Évente 2 millió forint ösztönző csomagot ad embereinek egy pénzügyi cég

Valószínűleg tudod, hogy pénzügy területen a cégek különböző ösztönző csomagokat készítenek az ügynökeik, partnereik számára, hogy még aktívabban dolgozzanak. Valljuk be, ez kell is, mivel nagyobb motiváció kellhet az ilyen területhez. A HotForex több mint 2 milliós ösztönző csomaggal várja a partnereket. Ezt azt jelenti, hogy az év közbeni jutalékot még megfejelik, ami máris vonzóbbá teszi a cég ajánlatát.

Az alábbi táblázatban láthatod a számokat, az első két esetben a jutalom készpénzre (pénzre) váltható, így jön ki a több mint 2 millió forint összeg. Ezt tehát az alap jutalékon felül kapod. Teljesíthető? A kép alatt folytatom!

hotforex_osztonzo
HotForex ösztönző csomag

[sam_ad id=”118″ codes=”true”]

Ha ténylegesen a pénzre mész rá, akkor az első két szintet kell megcéloznod. Már 50 000 dollár ügyfél állománynál extra 280 000 forintot kapsz a jutalékon felül (vagy iPhone 6S Plus-t). Ezután már hamar el is érheted a következő szintet, legalábbis garantáltan motiválni fog, és akkor további 1 800 000 forintot kapsz (vagy Rolex órát). Mit veszítesz? Próbáld ki! Ingyen csatlakozhatsz a partnerprogramhoz (kattints a fenti bannerre!). Neked is sikerülhet! Mutatom hogyan!

A Minner vállalkozás ötletei között a 137 -ben foglalkozok ezzel a témával. Indíts vállalkozást: 137. ötlet – újhullámú pénzügyi tanácsadó, bróker
Ebben le is írtam egy tervet, illetve meg is magyaráztam miben lehet előnyöd a versenytársakkal szemben. Használd ki ezt! Ide bemásolom az ötlet legfőbb részét:

Célpiac: attól függ, hogy milyen céggel szerződsz le, de tudnod kell, hogy a környező országok közül Magyarországon rendelkeznek átlagban a legnagyobb megtakarítással az emberek. Így elég nagy lehetőséged van itthon.
Konkurencia:
természetesen van, de marketingben le vannak maradva a cégek, egyéni ügynökök (akik saját maguk hajtják fel az ügyfeleket, otthonról.)
Megvalósítás, üzlet:
1. Keress egy céget, akihez tudod vinni az ügyfeleket. Ebben az esetben a HotForex, fenn látod az ösztönző csomagot.
2. Csinálj egy személyes (vagy már brandelt) tanácsadói blogot, vagy weboldalt. Ehhez hasonló az Indíts vállalkozást: 89. öltet – online biztosítási szakértő weboldal . Tudod elég egy WordPresses weboldal.
3. Csinálj hozzá kapcsolódó Facebook oldalt, mert így tudsz majd olcsón embereket bevonzani. De tudod itt könnyen meg is találnak, ami hátrányos lehet, ha nem tisztességesen csinálod a bizniszt.
4. Ha már elég szakmai háttered van, szervezz előadásokat, élő rendezvényeket. A Facebookon keresztül olcsón tudsz érdeklődőket szerezni, kb. 40.000 Ft reklámból már megtöltesz egy 50 fős termet (ezt én is kipróbáltam már).
5. Készíts rövid videókat, animációs videókat (pl. Powtoon-nal).
6. Készíts webináriumot, vagyis online előadást. Bár ennek a hatékonysága szerintem alacsonyabb, mint az élőé, de megspórolsz 20-30 ezer forint terembérlési díjat.
7. Blogolj folyamatosan, mindig van miről írni pénzügy, tőzsde, befektetés témában. Írj esettanulmányokat, akár ügyfeleid beleegyezésével.
8. A tárgyaláson mutogasd a blogbejegyzéseket, olvassátok át együtt… bizalmat építesz vele.
9. Ha nincs tőkéd Facebook reklámra, akkor marad a telefonon, hideg hívással való megkeresés, illetve a személyes megkeresés. Hideg hívásba is bele lehet jönni. Adatbázist könnyű találni.
10. Ha valamiért mégsem jön össze amit itt leírtam, írj rám, és átbeszéljük.

