Nem is gondolnád, hogy ebben van lehetőség igaz? Pár hónapja írtam arról, hogy több nagy forgalmú cégnek, sőt top 500 vállalat közül jó párnak a weboldala egyszerűen katasztrófális. Pedig PR-ra ezek a cégek szoktak költeni. Nos, azóta eltelt 4 hónap és a cikkben említett egyik cég az Alföldi tej már frissítette is a weboldalát, és kapott egy új dizájnt. Ez validálja még jobban az abban a cikkben írt ötletet, hogy érdemes megkeresni őket webfejlesztéssel kapcsolatban. Nézd csak!
2019. márciusában az Alföldi tej holnapja (mobilon is ugyanígy nézett ki)
2019. július 11-én az új weboldal
Egy képre nem fért rá, de így is látszik a változás. Mobilon is már jobb, de még így is el kellene nekik egy webfejlesztő.
Egyik ellenérv lehetne az, hogy de ezek olyan nagy cégek, hogy a vevőiket legtöbbször nem a webről szerzik. Ettől még elengedhetetlen egy jó weboldal. Gondolj bele ott van egy fiatal beszerző egy cégnél, megnézi az Alföldi tej honlapját és azt mondja: Hát ilyen weboldallal nem támogatják a marketingjüket, aminek köszönhetően több tej fogyna.
Ezek a cégek sokat költenek PR-ra, így el lehet érni, hogy a weboldalukat is újra szabják! És persze veled, téged bízzanak meg, vagy a te csapatodat.
Szóval az ötlet, hogy nagy forgalommal rendelkező cégek gáz weboldalát újra elkészíteni.
- Kell egy webfejlesztő,
- és kell egy kitartó ember, aki ostromolja az alábbi nagy cégeket. No meg persze egy grafikus sem árt.
- Nincs webfejlesztő/grafikus ismerősöd? Keress! Ott a Minner Extra csoport, ott is találhatsz.
Pár hónapja írtam egy cikket, amiben bemutattam, hogy a top 500 cég közül, illetve még néhány nagyobb forgalmú cég weboldala mennyire elmaradott (link a poszt végén). Csak néhány példát hoztam, sok van. Mekkora lehetőség lenne őket megkeresni, és kitartóan ostromolni, hogy adjanak megbízást. És értelemszerűen nem 300 000 Ft-os munkákról beszélünk.
A sales – így keresd meg őket
Kivel kötnek üzletet? Hát aki felveszi a kapcsolatot velük! Veled!
Hogy csinálnám én? Kikeresnék 100 olyan céget, akik elég nagyok (értsd: több száz milliós, sőt 1 milliárdot elérő árbevétellel rendelkeznek) a weboldaluk nagyon-nagyon gáz.
Ebből 7-10-et kell meggyőzni, persze folyamatosan keresném az újakat. Először is LinkedIn-en megkeresném ki az, aki náluk a marketingért felelős, vagy az értékesítési vezető. A cél nem azonnal meggyőzni őket, egy nemet (elutasítást) nem tartanék nemnek. Ez egy több hónapos sales-t jelent, hogy utána milliós megbízást kapjunk. Először is meg kell ismerniük, utána elérni, hogy találkozzanak velünk, aztán ajánlatkérést elérjük. Én például ehhez hasonló dologgal keresek meg nagy multikat és benne van a pakliban, hogy 300-500 000 Ft-ot költök rá, hogy ügyfeleim legyenek (üzleti ebédek, random vitorlázás… és hasonlók…).
Keresd meg őket most! Hidd el tervezik ők is a weboldaluk átszabását, csak még nem jutottak el oda, tudod keresniük kell céget, ajánlatokat kérni…
Kell nekik ez a szolgáltatás!
Vagy lehet, hogy éppen valaki a Minneren olvasta, és a webfejlesztő kereste meg őket? Na mit szólsz hozzá?
Majd a profitból vegyetek MinnerAkadémia képzéseket! Bár előtte is érdemes lehet, tudod hideghívás, kapcsolatépítés oktatás segíthet.
- A cikk és a példák: Több száz milliós, sőt milliárdos árbevételük van, pedig a weboldaluk eléggé elmaradott
- Az értékesítéshez és a megkeresések hatékonyságát növelheted a MinnerAkadémia értékesítői megapack csomagjában található képzésekkel:
- hideghívás
- kapcsolatépítés
- személyes márkaépítés
Hajrá!
Fotó: Patrick Fore /Unsplash