Ne kövesd el azt a hibát, hogy csak emailmegkeresésre hagyatkozol. Ezt csináld!

Kaptál már olyan emailt, hogy a tárgy elolvasása után már tudtad, hogy ez bizony a kukában fog landolni? A cégek nap mint nap kapnak emailes megkereséseket, de hiába egy jól megválasztott tárgymező, a siker annyira elenyésző lesz, hogy még az is jobb, ha végig mész az utcán és kiabálod, hogy mivel foglalkozol. Nézzük is, mi az, amivel sokkal eredményesebb lehetsz. Természetesen az emailes megkeresést nem kell félretolni, az is része kell, hogy legyen az ügyfélszerzési stratégiádnak. Továbbá a tapasztalataim szerint a hatékonyságot tudod növelni akár email megkeresésnél is, ha megfelelően szűröd a listádat. Egy előző témájú cikkben ezt részleteztem is >>> Hol találsz telefonszámokat, email címeket a legnagyobb cégekhez, azok vezetőihez, vagy az összes céghez? Hát itt!

Ötletek ügyfélszerzéshez

Először is meg kell említenem, hogy sokkal hatékonyabb leszel, ha nevén tudod szólítani azt, akit keresel. A fent már belinkelt Bisnode PartnerRadar segít abban, hogy megtaláld a döntéshozót, vagy adott terület vezetőjét.

  • Telefonos megkeresés, előszűrés: Már növelni tudod a hatékonyságodat telefonos megkeresés által is. Igen, sejtem, mire gondolsz. Telefonálni nem egyszerű. Néhány tipp, hogy mivel keresd meg őket első körös megkeresésnél, hogy már később kedvezőbb pozícióból indulj.
    • Esemény, workshop, webinár meghívás: Hívd fel azzal az indokkal, hogy meghívjátok egy ingyenes workshopra, bemutatóra. Vagy éppen webináriumra (online előadás, élő videó).
    • Telefonos kérdőív kitöltés: Ez a klasszikus megkeresés, mondd el, hogy csak néhány kérdésed van.
  • DM postai levél: Meglepő, de az ilyen megkeresések újra nagy hatékonysággal működnek. Sokan meglepődnek azon, hogy kapnak így levelet. Jól meg tudja támogatni az értékesítést. Ne feledd! Célzottan küldj leveleket, spórolj úgy, hogy előre kiszemelt cégeknek küldesz csak. Ebben segíthet neked a Bisnode PartnerRadar.
  • Személyes megkeresés: Készíts prospektust vagy bemutatkozó anyagot, és vidd be személyesen a céghez, a telephelyükre.

Egy hiba, amit ne kövess el B2B megkeresés esetén

Igazából ez más marketingre is igaz, nem csak vállalatok közötti értékesítésre. A hiba mégpedig az, hogy minden újabb és újabb megkeresésed arra irányul, hogy: “Na, döntöttek már?”, “Sikerült dönteni?” Ehelyett, inkább arra törekedj, hogy minél több információt megossz, átadj, minél jobban erősítsd a bizalmát (pl. esettanulmányokkal, egyéb előnyeitekkel…) az egyes beszélgetések, telefonhívások, találkozók alkalmával. A cikk megjelenését a Bisnode PartnerRadar támogatta. Alacsony befektetésnek tartom a Bisnode PartnerRadart, sőt, extrém magas megtérülése van a használatának. Engem meggyőztek. Használd te is! Próbáld ki ingyen 3 napig!

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később