Profit várakozás:
És itt jön a lényeg. Már egyedül is össze tudsz hozni akkora ügyfélállományt 2-3 hónap alatt, hogy néhány hónap után már 1000 eurót is megkeresel. Kiadásod alig van. Én ismerek olyat, aki egyedül csinálja ugyanezt és havi 10-20 ezer eurót utal neki egy cég. Ezután már rá is térhetsz arra, hogy alkalmazottaid legyenek, csapatod….

Ha az ötlet kivitelezésében kell segítség, írj rám bátran, akár itt, akár a Minner Facebookján.

Azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot.

[sam_ad id=”118″ codes=”true”]

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Természetesen nem a meteorológiai hőtérképre gondolunk, hanem arra, amit a weboldaladon használhatsz a látogatóid aktivitásának elemzésére. Kiderítheted, hogy meddig görgetnek le, hová kattintanak, mely paneleken töltenek el több időt. Így lényegében folyamatosan monitorozhatod őket, és ennek segítségével javíthatod a felhasználói élményt, hogy lehetőleg minél több konverziót tudj elérni.

Az adatvédelemtől egyik félnek sem kell tartania, teljesen anonim módon történik a képernyőfelvétel, és nem terjed ki más megnyitott ablakokra. Az eszköz neve hotjar, amit úgy tudsz használni, hogy a regisztráció után beágyazod a szoftver által generált egyedi kódot a weboldaladba.

Rendkívül izgalmas lesz látni a látogatók viselkedését, és arra fog sarkallni, hogy addig fejleszd a weboldalad, amíg nem kínálod a lehető legjobb élményt számukra, hiszen ez a bizniszedet is befolyásolja.

MinnerInstant

Biztosan jártál már úgy, hogy egy érdeklődő valamilyen módon (telefonon, email-ben, Facebook üzenetben) megkeresett, és feltett milliónyi kérdést a termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatban. Ha ez viszonylag sokszor megesik, akkor valószínűleg nagyobb figyelmet kell szentelned a GY.I.K.-re, azaz a „Gyakran Ismételt Kérdések”-re (angolul F.A.Q.). Alapvetően a látogatók bizalmatlanok, ezért többféle módon is meg kell győzni őket arról, hogy téged válasszanak; de nem úgy, hogy rengeteg időt vesztegetsz el azzal, hogy mindenkinek egyesével válaszolsz. Tedd fel az összes olyan kérdést, amely felmerülhet a leendő vásárlód fejében! Mit, miért, mikor, mennyiért, hogyan…? Hozz létre egy ilyen oldalt a weboldaladon belül, és töltsd fel ide az összes kérdést, a válaszaiddal együtt. Ha ezután valaki újabb kérdéssel traktál, frissítsd a listát, így elkerülve azt, hogy állandóan felesleges kérdésekkel bombázzanak. Ha pedig a kérdések inkább a terméked / szolgáltatásod specifikációra irányulnak, bővítsd ki a termékleírásokat!

MinnerInstant

A linktr.ee nevű interaktív linkfáról már írtunk a Digitális Ninja hetek alkalmával, és ha akkor nem próbáltad ki, most itt az ideje! Röviden a lényeg: ha van Instagram fiókod, korlátozott karaktert tudsz a profilodon megjeleníteni. Egy linkcsokor lehetőséget ad, hogy a látogatót bármilyen felületre navigáld anélkül, hogy kettőnél többet kelljen kattintania. Így, ha bárhol – mondjuk egy rögzített közösségi média posztban – megosztod a linkcsokrod, onnan átirányíthatod a látogatót más platformokra, de akár közvetlenül a webshopodba is, ezáltal magasabb konverziót érhetsz el.

Az ingyenes verzió is tökéletesen ellátja a feladatát; az előfizetéssel több statisztikához férhetsz hozzá, eltüntetheted a linktr.ee logót, valamint feliratkozókat gyűjthetsz.

Nézd meg a Minner linkcsokrot ide kattintva!

Ebben a cikkben részletesebben olvashatsz erről az interaktív megoldásról: Linkből menü például Instagram-on. Interaktív online linkcsokor – linktr.ee

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek