Szeretnél ilyen varázslatot? Ingyen látogatók a weboldalra. Persze úgy ingyen, hogy először befektetsz abba, hogy jöjjenek is. A címben leírt összehasonlítást azért is írtam, hogy sokkal jobban el tudd képzelni majd, hogy miről van szó. Szóval reklámozzunk! Egy olyan módszert mutatok be, ami azért is jó, mert a konkurenciád elé tudsz kerülni ezzel, te diktálod majd az iramot.

Fektess be az első hónapban, hogy utána organikusan (ingyen) jöjjenek a látogatók

Leírom már most az elején, hogy a blogmarketingről, szponzorált cikkekről van szó. Láttál már reklámcikket blogoldalon vagy valamilyen másik média oldalon? Több előnye is van annak, hogy miért érdemes ilyen reklámcikkeket, blogbejegyzéseket, natív hirdetéseket venni.

  • Nagyobb látogatottságú oldalon jelenik meg a tartalmad, nagyobb figyelmet kapsz. (A milyen tartalomról lesz lent még szó!). Havi több százezres látogatottságú oldalakról beszélünk, vagy legalább napi 1000 látogatóról.
  • Külső linket kapsz a weboldaladra, ami növeli a keresőben a weboldalad helyezését.
  • Más ír rólad, ami azért jó, mert nem mindig tőled kapják a salest a vevők.
  • A nagyobb oldalak könnyebben előrébb kerülnek a Google-ban, ami továbbra is megtámogatja, hogy ezeken a tartalmakon keresztül jussanak el hozzád az emberek.

Reklámozz blogokon, média oldalakon!

Mi a feltétele, hogyan állnak össze a csillagok, hogy elérd a címben leírtakat?

Pontokba szedem a feltételeket

  • Először is kell egy olyan blog vagy média oldal (portál), amit a te célcsoportod olvas. Értelemszerűen fitness termékeket nem agrár blogon fogsz értékesíteni. A populárisabb blogokon tágabb a célcsoport.
  • Olyan tartalmakat kell készítenetek (a blogger elkészíti), ami nem a te reklámod, hanem olyan tartalom, ami önmagában is megállná a helyét a blogon. Persze lehet néha-néha egy-két teljes sales cikk, de az a jó, ha szinte olyan a tartalom, ami a blogba beleillik. Majd ebbe kerül a te reklámod, mondjuk okosan beillesztve a szöveg közepébe és a végére.
  • Támogassátok meg Facebook vagy más közösségi oldal kampánnyal is. Hirdetés + Facebook posztok.
  • A tartalom maradjon fent a kampány után is.
  • Ha egy véleményvezérrel/influencerrel dolgozol együtt, még jobb eredményeid lesznek, mert a követőtábora sokkal jobban megmozgatható. Ilyen például a Minner is. Egy reklámcikkben az átkattintási arány 5-8%, sőt van, amikor 10% (ennyien kattintanak át a blogbejegyzésről a szponzor oldalára).

Tudod az a jó, ha minél több csatornán reklámozol, így érdemes ezt is kipróbálnod, alkalmaznod!

Hogyan lesz ingyen látogató?

Ha egy blogon, portálon veszel legalább 4 reklámcikket (csomagajánlatban mindig olcsóbb), akkor az már annyi tartalom, hogy abból legalább az egyik nagyon hamar a Google találati listáján lehet, plusz ugye az adott blog egyéb helyről is vonzza a látogatókat. Ez több évig is fent állhat, az 1 évet azért írom, mert addig lesz nagyon intenzív.

Az alábbi ábrán azt látod, hogy az egyik Minner szponzor megjelent cikkeiről milyen ütemben mentek át a kattintások az ő oldalára. Az első hónap (hónap középen indult) az első két oszlop. Utána vége lett a kampánynak, de ugyanannyi átkattintó jött az utána lévő 9 hónapban, mint az első hónapban.

+ tipp: Blog.hu -s blogoknál azért jó reklámcikket venni, mert nagyon sokszor a cikket kiemeli az index.hu a címlapjára. (Én is vásároltam már így cikket és 8 -ból 3-szor kiemelte).

Reklámozd a termékeid cégvezetőknek, vállalkozóknak! Reklámozz a Minneren!

A Minner.hu-n már 4 éve jelennek meg szponzorált cikkek. Az olvasók és a reklámozók is imádják. Úgy készülnek ezek a reklámcikkek, natív hirdetések, hogy nem zavarják az olvasókat, sőt…! A Minneren már több cég tartalommarketing-anyaga jelent meg, és büszkén állíthatjuk, több milliós bevételt könyvelhettek el a megbízók az itt megjelent cikkek, videós tartalmak után. Ez nem PR cikk, ez annál sokkal több. Az olvasók szeretik, lájkolják, szórakoztatja őket, és nem tartják tolakodónak a reklámot.

Néhány példa, akik már reklámoztak a Minneren: Duna House, Számlázz,hu Bisnode, Névjegykirály.hu, Netrisk, HotForex.com, Cesar Ritz Colleges, BWT Hungary, Hello Roar (by Generali), Kávégépszalon.hu, Penátes Invest Zrt, Wella Professionals, Edutus Főiskola, TippmixPro, Lurdy Póker Center,

Három lehetőség van most, hogy megjelenj a Minneren mint szponzor:

1. Minner szponzorált cikkek – natív hirdetés

Tartalma:

  • 4 cikk a Minner.hu-n (heti 1 cikk) – A Minner írja a tartalmakat.
  • hozzájuk tartozó Facebook posztok (4db)
  • +1 extra Facebook poszt/hét
  • + extra megjelenés a hírlevélben
  • + influencer marketing, ha szabad kezet adsz a kommunikációban, akkor a csomagon belül több posztot is kapsz (pl. Instagram)
  • Ár: Bruttó 190 500 Ft, mely tartalmaz 50 000 forint Facebook reklámkeretet – utóbbit teljes összegben a cikkeid promótálására költjük
  • Várható elérés:
    Cikkolvasottság (célcsoport) 10-30 000 fő (ők azok, akik el is olvassák a tartalmat).
    Átkattintás a cikkekről: 5-8% -releváns célközönséget viszünk a tartalmakra, ezért tudjuk magasan tartani. Akik már átmennek, ők már kvalifikált olvasók.
  • Kampányaid célja: Ismertség növelése / vevőlezárás / új érdeklődők generálása

2. Cégkirakó szponzorálása

A Minner új, július 20. és szeptember 20. között megrendezett online gamification projektjének támogatója lehetsz. Ez a Cégkirakó.  Az olvasókkal közösen találunk ki egy vállalkozást. Ehhez keresünk szponzort, akik megjelennek folyamatosan a Cégkirakó oldalánál és a feladatoknál is. Ha pedig témába vágó, akkor még külön feladatot is szponzorálhatnak, elég kreatívak vagyunk, megoldjuk.

Ár: Bruttó 150 000 Forint
Várható elérés: Aktív (folyamatos) kommentelő 200-500 fő. Projektet olvasó, követő emberek: 20-30 000 fő (csak nézők), napi 1000-2000 ember

3. MarketingRoadshow szponzorálása

Szeptember 10. és 27. között országos MarketingRoadshow-t szervez a Minner és az Magyar Közgazdasági Társaság Budapest, Győr, Debrecen, Zalaegerszeg, Pécs, Kaposvár, Szeged helyszíneken. Egy nap egy város. (Minden hétfőn, kedden és szerdán).
Megjelenési lehetőség: Eseményszponzorként a honlapon és a Facebook eseménynél, logó a rollupon.
Ár: Bruttó 350 000 Ft
Várható elérés: Eseményenként 100-150 résztvevő (Célcsoport: egyetemi hallgatók + vállalkozók).

Jelentkezz az alábbi űrlapon keresztül:

Adatkezelési tájékoztatót itt találod.

A Minner számokban

Fotó: PublicDomainPictures / pixabay