Hogyan válasszunk működéstámogató eszközt az AI-zajban – Irodai robotizálás

Dátum

Megosztás

Szeretnéd az irodai adminisztrációt digitalizálni, automata folyamatokat felépíteni? Ismét Krizsán Olivér segít nekünk, a Herobot vállalkozós vezetője. Több éves tapasztalata van az irodai folyamatok robotizálásában. Természetesen ma már szóba kerül az AI is, ezt a témakört is rendbe tesszük, hogy miként érinti ez a céges folyamatainkat. Milyen működési problémákat tudsz így megoldani? Mikor és mit kell használni? Milyen szoftverekkel lehet ezt megoldani? Nekem az előadás végén az tetszik, ahogy a robot saját maga kattintgat és végzi el a feladatot. Látványos!

Az előadó vállalkozásának, a Herobotnak a weboldala: https://herobot.eu/

Az előadás Youtube-on itt érhető el, vagy az alábbi lejátszón keresztül

Van még ilyen előadás, cikk?

A tippem még az, hogy az M7 konferencia összes tartalmát fogyaszd el. M7 Üzleti konferencia a Minnertől

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!