hétfő, január 18, 2021

Mi lenne, ha úgy reklámoznánk, hogy … [Kutatás]

Szeretem a kihívásokat és az érdekes megoldásokat, de még jobban azt, ha csökkenteni tudom a kiadásaimat. Ilyen kiadás a reklámköltség is. Az igazat megvallva nem csökkenteni szeretném, hanem azt, hogy még hatékonyabb legyen, vagyis ugyanakkora reklámköltségre nagyobb interakció, konverzió érkezzen. Egyébként is a reklám inkább befektetés, tehát úgy fogalmazok, szeretném azt, hogy a befektetésem még többet fialjon. Sokszor felteszem magamnak a kérdést, hogy “Mi lenne, ha úgy reklámoznék, hogy ….”

És a pont helyére különböző feltételek, néha agymenések és kreatív megoldások kerülnek. Már régóta tesztelem például a különböző reklámcsatornákat, és ezek közül főleg a Facebook az, ami a célkeresztemben van. Már eddig is több százezer forintot költöttem el arra, hogy teszteljem a különböző megoldásokat. Kitaláltam, hogy kihasználom azt a tényt, miszerint átlagosan 4,7 embernyi távolságra vagyunk egy vadidegen embertől, bárhol is legyen a világban. 

Az alábbi ábrán láthatod ezt a számot, a Facebook lemérte nekünk (Forrás: PWC). A kép alatt folytatom!

Globalizáció Fotó: PwC Magyarország
Globalizáció Fotó: PwC Magyarország

Oké, szóval ezzel valamit kezdeni kellene! Tény, hogy már igazán jó megoldások vannak, hogy miként használjuk ki a közösségi oldal erejét, hogyan posztoljunk, mikor, mit …. , de mi van a hirdetésekkel? Azt vettem a fejembe, hogy úgy akarok reklámozni a Facebookon, hogy kihasználom ezeket az egymáshoz való kapcsolódási pontokat, ismerősi átfedéseket…, sőt, irányítani is akarom a hirdetések terjedését. És sikerült! Szépen jönnek a teszteredményeim, és bizony faragok a költségekből, vagyis inkább úgy fogalmazok, még hatékonyabban tudok hirdetni.

Ingyen elértem a célközönség 35%-át.

Most fejeződött be az egyik ilyen kutatásom, melyben két hipotézist állítottam fel. Összesen 25 000 forintot költöttem el a Facebookon arra, hogy teszteljem a beállításokat. A lényege az volt, hogy az előre meghatározott célcsoportnak csak egy részére hirdettem, és mégis elértem az egész célcsoportot, ami azt jelenti, hogy a 35%-át ingyen értem el, az ő kattintásukért nem fizettem.

Szeretnéd látni ennek a kutatásnak az eredményét?
A Minner Üzleti Körkép 2018 -as videó anyagába már feltöltöttem. Az Üzleti Körkép 5500 forintba kerül, tehát kicsi befektetéssel most több százezret, sőt, milliókat nyerhetsz. További ehhez hasonló tesztek folynak, melyeket folyamatosan töltök fel majd az Üzleti Körkép anyagába. Vedd meg most, és várd az értesítést az új videókról, tesztekről! Hozzájuk kapcsolódó tippeket is kapsz, vagyis megtudod, te miként tudod alkalmazni. Az Üzleti Körkép egyébként is tetszeni fog neked, mert sok – sok hasznos információt találsz benne. Részletekért kattints ide! 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

A DPD után a DB Schenker is értesítette a partnereit, hogy nem szállít csomagot az Egyesült Királyságba, mert túl sok adminisztrációt von maga után. Ez baj! Főleg a kereskedelemben ez nemsokára jelentkezni fog problémaként. A BREXIT utáni vámeljárások, feladatok az UK-ban részletesen ebben a Minner cikkben.

A DB Schenker levele a partnereknek:

Tisztelt Ügyfelünk,

Kénytelenek vagyunk azonnali hatállyal ideiglenesen felfüggeszteni a kontinentális Európától az Egyesült Királyságba tartó nemzetközi szárazföldi szállítási szolgáltatásokat.

A Brexit-megállapodás alapján elfogadott megegyezések óriási bürokratikus szabályozásokat jelentettek, különösen az Egyesült Királyságban lévő címzettek számára, akike  jelenleg nem tudunk a törvénynek megfelelő módon kezelni. A legtöbb címzett (importőr vagy címzett/ “consignee”) az Egyesült Királyságban még soha nem foglalkozott vámeljárásokkal, és további útmutatásra van szükségük az új szabályozásokkal kapcsolatban (pl. A helyes tízjegyű árukód megerősítése, meghatalmazás készítése).

Ezért azt tanácsoljuk, hogy halassza el az összes szállítást további értesítésig. Továbbá kérjük,  győződjön meg arról is, hogy a vámkezeléshez szükséges összes papír, azaz az export- és behozatali dokumentáció, valamint az összes címzett, azaz minden közvetlen képviseleti levél és HMRC-információ rendelkezésre áll-e a zökkenőmentes vámkezelés érdekében.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk ügyfeleinket mindkét oldalon  a küldő és a fogadó oldalán;; szállítmányozót és a címzetteket, hogy a lehető leghamarabb ismét igénybe tudják venni a  szolgáltatásainkat.

Ha kérdése van, forduljon a helyi DB Schenker csapathoz segítségért  és további információkért.

A DB Schenker csapata

Forrás: Trans.info

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek