Franchise lehetőség: Környezettudatos autómosó vállalkozás indítása

Amikor a csillagok is összeállnak? A környezettudatosság trendje egyre jobban felívelőben van, erősödik. A másik dolog, amit nem lehet nem észre venni, hogy rengeteg autó cirkál mindenfelé, és hát koszolódnak is. Az igény megvan, hát aknázzuk ki  a benne rejlő lehetőségeket! Tudom mire gondolsz! Ez biztos nagy költséggel jár?! A válasz az, hogy nem, azért is franchise lehetőségről beszélünk.

A vállalkozás indítást gyorsítja fel, könnyíti meg az, ha franchiseként indítjuk el a vállalkozásunkat, és könnyebben is vesszük azokat az akadályokat, amikkel szembe találkoznánk a vállalkozásunk kezdetekor. A magyar alapítású GreenLine Clean már ismert márka az autósok körében, sőt hazai franchise autókozmetikai vállalkozások mellett nemzetközi piacon is már bizonyított (pl. Hollandia, Ausztria).

A GreenLine Clean autómosók előnyei röviden:

  • Környezettudatos, fenntartható technológia
  • Folyamatosan növekvő elégedett ügyfeleink száma
  • Szolgáltatásaink széles spektruma
  • Egyszerű környezeti adottságok
  • Nincs szükség engedélyeztetésre, hatalmas beruházásokra, építkezésekre
  • 99.9% biológiailag lebomló tisztítószerek
  • A nanotechnológia
  • Az ár-érték arány
  • Ügyfeleik számára megtakarított idő

Néhány millió forint ráfordítással már elindítható, akár egy hónapon belül úgy, hogy ebben a franchise díj is benne van, sőt eszközök és sok minden más.

Ahhoz, hogy teljeskörű szolgáltatást nyújtsunk, természetesen az új autókozmetikai vállalkozásodhoz szükség lesz eszközökre, berendezésekre. Ennek beszerzését a Greenline-on keresztül meg tudod oldani.

Nézd meg ezt a videó, hogy lásd mit kell tudni a szolgáltatásról

Weboldal, időpontfoglaló rendszer, marketing, grafikák, digitalizáció

A fentieken kívül fontos kiemelnem egy nagy segítséget, hogy a franchise tagok kapnak marketing segítséget. Kész weboldalt és időpontfoglaló rendszert kapunk, ami szintén megkönnyíti és felgyorsítja a szolgáltatásnyújtást.

Nagy potenciál van a nagyobb céges flották tisztításában, de a magánszemélyeket célozva is nagy igénnyel találkozhatunk. Ezzel a szolgáltatással könnyedén meg tudjuk célozni a tehetősebb réteget, de közben a környezettudatosságnak köszönhetően azt a célcsoportot is, akiknek utóbbi a szívügye.

Mennyire nagy az igény rá?

Ha csak a Google kereséseket nézzük, akkor

havonta 19 500 autós keres rá az autómosó szóra,

és gondolj bele ezek még csak azok, akiknek adott pillanatban kell, vagy még nem tették le melletted a voksukat! És 19 000! Le se merem írni, azt mennyi idő lenne mindet megtisztítani. Ha ezt leosztod nagyobb városonként, akkor is óriási szám jöhet és, és most ez csak a Google keresés. Ezt benchmarknak, összehasonlítási alapként használjuk. A Greenline ismertsége is segít neked a marketingben, de itt azt is érdemes figyelembe venned, hogy a cél visszatérő ügyfélkör megszerzése. A prémium autómosóddal ezt el tudod érni!

Kattints ide és vedd fel a kapcsolatot a Greeline Clean csapatával!  

Kipróbált módszereket mutatunk be videókon keresztül. Ha ennyi mindent kapsz ingyen a Minneren, képzeld milyen izgalmas anyagok vannak a fizetős képzésekben! Nézd meg legújabb anyagainkat a MinnerAkadémián! Kattints ide!
Avatar
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Ezen nagyot mosolyogtam, tényleg zseniális húzás! 1 eurót fektettek cégekbe egészen alacsony részesedésért cserébe, 500 startupba fektetett így be a Unicor VC kockázati tőke társaság. Viszont ezzel elérte, hogy többször is egy lapon említsék őket nagyobb tőketársaságokkal, mert ezek a média egyébként is szeret írni, főleg ha unikornisok (gigantikus startup) lettek adott cégekből. És felsorolják kik is nyertek az üzleten.

A Unicor VC-től nem lehet azt a tényt elvenni, hogy olyan vállalatokba fektet, amelyek rövid időn belül 1 milliárd euróst értékelést érnek el. A Top kockázati tőkebefektetők között említik a céget mindig. Ez megnyitotta a kaput nekik már több helyen is.

Imádom az ilyet! És most ez többszörös hatású volt, mert márkaépítést is sikerült elérniük, nem csak figyelmet kapniuk.

Gerillamarketingről itt olvashatsz, sőt podcast is egyben: Emlékszel a Minner wifis gerillamarketingjére? És a kávésra? Gerillamarketing példák [podcast]

Forrás: Haszon

MinnerInstant

Ahogy már tavaly felreppent a hír, a cég megváltoztatja a nevét. Főleg a politikai korrektség miatt. Ezt írják oldalukon:

Meghallgattunk. És tanultunk. Bár ez soha nem állt szándékunkban, megértjük, hogy a csomagoláson szereplő ember képe szolgasághoz kapcsolódó képeket idéz, és azt is, hogy az Egyesült Államokban az “Uncle” szó bizonyos időkben fekete emberekre utaló pejoratív kifejezésként élt. A nevünket Ben’s OriginalTM -ra cseréljük, és többé nem szerepeltetjük a képet a csomagolásunkon, hogy még befogadóbbá tegyük a márkánk arculatát.

Továbbiak erről a témáról A politikai korrektség akkor is érték, ha beleszól a vállalkozásunk életébe?

MinnerInstant

Most a pandémia alatt sokan csinálják, pedig nem szabályos, és nem felel meg az írásbeliség szabályának az e-mailben elküldött, majd aláírt és bescannelt szerződés. Persze keveset találkozunk ilyen bírósági üggyel, vagy nem érint minket, kisebb KKV-kat.

Megoldás lehet, ha áttérsz online, e-szerződésre, e-aláírásra. Körbejártuk és bemutattuk a témát: Így működik az online szerződés, aláírás. E-szerződéskötés útmutató

MinnerInstant

Nem rendelnék a nyár környékén! Július 1-től már vámoltatni kell a 22 euró alatti rendeléseket is. Kb. 40 millió csomag érkezik így harmadik országból melyek 3/4-e 22 euró alatti csomag. Persze pont azért is hozták be a szabályt, mert lehetséges nem is annyi a csomag értéke, mint amennyi rá van írva. Nos nincs még álláshirdetési dömping a postánál vámügyintézésre, vagy logisztikai munkásra. Pedig ennyi csomagot végigvinni, nem lesz egyszerű, főleg a vevőnek is be kell kapcsolódnia a vámeljárásba, ahogy azt nagyobb értékű rendeléseknél megszoktuk.

Erről cikk: 2021-től vége a 22 euró alatti áfamentességnek. Például a kínai rendeléseknél és még vámkezelés…

Forrás: MTI


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek