Használd a Trello applikációt! Növelni tudod a hatékonyságod, bevételed, illetve időt fogsz spórolni.

Dátum

Megosztás

A zseni átlát a káoszon, egy sikeres vállalkozó pedig a Trellon (ezt a szlogent el fogom adni nekik.). Az idő a legnagyobb érték egy vállalkozónak, ezért érdemes foglalkozni az időgazdálkodással is. Ehhez ad segítséget a Trello nevű weboldal és a hozzá tartozó applikáció.

Miért használd a Trellot?
Mind magánéletben, mind a céges ügyek, projektek, teendők intézésében nagy hasznodra lesz. Most a vállalkozáshoz kapcsolódó területre térek ki főként, de úgy már könnyű lesz kitalálnod, hogy a magánéletedben mire is tudod használni.
Röviden a Trello arra jó, hogy átlátható legyen az adott munkád, projekted, ahhoz tarozó feladatok…, és azokat könnyen tudd menedzselni. Azokhoz akár időpontokat is tudsz rendelni, vagy további személyeket bevonni. Továbbá az adott “projekthez” tartozó összes információt, fájlt, képet, linket egy helyen tudod kezelni.

Trello felépítése

Többféleképpen is használhatod a Trellot, én most leírok néhány tippet inspirációs céllal.

Első példa: Online Marketing megtervezése

  • Csapat/csoport (fontos, privát csapatot hozz létre)
    Kattints az új csapat létrehozására és legyen a címe, az hogy “Marketing terv” (vagy adott terméked nevével jelzett marketing terv). Ez lesz a főrész, ahonnan átlátod a teendőket.
  • Táblák
    Hozz létre minden marketing csatornádra egy táblát.
    Ezekbe a táblákba kerülnek majd az adott marketing csatornához tarozó teendők, linkek, jegyzetek…
    screenshot-2017-01-24 (1)
  • Listák
    Ide kerülnek az adott táblához tartozó egyes munkafolyamatok. És az azokhoz tarozó feladatok (kártyákon)
    Én pl. így rendezném. (az ábrán már a kártyák is látszanak, éppen a Facebook marketing táblát látod)
    screenshot-2017-01-24 (2)
  • Kártyák
    Ide kerülnek valójában a teendők, és a kártyákon belül hozzá tudok adni fájlokat, képeket, linkeket, videókat az adott feladathoz, így egy helyen megvan minden. Továbbá ehhez hozzáférést is tudok adni alprojekten dolgozóknak.  (pl. a grafikusnak, ő fel is tudja tölteni a változatokat…)
    Határidőket tudunk rendelni az egyes kártyákhoz, illetve a cimkézés (színekkel) is nagy segítségünkre lehet.)
    screenshot-2017-01-24 (4)

Kapcsolati tőke példa – Aknázd ki a Trello adta lehetőségeket

Mennyire aktívan növeled / használod a kapcsolati tőkédet? Mennyi új kapcsolatot létesítesz 1 évben? Szerintem a szám kevesebb, minthogy azt mondd, “a Trello kevés lesz a sok kapcsolat kezelésére”.
Így bátran ösztönözlek, hogy kezdd el felvezetni a kapcsolati tőkédet a saját privát Trellodba.
Hozz létre egy Kapcsolatépítés táblát. Ezekben a Listákat én úgy neveztem el, hogy Új kapcsolat /Újra találkoztunk / Aktív kapcsolat. Ha valakivel megismerkedsz, írd be az új kapcsolatba új kártyaként (pl. névjegyet cseréltetek, eseményen találkoztatok…). Mivel kártyaként hoztad létre a személyt, rákattintva a névre tudsz jegyzetelni, felirni a weboldalát, akár leírni, hogy miről beszéltetek…  Ezután már csak mendzselned kell. (kép alatt folytatom)

kapcsolati toke trello

A Trello abban is segítséget nyújt így, hogy lásd, igenis növelned kell a kapcsolati tőkédet, a személyes találkozóid számát. Ehhez viszont elengedhetetlen, hogy legyen névjegykártyád. Sok esetben megkönnyíti a kommunikációt is, és marketing szempontból is hasznos. A Minner partnere a Névjegykirály.hu. A cikk megjelenését is ők támogatják. Továbbá ez azért is jó, mert így még több ember megismerkedik a Trelloval, így még hatékonyabb vállakozások lesznek hazánkban. Készíttesd el náluk legújabb névjegykártyádat, és használd a Trellot a hatékony kapcsolatépítésre! Kattints ide!

Trello használata cikkek: 

 

nevjegykiraly_promo_02

 Fotó: Trello

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Így tervezd az üzleti éved akkor is, ha nem vagy az a tervezős fajta

Biztosan mindenhonnan látod most, hogy így évtervezés, úgy évtervezés, érezheted picit a nyomást is, hogy csinálnod kell. Nos ezt a témát járjuk most körbe,...

Csekklista étterem, bár, vendéglátóhely digitalizációjához. Digitális vállalkozói attitűd kialakítása

Megnyitsz egy cikket valamelyik média oldalon, aztán egyből szembetalálkozol a digitalizáció szóval. A legtöbb esetben nagy igazságokat írnak, itt-ott találni tippeket is, de vendéglátósként...

Így tudsz Magyarországon egy nagy márkához csatlakozva franchise éttermet nyitni

Étterem nyitásban gondolkodsz? Több helyről is hallhatod, hogy pont ilyen átalakuló gazdasági környezetben kell megfogni a lehetőségeket! A vendéglátóipari szereplők közül most azok maradnak...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Csekklista a szlovák, cseh, román, lengyel piac meghódítására. Export csekklista

Ilyen euró árak mellett még inkább elgondolkodhattál azon, hogy a környező országokban is értékesítsd termékeidet. A nemzetközi piacra lépés nem csak lehetőség, hanem elengedhetetlen...

Csak a saját idődet adod el? Havonta 1,5 millió forintnál többet nem tudsz keresni vállalkozóként

Biros Levente milliárdos vállalkozást épített, a sikerét a csapatépítésnek tulajdonítja. Ismered az Onlinemárkaboltok sikersztoriját? Biros Levente olyan piacon tudott sikert elérni, ahol olyan nagy...

Hány hónapnyi megtakarítással indítsd el a vállalkozásod? A vállalkozók véleménye 2019 vs 2022

Most a megtakarítást úgy értjük, hogy ami a megélhetéshez kell, tehát nem a vállalkozásodba invesztálod, hanem a napi, havi kiadásokra teszed félre. Mielőtt vállalkozás...

A Kit Kat nem konkurenciája a Balaton szeletnek. Cikk a konkurenciák beazonosításáról

Másik véglet: „Nekem nincs konkurenciám!”. Ki a konkurenciám? Kikerekednek a szemeim, amikor valaki azt mondja, hogy olyan ötletem támadt, aminek nincs konkurenciája. De belefutottam...