A magyar Apple kiegészítő, a DoBox tőkegyűjtő kampányának részletei – Tőkeportál Podcast

Dátum

Megosztás

A Tőkeportál felkért, hogy legyek én a házigazdája a most induló podcastjuknak, amit örömmel vállaltam, hiszen a közösségi finanszírozás egy új lehetőséget nyújt a vállalkozóknak és a startupoknak, amelyekkel én is foglalkozom.

Így én faggatom a Tőkeportálon tőkét gyűjtő vállalkozások kampánygazdáit. Több sikeres, termékértékesítés-célú közösségi finanszírozási kampány után a DoBox most a befektetéscélú közösségi finanszírozó kampányban is megméretteti magát. Utóbbi azt jelenti, hogy résztulajdonosai lehetünk a piacon is már ismert, sikereket elérő magyar Apple kiegészítő-gyártó cégben, a DoBoxban. Az egyik alapítóval, Molnár Mátéval beszélgettünk a DoBox eddigi eredményeiről, az Apple-lel való kapcsolatáról, a hazai gyártásról, a termékekről, és természetesen a befektetéscélú közösségi finanszírozási kampányuk részleteiről. A Tőkeportálon keresztül tudunk kisbefektetőként részvényeket, tulajdonrészt venni a cégből az adott kampányidőszak alatt. Hallgasd meg a beszélgetést, majd fedezd fel kampányoldalukat a Tőkeportálon!

A podcastot Spoitfy-on ide kattintva éred el, vagy az alábbi lejátszón keresztül:

A Tőkeportálon található közösségi finanszírozó kampányukat itt éred el: https://app.tokeportal.hu/projects/dobox

A podcast leirata, röviden a beszélgetés – A DoBox dióhéjban

A DoBox egy Apple kiegészítő, amit főleg az iPad felhasználók tudnak kihasználni igazán, de természetesen a többi Apple termékkel is nagyon jól együttműködik, hasznos kiegészítője a mindennapoknak. A DoBox, majd a DoBox mini termék után, Mátéék most szeretnék piacra dobni a DoBox Pro terméküket.

A közösségi finanszírozásban már elég nagy tapasztalata van a cégnek, magyar márkának. Igen! Ez a termék Magyarországon készül!

A DoBox több sikeres közösségi finanszírozási kampányt vezényelt le. A korábbi kampányok a termékértékesítési-célú közösségi finanszírozási kampányokhoz tartoznak. Kampányaik a Kickstarter és az Indiegogo oldalon is voltak. Tehát itt a vásárlókat célozták meg, akik előre fizettek azért, hogy majd később megkapják a terméket, előfinanszírozó kampánynak is hívhatjuk.


 [SN1]linkek

Igen! A fenti képen jól látod, hogy több mint 1000-en csatlakoztak a kampányhoz, vagyis finanszírozták előre 2016-ban a gyártást, elővásárlók voltak több mint 50 millió forint értékben. Fontos! Ez nemzetközi piacot jelent, tehát nemzetközi vásárlóik is szép számmal vannak.

Amiről a podcastban beszéltünk, hogy most viszont befektetési célú kampányt indítottak, vagyis akik befektetnek a kampányba,  ők tulajdonrészt szereznek a DoBoxban. A Tőkeportálon található közösségi finanszírozási kampányukat itt éred el: https://app.tokeportal.hu/projects/dobox

Az Apple

Máté elmondta, hogy az Apple nagyon nyitott az együttműködésre, és üdvözlik az ilyen kiegészítők létrejöttét, nem tekintik őket sem behatolónak, sem konkurenciának. Az Apple is azt szeretné, hogy a felhasználók igazán kihasználják a kütyüiket.

Marketing / értékesítés

Az értékesítési stratégiában az első mérföldkövek mindenképpen a termékcélú közösségi finanszírozási kampányok voltak, majd most a viszonteladói disztribúció az, ami igazán hajtja a forgalmat.

Máté kimondta azt a kulcsszót, amit marketingszakemberként is azt mondom igen, ezt így kell. Ezt mondta:

A marketing akkor jó, ha legalább ötszörös megtérülése van

Jelenleg Google és Facebook hirdetéseket futtatnak, továbbá tech influencereket, tech újságírókat vesznek célba.

Az ilyen techkütyük egyik marketingcsatornája a vloggerek, tech újságírók, magazinok. Szerepeltek nemrég Magyarósi Csaba Youtube videójában is.

A közösségi finanszírozási kampány. Így tudsz résztulajdonosa lenni a cégnek

A Tőkeportálon keresztül éred el a befektetőknek szánt információkat az adott projekt esetében. Így a DoBoxnál is a kampányoldaluknál látod azt a sok-sok üzleti információt, amire időnk nem volt már a podcastben. Továbbá ott tudsz kérdezni az alapítóktól

A kampányidőszak alatt tudod jelezni a Tőkeportálon keresztül a befektetési szándékodat, és az oldalon keresztül megkapsz minden információt ahhoz, hogy milyen teendőid vannak még ahhoz, hogy valóban résztulajdonos, befektető legyél a Doboxban.

A Tőkeportálon található közösségi finanszírozó kampányukat itt éred el: https://app.tokeportal.hu/projects/dobox

Hallgasd meg a podcastot!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...