Akár egy jó bullshit reklám is lehetne ez a szöveg, hogy a Youtube az új TV. Hiába van már velünk a Youtube több éve (népszerűsége töretlen), azért a hazai reklámszakma még mindig csak puhatolózik, vagyis úgy fogalmaznék, a többség. Ezért abszolút nem bullshit a cím. A Youtube-on olcsó megjelenni, nem csak a fiatalok között népszerű, és nem is beszélve arról, hogy egy cégnek itt könnyebb elérnie a véleményvezéreket. Az október 26-27-én megrendezésre kerülő Digital Branding konferencián két Youtube sztárral is találkozhatsz.
Igen sztárok, mert több százezer ember figyeli őket nap mint nap, milliós videó megtekintésekkel rendelkeznek. Kik ők?:
Szirmai Gergő: a legismertebb magyar videóblogger, filmkritikus. A videómegosztón vált híressé a Hollywood News Agency sorozat készítésével. Az elsők között lett YouTube-partner az országban, 2014-ben pedig egy ideig övé volt a legtöbb feliratkozóval rendelkező magyar YouTube-csatorna. Jelenleg közel 400 000 ember követi.
Kiss Imi: GörbeTükör nevű csatornáján alig egy év alatt majdnem 20 000 feliratkozót szerzett, emellett Gergővel közösen készíti az AFK Légió és a GameDay Iroda videóit. A GörbeTükör azzal a céllal jött létre, hogy megmutassa: a külföldi, unalomig játszott slágerek szövege sem művészibb, mint egy magyar popszám. A tükörfordítással készített dalok mellett saját számokat is írnak egy-egy hazai előadó jellegzetes stílusában.
Mi lesz még a konferencián?
Minden előadás érdekes, de kiemelnék néhányat, ami szerintem téged is érdekelhet: (Október 26-i előadások:)
- Kindli Erna | Tresorit, CMO, Head of Marketing & Sales
Online márkaépítés a világpiacon – egy budapesti startup (Tresorit) és a világ egyik legértékesebb márkája (Google) példáin keresztül - Bedi Viktor | 123RF – Ügyvezető
Jogtiszta vizuális tartalmak szerepe a brandépítésben - Lévai Richárd | RG Studio – Facebook Specialista
Branding a közösségi médiában - Pogátsnik László | Copywriter.hu – Copywriter
Új legenda születik – Storytelling a brandépítésben - Nemes Orsi | Milestone Solution Lab – Vezető Tréner
Brandépítés az Y generáció tagjai között - Perlaky-Papp József METU | Címzetes Főiskolai Docens
A tigris, a farkas és a sárkány… no meg egy kis kríziskommunikáció - Szirmai Gergő és Kiss Imi | Hollywood News Agency és GörbeTükör
Brandépítés a YouTube-on
Október 27-án workshop lesz, melynek témája: Marketing automatizáció a gyakorlatban/ Hrenko András, Jakus Dóra/
Kattints ide, és regisztrálj az eseményre!