk a hirdetésekre.

7. Esettanulmány röviden

Hozz egy példát, ahol mérhetően javítottatok valamit!

Ügyfelem Kft-ként működő, kereskedelmi tevékenységet folytató családi vállalkozás. Székesfehérváron rendelkezik egy szaküzlettel, illetve van egy webáruháza is.
2013-ban fordult hozzám segítségért, mert bár volt forgalom a webáruházban és a fizikai üzletben is, az eredmény alig haladta meg a nullszaldót.

Az együttműködésünk elején egy többórás tanácsadás keretében közösen átvizsgáltuk, hogy mit kellene módosítani a weblapon, illetve a marketing stratégiában. A javaslataink folyamatosan bevezetésre kerültek, amit mi rendszeresen ellenőriztünk, így rövid idő alatt elértünk egy közel ideális állapotot amit az évek során folyamatosan javítottunk.
Beállítottuk a szükséges méréseket és új forgalmi forrásokat vezettünk be az évek során aminek eredményeként jelentős mértékben nőtt az online és az offline bevétel is.

Míg 2013-ban 8M Ft volt a bevétel 1M Ft költségből addig 2024-ben már 282 MFt bevételt hoztunk 26 MFt költségből Google Adsben és 12 MFt költésből 197 MFt bevételt a Meta hálózatán. Természetesen hasonló mértékben megnőtt a fizikai szaküzlet forgalma is, így lényeges mértékben megnőtt az alkalmazottak száma is.
Jelenleg annyi rendelést kell feldolgozniuk, hogy néhány napra be kell zárniuk az üzletet, hogy minden webes megrendelést teljesíteni tudjanak időben.

8. Miért most?

Mi az oka annak, hogy most érdemes veletek dolgozni?
Webshop tulajdonosoknak most Google CSS szolgáltatást biztosítunk ami 20%-al olcsóbb kattintásokat jelent a shopping kampányokban így 500.000Ft költésből 600.000Ft értékű kattintást kapnak. Minnerről érkező új ügyfelünknek ez most csak havi 10.000Ft!
Ezen felül olyan Google Consent megoldást adunk ami örökre ingyenes marad számukra.

9. Következő lépés. Hol keressen titeket, mi a következő lépés?

Ha most csak egy lépést tenne az olvasó, mit javasoltok neki?
Jelentkezzen weblapunkon és az üzenet szövegébe írja bele: „Minner ajánlás”
https://toptarget.hu/ingyenes-arajanlat-keres/

Fotó: Canva

Vendégszerző
Vendégszerző
Szakértőket hívunk, hogy még hitelesebb információkat kapj különböző területekről. Ezt a cikket egy vendégszerző írta, de természetesen átment a Minner rostán, így a leghasznosabb információkat kapod most is.