Mi lenne, ha úgy reklámoznánk, hogy … [Kutatás]

Szeretem a kihívásokat és az érdekes megoldásokat, de még jobban azt, ha csökkenteni tudom a kiadásaimat. Ilyen kiadás a reklámköltség is. Az igazat megvallva nem csökkenteni szeretném, hanem azt, hogy még hatékonyabb legyen, vagyis ugyanakkora reklámköltségre nagyobb interakció, konverzió érkezzen. Egyébként is a reklám inkább befektetés, tehát úgy fogalmazok, szeretném azt, hogy a befektetésem még többet fialjon. Sokszor felteszem magamnak a kérdést, hogy “Mi lenne, ha úgy reklámoznék, hogy ….”

És a pont helyére különböző feltételek, néha agymenések és kreatív megoldások kerülnek. Már régóta tesztelem például a különböző reklámcsatornákat, és ezek közül főleg a Facebook az, ami a célkeresztemben van. Már eddig is több százezer forintot költöttem el arra, hogy teszteljem a különböző megoldásokat. Kitaláltam, hogy kihasználom azt a tényt, miszerint átlagosan 4,7 embernyi távolságra vagyunk egy vadidegen embertől, bárhol is legyen a világban. 

Az alábbi ábrán láthatod ezt a számot, a Facebook lemérte nekünk (Forrás: PWC). A kép alatt folytatom!

Globalizáció Fotó: PwC Magyarország
Globalizáció Fotó: PwC Magyarország

Oké, szóval ezzel valamit kezdeni kellene! Tény, hogy már igazán jó megoldások vannak, hogy miként használjuk ki a közösségi oldal erejét, hogyan posztoljunk, mikor, mit …. , de mi van a hirdetésekkel? Azt vettem a fejembe, hogy úgy akarok reklámozni a Facebookon, hogy kihasználom ezeket az egymáshoz való kapcsolódási pontokat, ismerősi átfedéseket…, sőt, irányítani is akarom a hirdetések terjedését. És sikerült! Szépen jönnek a teszteredményeim, és bizony faragok a költségekből, vagyis inkább úgy fogalmazok, még hatékonyabban tudok hirdetni.

Ingyen elértem a célközönség 35%-át.

Most fejeződött be az egyik ilyen kutatásom, melyben két hipotézist állítottam fel. Összesen 25 000 forintot költöttem el a Facebookon arra, hogy teszteljem a beállításokat. A lényege az volt, hogy az előre meghatározott célcsoportnak csak egy részére hirdettem, és mégis elértem az egész célcsoportot, ami azt jelenti, hogy a 35%-át ingyen értem el, az ő kattintásukért nem fizettem.

Szeretnéd látni ennek a kutatásnak az eredményét?
A Minner Üzleti Körkép 2018 -as videó anyagába már feltöltöttem. Az Üzleti Körkép 5500 forintba kerül, tehát kicsi befektetéssel most több százezret, sőt, milliókat nyerhetsz. További ehhez hasonló tesztek folynak, melyeket folyamatosan töltök fel majd az Üzleti Körkép anyagába. Vedd meg most, és várd az értesítést az új videókról, tesztekről! Hozzájuk kapcsolódó tippeket is kapsz, vagyis megtudod, te miként tudod alkalmazni. Az Üzleti Körkép egyébként is tetszeni fog neked, mert sok – sok hasznos információt találsz benne. Részletekért kattints ide! 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később