Nagy Levente megkeresett néhány hete, hogy szeretné eladni a webshopját, de nem tudja hol. Én is persze húzkodtam a szemöldököm, hogy de miért is akarja eladni. Persze jött a rövid válasz, hogy a vendéglátásra akar koncentrálni. Nem rejtjük el a podcastben, nem kell meghallgatnod ahhoz, hogy kiderüljön a webshopja a Ballvin.hu , ezt szeretné eladni. Több száz millió forint forgalom, több tízmillió éves haszon, amit fel tud mutatni. Lássuk mit tudhatunk még meg, és hogy sikerül ezt eladni. Az értékesítést a Minner.hu -n nyomon fogjuk követni.
A hanganyagban a webáruház tulajdonos elmondja a miértet, az eladás okait. A webáruház főbb sarokszámairól, eredményeiről is beszélünk, és természetesen arról, hogy milyen a webshop, honnan jönnek a vevők, logisztika, futárszolgálatok… Mondhatjuk azt is, hogy az első pitch-e a webshop-tulajdonosnak.
A podcast hanganyaga
Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt.
A podcast rövid vázlata, leirata
Kezdjük egy kis háttérinformációval, mert egészen biztosan téged is ez érdekel.
A webshop: Ballvin.hu , tulajdonos: Nagy Levente, a Minneren hirdetjük meg az eladását.
2017-ben indult el az a webshop, amit most el szeretne adni a tulajdonossa.
A kategóriák: otthon és kert, szabadidő és sport, szépség és egészség, műszaki cikkek. A termékek ázsiai, kínai importból származnak főleg, bár van olyan termék, amit kifejezetten a gyártó a webáruháznak gyárt, de nincsen sajátmárkás termékük. A jól bejáratott import kapcsolatok is átadásra kerülnek, minden hozzá kapcsolódó információval. Az eladás oka, hogy a tulajdonos a webáruház mellett több vendéglátóipari egység (étterem, kávézó, bár) tulajdonosa. Már most szétforgácsolódik, és ha így maradna, akkor, valamelyik tevékenysége nem teljesítene úgy, ahogy azt elvárná, nem tudna annyira odakoncentrálni. Az új tulajdonos már egy felépített marketing csatornákkal, működő folyamatokkal rendelkező webáruházat fog átvenni, ami nyereséget termel. A webshoppal együtt a cég (Kft) is átadásra kerül. Erőssége a webshopnak, hogy több éve működő viszonteladói partnerei is vannak, valamint, hogy a teljes rendszere automatizált. Na, erről még lesz szó!
- 150-170 termék
- 4 éves a webshop
- főleg kisméretű termékek – mióta a szállítási árak az egekben
- Wocommerce webshop rendszer
- Automatizált rendszerek.
- számlázás
- GLS szállítási matrica készítés
- készletkezelés
- Raktárkezelési rendszer (NET-Soft / okosügyvitel )
- Kiemelt partneri kapcsolat az EMAG / ExtremDigital céggel több éve. A top 50 eladói közé tartozunk, értékes pozíciókkal és értékelésekkel
A többit hallgasd meg a podcast-ben!