Profit növekedést érhetsz el olyan apróságokkal is már, mint hogy a weboldalad egyik elemét áthelyezed egyik helyről a másikra. A vevőt, a felhasználót irányítani is tudod. Így az egyes módosításokkal akár több százalékkal is megnövelheted a bevételed. Erre hoztunk is egy példát. A Facebook folyamatosan változtatja a hirdetés feladásnál az egyes típusok sorrendjét, persze ez egyrészt betudható a fejlesztéseknek is. Véleményem szerint azt is letesztelték, mikor mennyien kattintanak a sorrend megváltoztatásánál.
Az alábbi képen látható, hogy a Kattintások weboldalra opciót felülre tették, mivel ez jelent kattintásonként nagyobb profitot a Facebooknak (tapasztalataink szerint). Ezzel a döntéssel akár pár tized százalék profit növekedést is elérhetnek, ami dollárban már nem is tűnik kevésnek. Ezt könnyen le is tudták tesztelni pár felhasználónál, és máris alkalmazták mindenkinél.
Tehát tanulhatunk a nagyoktól. A weboldalainkon teszteljük le, hogy ha egy elemet máshová teszünk, milyen eredményt hoz. Persze nem mindenkit lehet befolyásolni, de a sok kicsi sokra megy.