5 funkció, ami elengedhetetlen a mostani számlázó programokban. A tiédben is benne vannak?

Remélem, már te sem számlatömbben számlázol. Egy cég máris nívosabbnak és megbízhatóbbnak tűnik, amint online vagy offline számlázó programmal kiállított számlát ad az ügyfeleinek, vendégeinek, vásárlóinak. Itt viszont nem áll meg a digitalizáció. Ebben a cikkben összeírtam azokat a funkciókat, melyek segíthetik egy vállalkozás még hatékonyabb működését, sőt, profitabilitásának növekedését. Mik a legjobb online/offline számlázó program funkciói?

Először is elöljáróban annyit, hogy az egyes funkciók össze is kapcsolódnak, ha mindent részleteznék, akkor ez a cikk olyan hosszú lenne, hogy 1-2 órába tartana elolvasni, ha nem többe. Most belegondolva egy egész könyvet lehetne erről írni. Most különböző szempontok szerint válogattam szét a funkciókat:

1. Hozzáfér a könyvelő, adatok lementése, programok közötti átjárhatóság

Az egyik legjobb és leghasznosabb funkció, hogy a könyvelő a sziszifuszi munkák helyett a komolyabb feladatokra is tud koncentrálni, mert egy gombnyomással le tudja kérni az adatokat és azt fel tudja tölteni a könyvelőprogramjába. Ilyen esetekben máris kedvezőbb díjat is tudsz kapni tőle, vagy ugyanannyi pénzért több mindenben is tud segíteni (adózás, monitoring…), illetve nagyobb figyelmet tudsz kapni. Továbbá fontos még az is, hogy akár a számlázó, vagy egyes moduljai is könnyen összekapcsolható akár egy weboldallal, hirdetési rendszerrel, más programmal. Illetve adatokat könnyű “átpakolni”, átmásolni, letölteni, feltölteni, tehát könnyen integrálható más programokkal, szoftverekkel (például könnyen kezelik az excel fájlokat).

2. Partnerek, ügyfelek rögzítése, feltöltése, lementése,  CRM modul, vevőkövetés, naptár

Akár régi ügyfél fájlokból, akár újként létrehozva saját magunknak spórolunk időt azzal, hogy egy helyen tudjuk kezelni az ügyfeleinket.  Egy számlához több egyéb információ, dátum, időpont, találkozó, információ kapcsolódhat. Ebben segít eligazodni a CRM modul, illetve a számlázók partner modulja. Az ügyfelekről így egy helyen látunk minden adatot, eseményt, információt. Fontos kiemelnem még azt is, hogy időpontok rögzítése esetén még a naptár funkció is meg fogja könnyíteni a munkánkat.
Továbbá a partnerek felvételét megkönnyítik az olyan számlázók, melyek rendelkeznek cégadatbázis kapcsolattal (pl. Bisnode), így nemcsak gyorsabban viszünk be adatokat, hanem például ellenőrizni tudjuk az adószámot, annak érvényességét.

Partner gyors keresés - szamlazoprogramom.hu
Partner gyors keresés – szamlazoprogramom.hu

3. Munkák, szerződések, projektek kezelése

Körbenézve a számlázók piacán azonnal feltűnt egy nagyon hasznos funkció, ami megtalálható a szamlazoprogramom.hu szoftverében is. Ez pedig, hogy projekteket tudunk kezelni. Egy-egy bizonylatot projektekhez tudunk rendelni, így egy helyen megtaláljuk az összes számlát, munkalapot, fényképet, teljesítés igazolást…, melyeket feltöltünk, hozzáadunk egy-egy projekthez.

4. Gyors keresés, számla másolás, egyéb gyors funkciók, kedvezmények

A programozók szinte a gondolatainkban olvasnak, vagy inkább tudják, hogy mire van szükségünk? Akár a gyorsbillentyűk, akár egy-egy számla mellett a másolás gomb, vagy a legutóbbi számlák listája, vagy adott vásárló 10 top vásárlása…. Még sorolhatnám mennyi minden segíti azt, hogy vagy időt spórolunk, vagy azonnal annyi információ álljon rendelkezésünkre, hogy gyorsan tudunk reagálni, amit enélkül több időbe telne összeszedni.
Másik hasznos funkciót is ideveszek, hogy a komolyabb számlázókban akár adott termékhez több árat is meghatározhatunk. A szamlazoprogramom.hu -nál például 5 különböző árat is meghatározhatunk, vagy például mennyiségi kedvezményt beállíthatunk. Ezzel segítünk az üzletkötőinknek is, és természetesen azonnal látjuk, hogy egy-egy partner milyen kedvezményt kapott már. Órákat lehetne erről beszélni.

5. Kimutatások, grafikonok

Akár vevőkre lebontva, akár időszakra, termékekre, értékesítőkre… olyan adatokat, grafikonokat láthatunk, ami segíti a munkánkat, gyors információt kapunk bevételeinkről, kiadásainkról (utóbbit is érdemes vezetni, előbb kapunk átlátható információt a cégünk helyzetéről, mintha a könyvelő szólna nekünk). Visszatérve tehát a listákra, könnyedén meg tudjuk nézni adott időszakra a top termékeket, top vásárlókat. Ezek változására reagálni is tudunk azonnal. Például észrevesszük, hogy valaki elmaradozik a rendelésektől, lehet hívni, hogy miben tudunk segíteni…

Nos láthatod, hogy eszméletlen összefüggések, kapcsolatok lehetnek a funkciók között is. Érdemes élőben is látnod ezt: Próbáld ki a szamlazoprogramom.hu demo verzióját >>> Kattints ide <<< . A fent említett funkciók mind benne vannak az ő szoftverükben is, sőt, még ennél is több (pl. készletfigyelő, gépnyilvántartás…).

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később