Ahol az előző részben abbahagytuk: ez a Minner friss, őszi Reklámtörténetek cikksorozatának második része, amiben emlékezetes, fura, de mindenképp tanulságos kampányokat hozunk nektek a csapattal. Inspirációképp vagy épp nosztalgiázásra…
Folytatjuk az influenszer marketinggel, mert az első rész csak a bevezető volt, amiben láttuk: a McDonald’s x TheVR kollaboráció a gaming közönség megszólítását mutatta be, Angelo Mariani esetében láttuk, hogy az “influenszer marketing” régi jelenség, az AVIS „We Try Harder” kampánya pedig azt, hogy a hátrányos pozíció is lehet marketing eszköz. Nem olvastad még? Akkor katt oda!
Most három másik kampányt nézünk át: hogyan épített az Absolut Vodka 25 év alatt következetes kreatív munkával márkát, milyen szerepet játszik a technológia a modern sztárokkal kollaboratív marketingben, és mit tanulhatunk abból, amikor a híresség keresi meg a márkát.
Mert a hatékony marketing nem feltétlenül nagy költségvetést igényel, hanem inkább azt, hogy megértsük a célcsoportot és építsünk rá tartós stratégiát.
ABSOLUTE MINNER!
- Egy árucikkből kulturális ikon, és extrém forgalomrobbanás: Absolut Vodka marketing esettanulmánya
- hogyan forradalmasította a deepfake technológiát a Lay’s
- és mi történik, amikor egy Grammy-díjas énekes maga keresi meg a kedvenc ketchup márkáját egy Instagram üzenetben – Heinz X Ed Sheeran
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 7900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

