8 tárgy, amit gyerekek hagytak ott a hotelekben, szállodákban

Keresgélve az elhagyott tárgyak között arra jutottunk, hogy a gyerekek jobban vigyáznak a játékaikra, tulajdonaikra, mint a felnőttek. A hotelek az elhagyott értéktárgyakat megpróbálják visszajuttatni a tulajdonosaiknak, de sokszor ezt nem tudják, mivel olyan helyen hagyta el az illető, hogy nem tudni kié. A listában a legtöbbet elhagyottak között a plüssmaci és a sárga gumikacsa szerepel.

1. Plüssmaci
A Travelodge hotellánc eddig 76 ezer plüssmacit küldött utána tulajdonosaiknak.

Elhagyott plüss macik a hotelekben
Elhagyott plüss macik a hotelekben

2. Farsangi jelmez:
Egy amerikai panzióban történt meg az, hogy egy komplett rabbi jelmezt hagytak a szekrényben. A panzióban persze több jelmez is elkallódott már, mert többnyire kisgyermekes családok üdülnek ott. A jelmezhez még szakáll is tartozott.

Rabbi jelmez - crazyforcostumes
Rabbi jelmez – crazyforcostumes

3. Előzőhöz szorosan kapcsolódó: Harry Potter varázspálca
A jelmezek kellékei tehát ott vannak a legtöbbször elhagyott tárgyak között. Nem véletlen tehát, hogy Harry Potter varászpálcát is elhagytak már.

Harry Potter pálca
Harry Potter pálca

4. Babaház
Egy angol szállodában egy komplett babaházat hagyott ott a gazdája, és nem is jelentkezett érte. A hotel félév után rászorulóknak adta oda, mivel nem tudták kideríteni kié is volt.

Babaház - elhagyott tárgyak
Babaház – elhagyott tárgyak

5. Porsche játékautó
A játékautók is népszerűek az elhagyott tárgyak között. Ez annak is betudható, hogy sokszor nagyon aprók.

Porsche játékautó -elhagyott tárgyak Flickr
Porsche játékautó – elhagyott tárgyak Flickr

6. Sárga gumikacsa
A plüssmaci mellett ez az, amit legtöbbször elhagynak a családos szülők, derül ki a Travelog hotellánc statisztikájából.

Gumikacsa - elhagyott tárgyak
Gumikacsa – elhagyott tárgyak

7. Rózsaszín zokni

Egy rózsaszín kislány zoknit felejtettek a Balaton egyik családbarát szállodájában, a badacsonyi Hotel Bonvino -ban,  a mélygarázsban felejtettek,- vélhetően-a mellettük parkoló autó tetején. A zoknit még mindig őrzik 🙂

Pink gyerek zokni - elhagyott tárgyak
Pink gyerek zokni – elhagyott tárgyak

8. Superman hős gumimatracot
A nyaralásaim során többször láttam, ahogy egy-egy matracot, úszógumit elvisz a tenger, vagy akár a Balaton vize is. A Supermanes gumimatracért sajnos nem jelentkeztek az  olaszországi Mare Pineta kempingnél, ott hagyták el.

 

Egy klassz nyaraláson a gyerekek milliónyi élménnyel távoznak. Ezt megsokszorozzák az olyan helyek, ahol családbarát, gyerekbarát programokat, szolgáltatásokat találunk. Az ott szerzett élmények kárpótolják a gyerekeket, így nem búslakodnak az elveszített tárgyak miatt, helyette az átélt élményeket mesélik minden ismerősnek. Nemcsak a gyerekeknek, hanem a szülőknek is előnyös családbarát szállást választani.

Nézd meg a csaladiüdülés.hu weboldalát, és az ott található ajánlatokat. Gondolkodj előre, és foglald le már most a nyaralást egy családbarát szállásnál.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek