Reklámtörténet #2 – ABSOLUTE marketing, deepfake média és Ed Sheeran Heinz tetoválása

Ahol az előző részben abbahagytuk: ez a Minner friss, őszi Reklámtörténetek cikksorozatának második része, amiben emlékezetes, fura, de mindenképp tanulságos kampányokat hozunk nektek a csapattal. Inspirációképp vagy épp nosztalgiázásra…

Folytatjuk az influenszer marketinggel, mert az első rész csak a bevezető volt, amiben láttuk: a McDonald’s x TheVR kollaboráció a gaming közönség megszólítását mutatta be, Angelo Mariani esetében láttuk, hogy az “influenszer marketing” régi jelenség, az AVIS „We Try Harder” kampánya pedig azt, hogy a hátrányos pozíció is lehet marketing eszköz. Nem olvastad még? Akkor katt oda!

Most három másik kampányt nézünk át: hogyan épített az Absolut Vodka 25 év alatt következetes kreatív munkával márkát, milyen szerepet játszik a technológia a modern sztárokkal kollaboratív marketingben, és mit tanulhatunk abból, amikor a híresség keresi meg a márkát.

Mert a hatékony marketing nem feltétlenül nagy költségvetést igényel, hanem inkább azt, hogy megértsük a célcsoportot és építsünk rá tartós stratégiát.

ABSOLUTE MINNER! 

  • Egy árucikkből kulturális ikon, és extrém forgalomrobbanás: Absolut Vodka marketing esettanulmánya
  • hogyan forradalmasította a deepfake technológiát a Lay’s 
  • és mi történik, amikor egy Grammy-díjas énekes maga keresi meg a kedvenc ketchup márkáját egy Instagram üzenetben – Heinz X Ed Sheeran

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 7900 Ft/hó

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Olvass tovább!

Kertvéllesy András
Kertvéllesy András
Négy ország felsőoktatási intézményeiben, három nyelven tanultam írni és olvasni. Hiszem, hogy a világ megismerésére az egyik legjobb módszer a színháztörténet és az önreflexió. Analitikus típus vagyok: szeretek többet gondolkozni, mint amennyi időbe kerül azt elmondani – remélem, hogy a Minneren, pont emiatt kerültök majd előnybe.

Kapcsolódó cikkek