5 dolog, amit a céges blogoddal mindenképpen el kell érned. Mire való a céges blog?

Már több mint 5 éve foglalkozom blogmarketinggel, így arra gondoltam, összeszedem azokat a fontos információkat, amit most tudnod kell erről a marketingeszközről. Jó tisztában lenni, hogy mit várhatunk el ettől a csatornától, vagy mire használhatjuk.

1. Át tudod adni a fontosabb információkat

Oké, nem annyira bullshit, mint amennyire a bekezdés címből elsőnek látszik. Egy korábbi cikkben már leírtam, hogy még a legelvetemültebb, legaktívabb vevőid sem tudnak a cégedről, termékeidről mindent, hogy mit árulsz, az összes terméked/szolgáltatásodat… Hírek, információk, sztorik írása közben át tudod adni az információkat a termékedről, sőt, el tudod érni, hogy elhelyezzen téged az érdeklődő a piacon a blogodban is fellelhető információk alapján. Egy-egy jó blogbejegyzés tehát jó lehet arra is, hogy rávezesd őket a “portékádra”, de még arra is, hogy növeld a branded értékét.

2. Elérheted, hogy több tízezer ember látogassa a weboldalad

Hirdetsz Adwords-ön? Szuper! A blogbejegyzéseket nem ott fogod terjeszteni, hanem a közösségi oldalakon. Erre legjobb a Facebook, ahová eleve azért megyünk, hogy informálódjunk, szórakozzunk.  A céges blogbejegyzéseiddel új vevőket tudsz becsalogatni olcsón (Facebookon 5-10 Ft/kattintás az ilyen tartalmakra) majd így már könnyen be tudod csatlakoztatni őket a későbbi kampányokba is. Az én esettanulmányomban láthatod, hogy én csak az ilyen tartalmakra támaszkodtam, sőt, ezzel értem el, hogy több tízezer ember olvasta a reklámtartalmakat és utána abból könnyű volt vásárlót szerezni. Az esettanulmányt itt olvashatod >>> Így lettem sikeres blogger, és építettem köré egy vállalkozást – A Minner-sztori – [Esettanulmány)

3. Seo, keresőoptimalizálás 1.

Ha van blogod, akkor előrébb tudsz kerülni a Google-ban. Továbbá frissülő oldalnak látja a weboldaladat a Google, így szintén előrébb sorol a Google-ban.

4. Seo, keresőoptimalizálás 2.

Ha figyelsz, hogy a blogbejegyzésekbe (cím, bekezdéscímek) a megfelelő szavakat írd bele, kulcsszavakat, amikre rákereshetnek a leendő vevőid, akkor adott szókapcsolatokra előrébb tudsz kerülni a Google-ban. Sőt, ezzel komolyan befolyásolni is tudod, hogy előrébb kerülj a keresőben. A látogatottabb blogbejegyzéseket (2000-nél több olvasó) rövid idő alatt előresorolja a kereső. Ami persze látszólag ingyen látogatót eredményez, de már a blogbejegyzés írása is költség.

5. Támogatja a közösségi oldal marketinged (Facebook, Youtube, Instagram….)

Akkor tudsz eredményes közösségi média marketinget alkalmazni, ha a posztjaidban betartod a 10/2-es szabályt, vagyis 10 tartalomból maximum 2-ben van direkt reklám, vagyis a te reklámod. A többi poszt valami más, információ, hír, szórakoztató tartalom… Ebben segíthet neked egy blog. Mivel nem a terméked, hanem egy jó blogbejegyzést osztasz meg. 1-1 új blogbejegyzés 1-2 éven belül legalább 5-10 Facebook posztot tud eredményezni. Egyrészt belinkeled a Facebookra a blogbejegyzésed így átnavigálod a látogatókat a weboldaladra, másrészt az elkészült blogbejegyzést többször fel tudod használni, akár külön-külön Facebook posztokban az egyes bekezdéseket, vagy fontosabb információkat. Arról nem is beszélve, hogy akár videót is tudsz készíteni a tartalmakból. Fontos megjegyeznem még, hogy érdemes alkalmazni azt is, hogy blogbejegyzésben terjeszted a Facebook bejegyzéseidet is. Tehát oda-vissza megy a tartalomterjesztés. Utóbbival eléred, hogy a Facebook oldaladon is több követő legyen (pl. készítesz egy szavazást, és utána oda beágyazod….)

Az érzés, amikor rájössz, hogy ez a cikk is egy ilyen blogbejegyzés marketing megoldás:

via GIPHY

(x) Miről blogolj? Milyen Facebook marketinget csinálj? Szeretnél napi 1-2 000 forintból működőképes marketinget? Akkor vedd meg a Minner marketing oktatását>>> Így marketingeld a céged, terméked

Fotó: The Next Web/Flickr

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később