Drágább vagyok, mint a konkurenciám! Kinek van igaza?

Dátum

Megosztás

Körbenéztem a konkurenciáimnál, hogy ők mennyiért adják ugyanazt a szolgáltatást. És döbbenten vettem észre, hogy én mindegyiknél drágább vagyok. Ez vajon probléma? Többet fizetnek a vállalkozók nekem? Kezdtem megijedni. Na jó nem! Mert tudatosan emeltem olyan szintre az árat, ami teljesen elfogadható ár. (Most a nagyobb szolgáltatásomról beszélek, amikor cégeknek a Facebook és blogmarketingjét tuningolom fel.) Nem véletlen persze az árszabásom. A konkurencia azért dolgozik alacsony áron, mert úgy gondolja nem fizetnének többet a szolgáltatásért. Pedig rosszul gondolkodik. Tudtad, hogy mindkét oldalnak előnyös a nagyobb összeg? Miért?

Én is nagyobb élvezettel esek neki a munkának, amikor megfizetnek. Ezzel mindenki így van, sőt a prémium érzést is megkapja a vevő, az ügyfél.. Eláruljak egy titkot? A jelenlegi ár, amit adok még mindig alacsony :), néhány hónap és emelni fogok. És tudod mi a legérdekesebb, még több ügyfél jön. Honnan tanultam ezt, honnan tudom ezt? Gondolj bele, hozzám is jönnek ügyfelek, mint a konkurenciához is 🙂 Durva nem? Igaz az, hogy nem egy könyvből vettem csak, de a következő könyv meghatározta az árazási stratégiámat: (Ezt a könyvajánlót az uzletikonyvem.hu-nak adtam, és ennél jobbat nem is tudnék írni 🙂 )

Dan S. Kennedy & Jason Marrs: Óriási Profittartalmú Árazási Stratégiák Vállalkozóknak

“Egy vállalat életében a félre árazás teljesen megölheti a profitot, és így magát a vállalatot is. Ebben a könyvben olyan tippeket kaptam, ami most is segít új termék kialakításában. Szolgáltatásaimat is ez alapján áraztam be, és meg is lett a siker.

A könyv olvasása közben pedig további vállalkozás ötletek merültek fel bennem, illetve marketing ötleteket is kiolvastam a sorok között.
Többször is le szoktam venni a polcról, és újra átgondolni, biztosan jól csinálom e. Több vállalkozó ismerősömnek, illetve ügyfelemnek is ajánlottam a könyvet, és sokan alkalmazzák is ennek hatására. A könyvben található számszerű példák pedig nagymértékben hatottak rám, ezért is kezdem el alkalmazni az ott leírt stratégiákat.”

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!