Szobanövény bolt és hamburgerező kollab. Jungle Burger a Moai Jungle x The Tap Burger&Beer -től

Dátum

Megosztás

A kollab marketing itthon is kezd bekúszni minden cég életébe. Most két minneres fogott össze és egy igazán különleges együttműködésbe vágtak bele. Adott egy szobanövény bolt amit már egyébként is szeretnek a vevői a különleges marketing kampányai révén, és itt egy kézműves hamburgerező, aki a sört párosította a burgerekhez és ezzel sikeresen vette a vendéglátó piac akadályait, szerzett magának piacot Budapesten. Az ő kollabjukat szeretném bemutatni, ami jó mintául is szolgálhat. 

Most az együttműködésen felül további nyereményre is szert tehetsz! A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötletet pályázatán 4 millió forint értékű marketing-kommunikációs támogatást lehet nyerni. Vagy a pályázaton belül lehetőséged van nagy márkákhoz is kollaborációs pályázatot beadni, és így nagy cégekkel kollaborálhatsz (Caffé Perté, Bamba Marha Burger Bár, Szafi Group). 

Moai Jungle X The Tap Burger&Beer kollab

A burgerezőben egy időszakos burgert készítettek, egy isteni vadkovászos vajasbuciba rejtett angus marhahús pogácsához még tettek füstölt sajtot, dupla bacont, salátát és mangós kaktuszlekvárt. Megkóstoltam, valóban különleges, újra megenném kategória! 

De ez még semmi!

A burgerezőben 20%-os Moai Jungle kupont kapnak a vendégek, amit így értelemszerűen virágra költhetnek. A Moai vásárlók pedig ingyen sört kapnak a megjelölt sörök közül, vagy limonádét (kupont kapnak). A beszámolójuk alapján keresik, népszerű a Jungle Burger. Folytatják is, jön újabb ajánlat a kampány keretén belül. 

Érdekes a kollaboráció, annyira két külön szegmens, hogy már a végén azt kérdezed, mondod: 

Miért ne? Miért ne lenne ez jó ötlet? 

A képen Bánhegyi Zsolttal találkoztam, a The Tap Burger&Beer tulajdonosával, amikor is megkóstoltam kollab burgerüket. 

A kampány a kommunikáción múlik

Egy ilyen közös kollab sava borsa a közös kommunikáció. És itt mennyiségben sem szabad fukarkodni. 

A burgerező borítóképet is cserélt az ideiglenes burgert reklámozva. Továbbá minden asztalon ott van (ahogy a szelfin látod) a burger reklámja is. 

Mata Norbi a Moai Jungle alapítója látható az alábbi képen, aki vásárlóival, követőivel is megosztotta az együttműködés hírét. A képen látható, hogy a burgerpálcájára húzzák a 20%-os kupont. A Moai Jungle organikusan ér el rengeteg embert, jól kiépített közösségi média kommunikációjuk van. 

A szobanövény bolt éppen most 5 éves, és villámakció keretén belül ingyen burgert adnak, 12 121 Ft vásárlás felett. Értelemszerűen az együttműködésben ezt lefektették, kinek hogyan éri meg. 

A The Tap Burger&Beer azon kívül, hogy többször is posztolta a közösségi médiában, hirdetéseket is indított a közös burgerükkel kapcsolatban. A grafikára is szegezd a tekintetedet, mert nem spórolták ki a munkát ebben sem. 

Amivel még készülnek, hogy lesz most nyereményjáték is. Kíváncsi leszek a végén az eredményre. Zsolt elmondta, hogy további kollabokat is tervez, úgy látja ez előrébb viszi a márkát, ismertséget.  

Mit nyernek ezzel? 

Az emberek szeretik az ilyen együttműködéseket, amik különlegességet visznek a két márkába. Képzeld csak el, hogy a Moai vásárlói egyébként lehet nehezen találkoztak volna a The Tap Burger&Beer-rel, főleg azért is, mert a virágbolt Pesten van, a burgerező pedig Budán. De fordítva is, igazán érdekes, mert hogyan találsz rá egy ilyen különleges boltra egyébként, még a felfedezés is így különlegesebb. Mert bizony az a virágbolt kiemelkedik a hazai piacon. Persze mondanám, hogy azért, mert minneres vállalkozó, de Norbi, az alapító ezt ösztönből is jól csinálja. 

Ahogy Sárospataki Albert mondta egy korábbi interjúnkban: Azok a kollabok is ki tudnak emelkedni, ahol gondolkodni kell, hogy de hogyan is illik össze ez a két cég? (Vagy több, 3-4 cég is kollaborálhat)

Feljebb említettem, hogy a kollaboráció egyik kulcsa a kommunikáció. Itt akkor tud az elvártnál rosszabb eredmény születni, ha alultervezik és alul is teljesítik a kommunikációt. Hiszen pont azért kollaboráltok, hogy erről halljanak az emberek. Persze létezik másfajta együttműködés, ahol mást nyernek a piaci szereplők, de ilyen promóciós, kommunikációs jellegű együttműködésben a figyelem az, amit nyerünk. 

Kollabra fel! 

Töltsd le a Minner által készített kollab kézikönyvet i a K&H ajánlásával itt. A letöltés után kapsz e-mailben tájékoztatást is a K&H: üzletet ide! Az év kollaborációs ötlete pályázatával kapcsolatban is. 

További cikkek, amelyek érdekelhetnek: 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!