A mentes forradalom igazi úttörője a Szafi márka, Több száz termékkel segíti az ételallergiások és egészségesen étkezők mindennapjait. A vállalkozásnak már a második tulajdonosai, cégvezetői teszik naggyá a márkát, erről a cégátvételről is fogunk beszélgetni ebben az interjúban. A fő cél mégis az, hogy a kollaborációs marketingről beszéljünk, mert idén a Szafi márkához is lehet beadni kollaborációs ötlet pályázat a K&H: üzletet ide! kollaborációs ötletversenyén. A te márkád, vállalkozásod mivel tudna kollaborálni a Szafival?
Youtube, Spotify, Apple Podcast
Itt tudsz pályázni, részletek: https://uzletetide.kh.hu/nagyceg-szafi
- 0:00 A Szafi márka rövid története, felvásárlás
- 2:20 Covid, háború, alapanyag árrobbanás
- 3:44 Kisvállalkozásból nagyvállalat
- 5:36 Mentes termékek, termékpaletta
- 7:02 Szafi korábbi kollaborációs kampányai
- 9:32 Kommunikálni kell a kollaborációról
- 12:30 Így pályázhatsz a Szafi-hoz kollab ötlettel
Van még hasonló pályázat? Igen!
- Kollaborálnál a Bamba Marha Burger Bárral? Most megteheted! K&H: üzletet ide! kollab pályázat
- Kollaborálnál a Caffé Pertével? Most megteheted! K&H: üzletet ide! kollab pályázat
- A Wolt és a Rejoy.hu csatlakozik a Geniushoz, az eMAG előfizetéséhez
- Így keress kollaborációs partnert. Az együttműködés közelebb van hozzád, mint gondolnád