Növeld vállalkozásod hatékonyságát a QlickCRM segítségével!

A QlickCRM egy könnyen kezelhető magyar CRM rendszer, ami segít hatékonyabbá tenni a különböző iparágban tevékenykedő kis és közép vállalkozások mindennapi működését.

Milyen megoldásokat kínál vállalkozásod számára a QlickCRM?

CRM rendszerünk nagy mértékben támogatja vállalkozásod mindennapi működését, azáltal, hogy egy rendszerben teszi elérhetővé a feladatok, partnerek, bejövő e-mailek kezelését valamint az ezekhez kapcsolódó különböző folyamatok automatizálását.

Hatékonyabb feladatkezelés

A feladatok rendszerezését és kezelését rengeteg hasznos funkcióval támogatja a QlickCRM. Felelősök, határidők, checklistek és még sok-sok hasonló eszköz, ami eredményesebbé teszi a feladatkezelést.

Ügyfélnyilvántartás

Partnereid elérhetőségeit és adatait egy helyen tárolhatod, kategorizálhatod vagy akár keresheted. Egyedi mezők segítségével a QlickCRM-ben bármilyen információt nyilvántarthatsz ügyfeleidről.

E-mail kezelés

A CRM rendszer összeköthető az e-mail fiókoddal, így a bejövő ajánlatkérések, érdeklődések, illetve ügyfélszolgálati kérdések rögtön a CRM rendszerbe kerülnek és feladatként tudjátok őket kezelni.

QlickCRM X Minner.hu megjelenés

Hogyan teszi hatékonyabbá a feladatkezelést cégen belül a QlickCRM? Megmutatjuk!

Ha eddig azt hitted, hogy egy CRM rendszer csak ügyfelek nyilvántartására jó, akkor most szeretném megmutatni, hogy mennyivel többre képes a QlickCRM. Ez a...

A QlickCRM-et több mint 7500+ népszerű alkalmazással össze tudod kötni.

Azt szeretnénk, hogy a CRM rendszerünk megfelelően illeszkedjen vállalkozásod meglévő folyamataiba. Ennek érdekében nagy gondot fordítunk a különböző szoftver integrációkra. (például: Mailchimp, MailerLite, Szamlazz.hu, Billingo, Facebook, …)