5 dolog, amiért a legtöbb cég online marketingje sikertelen

Figyelem! Ez a cikk frissítve lett 2017. 08. 17-én. Nap mint nap beszélek vállalkozókkal, illetve figyelem online marketing tevékenységüket. Mindig felteszem magamnak a kérdést, mit akar egy cégvezető, mit szeretne a marketingtől. Azonnal beugrik, hogy kevés pénzből nagy bevételt. Ami nem is baj, sőt így kell hozzá állni. Aztán jönnek a marketing guruk, leveszik őket több százezer forinttal, aztán jön is eredmény meg nem is. Vagy megbíznak valakit marketinggel, és utána jön rá a cégvezető, óóó ezt mi is (én is) meg tudom csinálni(pl. Facebook oldal kezelés, blogírás…). Na, és ezután jönnek a problémák.

Ebben a cikkben főleg a blog és közösségi portál marketingjéről olvashatsz.

1. Az idő
Nem is tudják, hogy egy-egy tartalom stratégia kialakításához, és megvalósításához mennyi idő kell. És itt jön az, ahol először elvéreznek, nincs idejük (vagy a beosztottjuknak) keresgélni tartalmakat, híreket…
Ez már előre vetíti a következő pontot. Másik pedig az, hogy bizony kell idő, míg egy kampány révbe ér. Nem mindig alkalmas mindenki azonnali vásárlásra, ezt meg kell érteni.

2. Nincs idő – nincs tartalom
Az első 2-3 hét még megy a vállalkozásoknak, a kellő lendület miatt, majd kezd alább hagyni, egyre kevesebb tartalom, a követők se lájkolják, nem olvassák a blogot, nem aktívak a Facebook oldalon. Látod a Minner Facebook oldalát? Megfelelő aktivitás nélkül, elhalna.

3. Motiváció
Ezek után a motiváció csökken, sőt bejön azaz effektus, hogy ez nem is működik… (ezt gondolják magukban.)

4. Stratégia hiánya
És akkor még a stratégiáról nem is beszélünk, én meglepődtem azon, hogy sokan csak a vakvilágba posztolgatnak, pedig kell legalább egy kis stratégia bele. Azt hiszed, hogy egy-egy cicás poszt, amit több százan lájkolnak elhozza a sikert? Hát nem! (Maximum akkor, ha tudsz rá építeni valami stratégiát) Vagy nyereményjáték? Azt is tudni kell szervezni, vagy csak olyanok vesznek részt bent, akik amúgy sem vásárolnának nálad.

5. Ismétlés a tudás anyja
10 megbízómból 8 nem érti azt, hogy miért kell újra és újra kirakni hasonló posztokat. Szerintük az unalmas, mindig ugyanazt posztolni… Miután úgy gondolják, hogy ezt tudják maguk is csinálni (nem kell marketinges), így az ISMÉTLÉS dolgot ki szokták hagyni, ami eleve előrevetíti a további bukást. (Akit érdekel, miért kell ismételni, vegye fel velem a kapcsolatot 🙂 , és meg fog döbbenni a válaszon.)

+1. Egyensúly
Nem tudják megtalálni az egyensúlyt a saját termék promója és a közösségi tartalom között. A legjobb az, ha 10 posztból csak 2 -ben van valódi promóció.

Mi a megoldás?
1. Figyelni az előző pontokra.
2. Jelentkezz a 30 napos vállalkozói kihívásra, amit a Minner szervez. Szeptemberben 30 nap alatt még a Facebook és online marketingedben is változásokat tudsz elérni. Jelentkezz minél előbb! Ár 38 000 Ft (napi 1266 Ft). Előzetes telefonos konzultáció is lesz! Kattints ide!

