Szeretnéd az irodai adminisztrációt digitalizálni, automata folyamatokat felépíteni? Ismét Krizsán Olivér segít nekünk, a Herobot vállalkozós vezetője. Több éves tapasztalata van az irodai folyamatok robotizálásában. Természetesen ma már szóba kerül az AI is, ezt a témakört is rendbe tesszük, hogy miként érinti ez a céges folyamatainkat. Milyen működési problémákat tudsz így megoldani? Mikor és mit kell használni? Milyen szoftverekkel lehet ezt megoldani? Nekem az előadás végén az tetszik, ahogy a robot saját maga kattintgat és végzi el a feladatot. Látványos!
Az előadó vállalkozásának, a Herobotnak a weboldala: https://herobot.eu/
Az előadás Youtube-on itt érhető el, vagy az alábbi lejátszón keresztül
Van még ilyen előadás, cikk?
- Olivérrel készítettünk egy interjút is, itt beszélünk a témáról még részletesebben, több oldalról megvizsgálva: Az irodai munka robotizálása – RPA rendszerek, folyamatok digitalizálása -VIDEÓ
- Szükségem van ügyviteli rendszerre? – Így nyerhetsz időt vállalkozásod felvirágoztatására
- AI bevezetése a cégedbe? Itt a házifeladat!
A tippem még az, hogy az M7 konferencia összes tartalmát fogyaszd el. M7 Üzleti konferencia a Minnertől
