Ha webáruházat akarsz üzemeltetni, akkor erre figyelj!

Dátum

Megosztás

A GKI Digital infografikája jól összefoglalja azt, amit a hazai online kereskedelemről tudni kell. Számomra is meglepő volt az az adat, hogy karácsonykor a forgalom 40%-a realizálódik, én ezt 30%-ra saccoltam. Még fontosabb adat, ami jó összehasonlítási alap, hogy egy átlagos kosár érték 8 300 Ft, szemben az offline boltokéval, ahol 2500 Ft. Ez több, mint háromszoros különbség. Erre már lehet vállalkozást alapozni.

Kattints a képre, hogy jobban áttekinthesd.

Hivatkozás: GKI Digital – Infografika – Magyar Online Kiskereskedelem 2014
Hivatkozás: GKI Digital – Infografika – Magyar Online Kiskereskedelem 2014

Az Indíts vállalkozást rovatban ezekben a vállalkozási ötletekben szerepel webáruház:
13. ötlet: Vetőmag webshop
2. ötlet: Balkonkertészet

[adrotate banner=”5″]

 

Forrás: GKI Digital

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesíts ajándékkártyát! 20-30%-kal növelheti a forgalmad! + üzleti ötlet

Igazi magas labda, amit le kell tudnod csapni! Az ajándékkártya bevezetése egy vállalkozásba igencsak gyorsan megtörténhet, és ünnepi időszak (de ezen kívüli is) alatt...

Őrült black friday marketing ötletek azoknak a cégeknek is, akik ki akarnak ebből maradni.

A fogyasztók is várják ezt az időszakot, talán a kereskedők is, akik ilyenkor óriási is nyerhetnek, sőt akár piacot is szerezhetnek. Aztán ott vannak,...

Pofonegyszerű megoldás, az e-kereskedők többsége mégsem használja… Ne legyél a pénzed ellensége!

Te is tapasztaltad már, hogy a nagy e-kereskedő piaci szereplők szinte uralják a PPC piacot? Természetesen így is lehet forgalmat generálni Google vagy Facebook...

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott...

Elindult Magyarországon a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással

A "vásárolj most fizess később" szolgáltatás már külföldön nagyon népszerű és most itthon is belép a legnagyobb piaci szereplő. Buy Now Pay Later (BNPL)...

A magyarok 45%-a előfizetne azért, hogy akciósan vásárolhasson

Az online előfizetéseinktől elvárjuk a kiszámíthatóságot, ugyanakkor élményeket is szeretnénk – a Shoptet friss reprezentatív kutatása alapján az előfizetéses modell bőven rejt még lehetőségeket...

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet...

A gyakorikérdések.hu még nem használ AI-t. Te beelőzöd?

Hoztam egy izgalmas felvetést, és természetesen annak megoldását is. A gyakorikérdések.hu egyeduralmát itthon még senkinek nem sikerült megtörnie, pedig a dizájn is múltbéli, láthatóan...

Kisvállalkozások webshoppal, akár te is egy lehetnél közülük!

Az elmúlt évek trendjében látszik, hogy az e-kereskedelemben igenis van helye a kisvállalkozásoknak. Akár a kézműves piacot nézzük, akár az egyedi webshopokat, vagy kreatív...