Ügyfélsztorik számlázóprogram választása előtt, közben, után

Nincs is annál jobb, mint mikor az ügyfelek sztorijaiból ismerjük meg egy-egy program funkcióját. Természetesen nem cégprofiltól függ, hogy a program melyik részét használják ki a legjobban, illetve miként szabják saját magukra. Megkértem Malinovszky Lászlót a Számlázóprogramom.hu tulajdonosát, hogy gyűjtsön össze néhány ügyfélsztorit, hogy ki hogyan használja ki az online/offline számlázó programjukat, miért választotta őket.

1.  Tableten is működjön, offline is:

“Éreztük már, hogy ideje online számlázót használni. Körbenéztünk a piacon, kerestünk, az összes lehetőséget számba vettük. Előfizettünk az egyik online számlázó megoldásra, rövid oktatás után az értékesítők elindultak az első napon a tabletekkel, az első pár rendelésnél rendben is volt minden. Aztán délután a legváratlanabb helyen jött az a probléma, amire elsőre nem is gondoltunk. Az egyik Andrássy úti üzlethelyiség pincéjében kiderült, hogy hiába Budapest legforgalmasabb útja, de lent bizony nincs internet. Ha pedig nincs internet, akkor nehéz a számlát is kiállítani. Persze, persze arra is gondolhatsz, hogy akkor miért nem ment fel az értékesítő… Viszont ez után eszünkbe jutott, hogy bizony bármikor elmehet az internet, nem csak pincehelyiségben, hanem például vidéki útjainkon.
Gyakorlatilag így az online számlázók összes megoldása kiesett nekünk, ezért tovább kerestünk …
PC-s megoldásból sokat találtunk amik működnek online is, de az üzletkötők nem voltak hajlandóak laptoppal menni, ragaszkodtak a tabletes megoldáshoz. Érthető is, sokkal praktikusabb, és trendibb is.
Ekkor találtunk rá egy megoldásra, ami az APP Storeból letölthető (mobilra, tabletre), és offline megoldást is ad, így találtunk rá a számlázóprogramom.hu -ra. Ráadásul a számlanyomtatás sem okoz gondot internet nélkül, és még lézernyomtatót sem kellett az üzletkötő hátára ragasztani.”

2. Ugyanazt, mint múltkor – Köszi!
“Üzletkötőink nap mint nap ugyanazzal a mondattal néztek szembe, miszerint az ügyfél ugyanazt kéri, mint a múltkor.
A megrendelések 60%-a megegyezik az előző rendeléssel, csak néha többet, néha kevesebbet kérnek. Minden alkalommal újra írni egy teljes 20-25 tételes rendelést rengeteg idő, de inkább azt is mondom, felesleges munka. Ha van rá megoldás elérhető áron, akkor bizony érdemes azt használni. Tehát olyan programot kerestünk, ami készletet és a partnert, vevőt együtt tudja kezelni, van adatbázisa. Annyira nem is kellett bonyolultra gondolni, csak egy megoldás, ami lemásolja adott vevő korábbi rendelését, és a mennyiségeket, vagy a rendeléseket az alapján lehet módosítani. Például mennyiséget. Ekkor találtunk rá a számlázóprogramom.hu ra. Nemcsak megoldást adtak a problémánkra, hanem még nagyobb képet kaptunk a vevőinkről, kik a top vevők, kik rendelnek adott termékből a legtöbbet… Tudom, mire gondolsz. Egy jó cégvezető ezt tudja. Meglepődnél, mennyi olyan adatot ki lehet nyerni, ami bizony nem jön csak úgy rutinból, tapasztalatból. Ráadásul az ügyfél általában ő maga sem tudja, hogy legutóbb miből mennyit rendelt, így fontos az is, hogyha visszakérdez, pontosan meg tudjuk neki mondani…, szinte azonnal.”

3. A speciális területek: Lógyógyítás: Gépek helyett lovak
Most nem egy ügyfél szemszögéből láthatod a számlázóprogram funkcióját, hanem Malinovszky László mesélte el egyik ügyfele példája alapján, hogy miként lett munkalap helyett Lókezelési lap, vagyis, hogyan lehet cégre szabni a szoftverjüket:
“Legmegdöbbentőbb helyről jött a rendelés munkalapos, gépnyilvántartós programunkra: lódokitól.
Nincs idő a dokumentációra, nincs PC kéznél, mivel nem az irodába jönnek a lovak. Szüksége volt egy olyan tabletes megoldásra, ahol a helyszínen fel tudja írni a legfontosabb adatokat, kezelésekről információkat.
Szinte, ha úgy nézzük, “betegkartont” is létre akart hozni az ügyfél, ahol például a lovak kórelőzményeit is vissza tudta nézni. Gyakorlott IT-s ként, mivel már rengeteg belföldi és külföldi programot kipróbált, rögtön látta, hogy egy az egyben behelyettesíthető a megoldás az ő szakterületére. Kamerarendszerek helyett ők lovakat “tartanak karban”, javítási munkalapok helyett állatokat oltanak. Kisebb testreszabással így lett a javításból kezelés, gépből ló, és hibaleírásból esetleírás, géptörténetből pedig kórelőzmény.” -meséli Malinovszky László, a számlázó tulajdonosa.

Láthatod, tehát, hogy a Számlázóprogramom.hu nemcsak egyszerű számlázó, hanem egy új szintre emeli a ügyfél, vevő kiszolgálást is, megkönnyíti a munkát, és nagyobb rálátást kap a cég a partnerekre, készletekre, bevételi és kiadási adatokra.

Néhány példa, még milyen területen dolgozó cégek használják a számlázóprogramom.hu -t:

  • Kamerarendszerek telepítése, dokumentálása, karbantartása
  • Cégek tisztítószerekkel való rendszeres ellátása
  • Büfék, kifőzdék ellátása alap élelmiszerekkel: só, liszt, étolaj, mozarella
  • Webshopok, oktatócégek
  • Slepptúrások (autóból értékesítők, területi képviselők…), üzletkötők
  • Futárcég
  • Nyomda, grafikai tervezéssel foglalkozó cég
  • és te! Próbáld ki a 30 napos ingyenes demó verziót! >>> Kattints ide <<<

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később