A million dollar homepage weboldal meg van? Itt írtam róla. Tudod egy srác gondolt egyet 2005-ben, hogy 1 millió pixelre osztja a weboldalát, és pixelenként eladja 1 dollárért. Bejött neki, 1 millióval lett gazdagabb, a média felkapta… Hasonlót találtam ki, de kicsit tovább gondoltam, többet akarok adni a reklámozóknak. Az ő sikerét is a média alapozta meg, így mi is fogunk arra is támaszkodni. Ez is egyfajta érdekes marketing húzás, amit a cégek jól megfoghatnak.
70 céget gyűjtök össze a 3millioforint.hu oldalra, és így minimum 30 ezer forintot fizet be egy cég, amiből kijön a 3 millió forint. Az árat úgy kalkuláltam ki, hogy az ne legyen sok, 30 ezer forint nem vág hátba egy céget sem, illetve legyen akkora, hogy az meg is érje mindenkinek. Természetesen vannak nagyobb reklám helyek is az oldalon, de 30 000 forintért már ki lehet kerülni, be lehet kerülni ebbe a projektbe.
A projektben résztvevők reklámjai kikerülnek a főoldalra, és vittem bele még egy-két csavart. Már ezzel elérjük azt, hogy ténylegesen megérje a cégeknek. A 3millióforint blogján pedig minden cég kap egy bejegyzést, melyben az ő tanácsaik szerepelnek majd, amit fiatalkorú önmaguknak adnának most (ezt még be is reklámozzuk Facebookon is).
Megéri?
Az én ötletemnél az az egyedi, hogy nem csak akkor fog eredményt elérni, amikor bekerül a médiába, és több újság ír róla, hanem már közben is, amikor a kampányt elindítjuk.
Hiszen mégis összegyűjtöttünk 3 millió forintot, ennek már alapból van hírértéke, illetve ebből látogatókat nem is olyan nehéz szerezni mind a projekt oldalra, vagyis a 3millioforint.hu-ra, és a blogrészen található tanácsokra (ide is irányítunk látogatókat).
Mi a különbség a 3millioforint és a Milliondollarhomepage ötlet között?
Míg a Milliondollarhomepage esetében a reklámozóktól befolyt összeget nem fordítják reklámra, addig mi erre fordítjuk. Tehát mi nem profitálni akarunk ebből, hanem a reklámozókra költjük az összeget. Persze az „Indíts vállalkozást” rovat reklámozása közben mi is nyerünk, hiszen további olvasókat szerzünk, tehát egy áttételes profitunk származik belőle. Így tudjuk elérni azt, hogy mindenki jól járjon.
Volt egy első körös megkeresés: Olyan minner.hu olvasók/partnerek jelentkezhettek, akiknek természetesen vállalkozásuk is van. Ez a szakasz 2017. május 25. – június 15. között volt. Ezt hívtam titkos projektnek. Nagyon tetszett a vállalkozóknak.
A helyekről:
Óriási, nagy, közepes és kis helyek közül tudsz majd választani. Azért fontos minél nagyobb mellett döntened, mert annál többen fognak majd átkattintani az oldaladra!
Alul látsz egy képet, hogy el tudd képzelni, hogy hol lesznek a helyek.
52 db Fehér > 100X100 pixel -nyi hely = 30 000 forint (banner + 1 blogbejegyzés a 3millió blogon)
14 db hely: Zöld > 200×100 pixel = 50 000 forint/hely (banner + 1 blogbejegyzés a 3 millió blogon)
5 db hely: Kék > 200×200 pixel = 90 000 forint/hely (banner + 1 blogbejegyzés a 3 millió blogon)
1 db fő szponzor felül > 728X90 pixel banner = 290 000 forint (banner + 1 blogbejegyzés a 3 millió blogon, és blogban is látszik a banner) – ELADVA
Vegyél helyet a cégednek! Kattint ide!
Ehhez kapcsolódó cikkek:
- 3 millió forintos weblap. Összegyűjtök 3 millát egy üres weboldalra, már 1,5 millió forint összegyűlt 2 hét alatt
- Nem kell túl gondolni a 3millioforint.hu weboldalt – Mi lesz a weboldallal, miután összegyűlt a 3 millió?
- A 3millioforint.hu sztori: Hogyan sikerült 2 hét alatt 1,5 milliót összegyűjtenem?
A főtámogató nyilatkozata, hogy miért vesz részt a projektben:
„Nem sablonokban gondolkozunk, új irányt mutatunk! A BWT (Best Water Technology) nem csak az innovatív termékeivel, hanem egyedi kommunikációs csatornák használataival is ki akar tűnni a tömegből, ezért állt fő szponzorként a 3millioforint.hu közösségi finanszírozású projekt mögé. „Hisszük, hogy nem csak egyedi víztechnológiai megoldásainkkal, de az újszerű kommunikációs stratégiánkkal is irányt mutatunk” – mondta Petro Vera a BWT Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója.
Az iparági sablonoktól eltérő gondolkodás a márka életében eléggé szembetűnő, hiszen a motorsportokban egyre több rózsaszín versenyautó jelenik meg. Együttműködésük az AMG Mercedes DTM csapatával és más technikai sport istállókkal a márkastratégiájuk fontos része, amelynek célja, hogy világszerte minél többen megismerjék vízkezelési megoldásaikat. A DTM és más technikai sportok terén rendkívül fontos a innováció az úttörő megoldások, nincs ez máshogy a BWT számára sem a vízkezelés területén.”
Érdekesség, hogy 2015-ben már egyszer nekifutottam a projektnek, de akkor még nem volt annyira kiforrott az ötlet, hogy igazán üssön. Teljesen új alapokra helyeztem a 3millioforint.hu projektet, és ez már látszik is az eredményeken, pár hét alatt elkelt a reklámhelyek fele.