Akik már a Minnert választottak:
Duna House, Névjegykirály.hu, Hotforex.com, Wella Professionals, Londa Professional, NK Design, HomeTools, Edutus Főiskola, TippmixPro, Lurdy Póker Cener, Stone Pub & Bowling, GPSOrak.hu, OpcioGuru.com, TopForex, Nyerjaranyat.hu, Goldenfitt, Varkuti.eu, Onlinetakarek.hu, Csaladiüdülés.hu, ForexRobotInfo, OLmunkaido.hu, Unisec.hu, Szmatona.hu, u,  Klassis-Z Alkusz Kft., Mlpros.com,  Buxa, Kisbefektetői klub.hu, Exclusive Business Partners, OVB, Autolok.hu, Wildesign, Operor3D, SuccessInLife Kft, Basiliskus3D, Digishaper, 3Dee.hu, Megoldáskonferencia, Expositor, Szin-ker Kft, Bizsushop.eu, H2U Szalon, Tőzsderobot-Akadémia, Brókerakadémia

[adrotate banner=”5″]

 

Fotó: Poker Photos/Flickr

 

Kipróbált módszereket mutatunk be videókon keresztül. Ha ennyi mindent kapsz ingyen a Minneren, képzeld milyen izgalmas anyagok vannak a fizetős képzésekben! Nézd meg legújabb anyagainkat a MinnerAkadémián! Kattints ide!
Avatar
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Ezen nagyot mosolyogtam, tényleg zseniális húzás! 1 eurót fektettek cégekbe egészen alacsony részesedésért cserébe, 500 startupba fektetett így be a Unicor VC kockázati tőke társaság. Viszont ezzel elérte, hogy többször is egy lapon említsék őket nagyobb tőketársaságokkal, mert ezek a média egyébként is szeret írni, főleg ha unikornisok (gigantikus startup) lettek adott cégekből. És felsorolják kik is nyertek az üzleten.

A Unicor VC-től nem lehet azt a tényt elvenni, hogy olyan vállalatokba fektet, amelyek rövid időn belül 1 milliárd euróst értékelést érnek el. A Top kockázati tőkebefektetők között említik a céget mindig. Ez megnyitotta a kaput nekik már több helyen is.

Imádom az ilyet! És most ez többszörös hatású volt, mert márkaépítést is sikerült elérniük, nem csak figyelmet kapniuk.

Gerillamarketingről itt olvashatsz, sőt podcast is egyben: Emlékszel a Minner wifis gerillamarketingjére? És a kávésra? Gerillamarketing példák [podcast]

Forrás: Haszon

MinnerInstant

Ahogy már tavaly felreppent a hír, a cég megváltoztatja a nevét. Főleg a politikai korrektség miatt. Ezt írják oldalukon:

Meghallgattunk. És tanultunk. Bár ez soha nem állt szándékunkban, megértjük, hogy a csomagoláson szereplő ember képe szolgasághoz kapcsolódó képeket idéz, és azt is, hogy az Egyesült Államokban az “Uncle” szó bizonyos időkben fekete emberekre utaló pejoratív kifejezésként élt. A nevünket Ben’s OriginalTM -ra cseréljük, és többé nem szerepeltetjük a képet a csomagolásunkon, hogy még befogadóbbá tegyük a márkánk arculatát.

Továbbiak erről a témáról A politikai korrektség akkor is érték, ha beleszól a vállalkozásunk életébe?

MinnerInstant

Most a pandémia alatt sokan csinálják, pedig nem szabályos, és nem felel meg az írásbeliség szabályának az e-mailben elküldött, majd aláírt és bescannelt szerződés. Persze keveset találkozunk ilyen bírósági üggyel, vagy nem érint minket, kisebb KKV-kat.

Megoldás lehet, ha áttérsz online, e-szerződésre, e-aláírásra. Körbejártuk és bemutattuk a témát: Így működik az online szerződés, aláírás. E-szerződéskötés útmutató

MinnerInstant

Nem rendelnék a nyár környékén! Július 1-től már vámoltatni kell a 22 euró alatti rendeléseket is. Kb. 40 millió csomag érkezik így harmadik országból melyek 3/4-e 22 euró alatti csomag. Persze pont azért is hozták be a szabályt, mert lehetséges nem is annyi a csomag értéke, mint amennyi rá van írva. Nos nincs még álláshirdetési dömping a postánál vámügyintézésre, vagy logisztikai munkásra. Pedig ennyi csomagot végigvinni, nem lesz egyszerű, főleg a vevőnek is be kell kapcsolódnia a vámeljárásba, ahogy azt nagyobb értékű rendeléseknél megszoktuk.

Erről cikk: 2021-től vége a 22 euró alatti áfamentességnek. Például a kínai rendeléseknél és még vámkezelés…

Forrás: MTI


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek