Minden másodperc számít. Így tudsz még hatékonyabban tőzsdézni a grafikonról, chartról

A MetaTrader tőzsdei szoftver alapfunkcióhoz az Admiral Markets kiegészítő bővítményeket fejlesztett, hogy így könnyítse meg a tőzsdézőknek, kereskedőknek a szoftver használatát. Manapság már egy-egy másodperc is sokat számít az aktív kereskedőknél, és egy olyan megoldás, aminek köszönhetően már el lehet helyezni grafikonon, módosítani lehet pozíciókat, valóban segíti a kereskedést, a gyors reagálást.

Egyszerű, könnyen használható, és csak egyetlen plusz másodpercbe kerül használni. Ráadásul semmibe nem kerül, hogy pénzt spórolj, és drasztikusan növeld az esélyét annak, hogy sikeres legyél.

Ez az eszköz az aktív kereskedőknek lett kitalálva, akik mindig keresik az okos, haladó megbízási funkciókat és kereskedési eszközöket. Nézzük meg közelebbről az okos vonalakat (Smart lines) a MetaTrader Supreme Edition-ben, amely az MT4 és az MT5 kiegészítő bővítménye, valamint a Spread Visszatérítést – az Admiral Markets legújabb promócióját.

prtscren27

Kereskedés a chartról

A chartról történő közvetlen kereskedés elérhető a MetaTrader 4 és MetaTrader 5 Supreme Edition verziójában. Használhatsz vízszintes vonalakat a stop-loss és take-profit szintekhez. Amennyiben szerkeszteni, módosítani szeretnéd őket, kattints a vonalakra, mozdítsd a kívánt szintre, és változtasd meg a nyitott megbízást.

Sajnos a piaci trendek nem egyszerűek. Az emelkedő és csökkenő trend általában leginkább egy átlós mozgáshoz hasonlít, amelyhez a kereskedők trendvonalakat és csatornákat rajzolnak.

Mi lenne, ha használhatnánk ezt az átlós vonalat a függőben lévő megbízások elhelyezéséhez (Buy Limit, Sell Limit, Buy Stop, Sell Stop és a megbízások zárásához (Stop Loss és Take Profit)?

Itt jönnek a képbe az okos vonalak!

2

Forrás: MetaTrader 4 Supreme Edition Admiral Markets

Az okos vonalak olyan eszközök, amelyek segítségével átlós vonalakat rajzolhatsz a chartokra az MT4 és MT5-ben. A meredeksége teljes mértékben rajtad múlik.

Az igazi okosság benne az, hogy az okos vonalakat könnyedén kezelheted és aktiválhatod egy aktív megbízáson (a vonal behúzásával).

Az Admiral Markets exkluzív bővítményével az MT4 és MT5-re a kereskedők arra alkalmazhatják az okos vonalakat, hogy új pozíciókat nyissanak (Buy Limit, Sell Limit, Buy Stop, Sell Stop) velük, vagy zárjanak meglévő pozíciókat részlegesen vagy teljesen (Stop Loss és Take Profit).

Buy Limit és Sell Limit

Rajzolj egy trendvonalat, szerkeszd meg (Kattintás+ALT), válaszd ki a volument– a többit bízd a piacra. Egyszerű, okos és könnyen alkalmazható a kereskedési ötleteidre.

3

Forrás: MetaTrader 4 Supreme Edition Admiral Markets

A fenti példában a trendvonal (támasz az emelkedő trendnél) Buy Limit vonalként fog működni. A függő kötés akkor lép életbe, ha az ár eléri a trendvonalat.

Take Profit és Stop Loss

Számos lehetőség érhető el, például a részleges zárás. A megbízás beállítások lehetővé teszik, hogy szerkeszd – módosítsd a volument, és bizonyos százalékát lezárd. Lezárhatod a volumened 10% , 50% vagy 100%-át. Ez a Te döntésed, ami a saját személyes kereskedési stratégiádon alapszik.

4

Forrás: MetaTrader 4 Supreme Edition Admiral Markets

A fenti példában (Buy position) a trendvonal Stop Loss szintként fog működni. Emellett az eredeti megbízás egy bizonyos százalékát is jelentheti, és használhatod vízszintes és függőleges vonalként is, amelyet szintén aktiválhatsz Stop Loss és Take Profitként részlegesen vagy teljesen. Ezt a Te döntésed a saját stratégiád szerint, ahol arra törekedsz, hogy maximalizáld a profitot és minimalizáld a veszteséget.

Kezdd el tesztelni akár 100%-os Spread Visszatérítéssel

Akár már el is kezdhetnél kereskedni az okos vonalakkal az MT4 és MT5-ben. Ám a Supreme Edition ennél még többet nyújt. Több mint 56 további eszközt is kipróbálhatsz.

Az Admiral Markets karácsonyi kampányának keretén belül akár 100%-os spread visszatérítést kaphatsz – így az átlagos spreadet visszakaphatod legkésőbb 30 naptári napon belül.

Kereskedj akár 100%-os spread visszatérítéssel és teszteld le az okos vonalakat. Fogadjunk, hogy még hatékonyabban fogsz kereskedni, mint eddig!

AM-Global-Campaign-1440x440-HU

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Természetesen nem a meteorológiai hőtérképre gondolunk, hanem arra, amit a weboldaladon használhatsz a látogatóid aktivitásának elemzésére. Kiderítheted, hogy meddig görgetnek le, hová kattintanak, mely paneleken töltenek el több időt. Így lényegében folyamatosan monitorozhatod őket, és ennek segítségével javíthatod a felhasználói élményt, hogy lehetőleg minél több konverziót tudj elérni.

Az adatvédelemtől egyik félnek sem kell tartania, teljesen anonim módon történik a képernyőfelvétel, és nem terjed ki más megnyitott ablakokra. Az eszköz neve hotjar, amit úgy tudsz használni, hogy a regisztráció után beágyazod a szoftver által generált egyedi kódot a weboldaladba.

Rendkívül izgalmas lesz látni a látogatók viselkedését, és arra fog sarkallni, hogy addig fejleszd a weboldalad, amíg nem kínálod a lehető legjobb élményt számukra, hiszen ez a bizniszedet is befolyásolja.

MinnerInstant

Biztosan jártál már úgy, hogy egy érdeklődő valamilyen módon (telefonon, email-ben, Facebook üzenetben) megkeresett, és feltett milliónyi kérdést a termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatban. Ha ez viszonylag sokszor megesik, akkor valószínűleg nagyobb figyelmet kell szentelned a GY.I.K.-re, azaz a „Gyakran Ismételt Kérdések”-re (angolul F.A.Q.). Alapvetően a látogatók bizalmatlanok, ezért többféle módon is meg kell győzni őket arról, hogy téged válasszanak; de nem úgy, hogy rengeteg időt vesztegetsz el azzal, hogy mindenkinek egyesével válaszolsz. Tedd fel az összes olyan kérdést, amely felmerülhet a leendő vásárlód fejében! Mit, miért, mikor, mennyiért, hogyan…? Hozz létre egy ilyen oldalt a weboldaladon belül, és töltsd fel ide az összes kérdést, a válaszaiddal együtt. Ha ezután valaki újabb kérdéssel traktál, frissítsd a listát, így elkerülve azt, hogy állandóan felesleges kérdésekkel bombázzanak. Ha pedig a kérdések inkább a terméked / szolgáltatásod specifikációra irányulnak, bővítsd ki a termékleírásokat!

MinnerInstant

A linktr.ee nevű interaktív linkfáról már írtunk a Digitális Ninja hetek alkalmával, és ha akkor nem próbáltad ki, most itt az ideje! Röviden a lényeg: ha van Instagram fiókod, korlátozott karaktert tudsz a profilodon megjeleníteni. Egy linkcsokor lehetőséget ad, hogy a látogatót bármilyen felületre navigáld anélkül, hogy kettőnél többet kelljen kattintania. Így, ha bárhol – mondjuk egy rögzített közösségi média posztban – megosztod a linkcsokrod, onnan átirányíthatod a látogatót más platformokra, de akár közvetlenül a webshopodba is, ezáltal magasabb konverziót érhetsz el.

Az ingyenes verzió is tökéletesen ellátja a feladatát; az előfizetéssel több statisztikához férhetsz hozzá, eltüntetheted a linktr.ee logót, valamint feliratkozókat gyűjthetsz.

Nézd meg a Minner linkcsokrot ide kattintva!

Ebben a cikkben részletesebben olvashatsz erről az interaktív megoldásról: Linkből menü például Instagram-on. Interaktív online linkcsokor – linktr.ee

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek