Franchise lehetőség: Környezettudatos autómosó vállalkozás indítása

Dátum

Megosztás

Amikor a csillagok is összeállnak? A környezettudatosság trendje egyre jobban felívelőben van, erősödik. A másik dolog, amit nem lehet nem észre venni, hogy rengeteg autó cirkál mindenfelé, és hát koszolódnak is. Az igény megvan, hát aknázzuk ki  a benne rejlő lehetőségeket! Tudom mire gondolsz! Ez biztos nagy költséggel jár?! A válasz az, hogy nem, azért is franchise lehetőségről beszélünk.

A vállalkozás indítást gyorsítja fel, könnyíti meg az, ha franchiseként indítjuk el a vállalkozásunkat, és könnyebben is vesszük azokat az akadályokat, amikkel szembe találkoznánk a vállalkozásunk kezdetekor. A magyar alapítású GreenLine Clean már ismert márka az autósok körében, sőt hazai franchise autókozmetikai vállalkozások mellett nemzetközi piacon is már bizonyított (pl. Hollandia, Ausztria).

A GreenLine Clean autómosók előnyei röviden:

  • Környezettudatos, fenntartható technológia
  • Folyamatosan növekvő elégedett ügyfeleink száma
  • Szolgáltatásaink széles spektruma
  • Egyszerű környezeti adottságok
  • Nincs szükség engedélyeztetésre, hatalmas beruházásokra, építkezésekre
  • 99.9% biológiailag lebomló tisztítószerek
  • A nanotechnológia
  • Az ár-érték arány
  • Ügyfeleik számára megtakarított idő

Néhány millió forint ráfordítással már elindítható, akár egy hónapon belül úgy, hogy ebben a franchise díj is benne van, sőt eszközök és sok minden más.

Ahhoz, hogy teljeskörű szolgáltatást nyújtsunk, természetesen az új autókozmetikai vállalkozásodhoz szükség lesz eszközökre, berendezésekre. Ennek beszerzését a Greenline-on keresztül meg tudod oldani.

Nézd meg ezt a videó, hogy lásd mit kell tudni a szolgáltatásról

Weboldal, időpontfoglaló rendszer, marketing, grafikák, digitalizáció

A fentieken kívül fontos kiemelnem egy nagy segítséget, hogy a franchise tagok kapnak marketing segítséget. Kész weboldalt és időpontfoglaló rendszert kapunk, ami szintén megkönnyíti és felgyorsítja a szolgáltatásnyújtást.

Nagy potenciál van a nagyobb céges flották tisztításában, de a magánszemélyeket célozva is nagy igénnyel találkozhatunk. Ezzel a szolgáltatással könnyedén meg tudjuk célozni a tehetősebb réteget, de közben a környezettudatosságnak köszönhetően azt a célcsoportot is, akiknek utóbbi a szívügye.

Mennyire nagy az igény rá?

Ha csak a Google kereséseket nézzük, akkor

havonta 19 500 autós keres rá az autómosó szóra,

és gondolj bele ezek még csak azok, akiknek adott pillanatban kell, vagy még nem tették le melletted a voksukat! És 19 000! Le se merem írni, azt mennyi idő lenne mindet megtisztítani. Ha ezt leosztod nagyobb városonként, akkor is óriási szám jöhet és, és most ez csak a Google keresés. Ezt benchmarknak, összehasonlítási alapként használjuk. A Greenline ismertsége is segít neked a marketingben, de itt azt is érdemes figyelembe venned, hogy a cél visszatérő ügyfélkör megszerzése. A prémium autómosóddal ezt el tudod érni!

Kattints ide és vedd fel a kapcsolatot a Greeline Clean csapatával!  

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...