Hiába árulsz jó terméket, vagy adsz jó szolgáltatást, ha annak a körítése csapnivaló. Tudod ez olyan, hogy egy „puccos” étteremben sokkal jobban bízol, mint egy lepukkantban. Nem? Képzeld csak bele magadat a leendő, vagy már meglévő vevőid helyébe! Vajon mi lehet a cégedről a benyomás? Ha belegondolsz, még az esetleges „külsőségek” az árat is meghatározzák, vagy magát a márkaérzést. Mindjárt leírom mire is gondolok. Jöjjenek a tippek!
Minőségi képek használata
Akár a weboldaladon, akár a közösségi oldalakon vagy kiadványokon, prezentációkon, szórólapokon sokat dob a minőségi képek használata. Annyi helyen látok olyan prezentációt, szórólapot, vagy weblapot ahol clipart szerű képeket használnak, és máris rontja a cégről alkotott képet. Használj ingyenes vagy fizetős stock képeket!
Profi weboldal
Egyrészt legyen mobilbarát! Máris profibbnak tűnik a vállalkozásod. Már 50-100 000 forintból nagyon jó minőségi weboldal létrehozható. Az információk könnyű megtalálhatósága is bizalmat kelt az emberekben. Például a kapcsolat menüpontba érdemes minden elérhetőséget feltölteni.
Számlázás
Remélem ti is már elektronikus számlát állítotok ki. Én is azért használom a Számlázz.hu rendszerét már több, mint 1,5 éve, mert így partnereim szemében is sokkal megbízhatóbb vagyok, mint a papír alapú, számlatömbből számlát kiállító többi cég. Arról nem is beszélve, hogy még időt is spórolok a számlák kiállításával. Kedvencem a számlamásolás funkció: kikeresem a partneremet, akinek kiállítom az újabb számlát, és csak rákattintok a másolásra, 2 perc múlva már fizetésre is vár az emailfiókjában a számlám.
Közösségi oldalak
Ha egyszer belekezdtél, legalább frissítsd hetente, vagy maximum 2 hetente. Ha egy Facebook oldalra már nem posztoltak 1 hónapja, sokan hajlamosak azt hinni, hogy a cég megszűnt. Ez most itt nem posztolási tippek rovat! A tanács most az, hogy ha csinálod, akkor csináld rendesen! Heti 1-3 poszt már elég ahhoz, hogy ha nem is a figyelmet, de legalább a bizalmát el tudod érni, meg tudod tartani az ügyfeleidnek, leendő vásárlóidnak.
Ajánlat elkészítése profin
Én még a virtuális asszisztens jelentkezők közül is azt választottam, aki szépen, pdf-ben küldte át az ajánlatát, és nem csak emailben írt pár sort, hogy mit és mennyiért csinál.
Öltözködés
Lehet, furcsállod, de érdemes odafigyelned a te és munkatársaid öltözködésére is, főleg akkor, ha személyesen is találkoztok a vásárlóval. Gondolj bele, hogy amikor a cégedre gondol, miként fog rátok visszagondolni. Az emberekre még mindig ösztönösebben figyelünk, így a memóriánkban is jobban eltárolódnak. Én is ezt alkalmazom, és a legtöbbször ingben láthatnak az emberek, amikor munkával kapcsolatban találkozom velük, így ez a kép marad meg rólam bennük. A cikk megjelenését a Számlázz.hu támogatja. Kattints ide, és állítsd ki a következő számlád a Számlázz.hu-val!