Indíts vállakozást: 116. ötlet – Vírusírtó webshop, összehasonlító weboldal…

Dátum

Megosztás

A 18. és a 56. vállalkozás ötletnél már említettem a vírusírtókat és az erre épülő weboldalakat, megoldásokat. A 18. ötletben leírtam, hogy megéri tovább adni (értékesíteni) a vírusírtókat is, elvégre még a számítógépek nagy részén még mindig nincs ilyen védelmi rendszer. Sőt a legtöbb cég már mobilvírusírtókat is ad, ami még kézenfekvőbb. Jöjjön is az ötlet, elég a felvezetésből!

116. ötlet: – Vírusírtó webáruház, vagy ár-összehasonlító weboldal
Már van hasonló weboldal, pl az Árgépen is van ilyen kategória. De az árgép az nem speciálisan erre állt rá. Tehát nem ad olyan tartalmat, blogot… ami bevonzaná az embereket. Ha a te weboldalad kifejezetten erről szól, akkor még a Google-ban is megelőződ az Árgépet. Ne affiliate rendszert keress majd, hanem a céggel tárgyalj, mert amúgy csak 5%-ot adnának eladásonként, Beszélj a cégekkel, és minimum 15%-os részesedést harcolj ki. Egy felhasználó átlagban évi 8000 Ft-ot költ vírusírtóra (már aki költ), tehát kb 1000-1200 Ft-ot kapsz egy-egy eladásból. Ez már jó kiindulási alap. Persze itt jön képbe az, hogy fel tudod turbózni magát az oldalt és a szolgáltatásodat kibővíted. pl. a 18. ötlettel, vagy az 56. ötlettel, és máris komplex szolgáltatást adsz.

Figyelem! Ennél az ötletnél is láthatod, hogy nem biztos, hogy az alapötletből lesz a legnagyobb profitod.

Célpiac: KKV-k, magánszemélyek (KKV-k azért jók, mert ott több gép is van)
Konkurencia: pl. az Árgép
Megvalósítás, üzlet:
1. Szerezz be egy olyan weboldalt, ahol könnyen meg tudod csinálni az ár-összehasonlítást.
2. Közben direktben keresd meg a vírusírtók értékesítőit. Ilyen partnerségre ugrani fognak, elvégre nekik pénzt nem kell kiadni. Hülyének is megéri, hát még nekik!
3. Miután ez megvan, máris jöhet egyrészt a reklámozás, másrészt a blogírást ne felejtsd el!
Az étel és a sex mellett a veszélyre figyelünk fel ösztönösen. Így a vírusírtókat is könnyű eladni ebből a szempontból.
4. A facebook kommunikációddal sem lesz probléma, elvégre minden hétre jut egy újabb vírus, a te malmodra hajtják a vizet.

Profit várakozás:
Fenn leírtam a jutalék mennyi lehet, de további bevételed lehet például laptopokból, szakértői szolgáltatásból, vagy a fent említett ötletek vegyítéséből.

[adrotate banner=”5″]

 

Fotó: Árgép.hu

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

„Nem merek külföldön értékesíteni, még nem tartok ott” – De miért is nem?

Egy ideje téma már a Minneren, hogy az export nem egy megugorhatatlan dolog egy kisebb cégnek sem. Nem akarunk köntörfalazni, az Everigo szponzori partner...

Értékesíts ajándékkártyát! 20-30%-kal növelheti a forgalmad! + üzleti ötlet

Igazi magas labda, amit le kell tudnod csapni! Az ajándékkártya bevezetése egy vállalkozásba igencsak gyorsan megtörténhet, és ünnepi időszak (de ezen kívüli is) alatt...

Őrült black friday marketing ötletek azoknak a cégeknek is, akik ki akarnak ebből maradni.

A fogyasztók is várják ezt az időszakot, talán a kereskedők is, akik ilyenkor óriási is nyerhetnek, sőt akár piacot is szerezhetnek. Aztán ott vannak,...

Pofonegyszerű megoldás, az e-kereskedők többsége mégsem használja… Ne legyél a pénzed ellensége!

Te is tapasztaltad már, hogy a nagy e-kereskedő piaci szereplők szinte uralják a PPC piacot? Természetesen így is lehet forgalmat generálni Google vagy Facebook...

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott...

Elindult Magyarországon a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással

A "vásárolj most fizess később" szolgáltatás már külföldön nagyon népszerű és most itthon is belép a legnagyobb piaci szereplő. Buy Now Pay Later (BNPL)...

A magyarok 45%-a előfizetne azért, hogy akciósan vásárolhasson

Az online előfizetéseinktől elvárjuk a kiszámíthatóságot, ugyanakkor élményeket is szeretnénk – a Shoptet friss reprezentatív kutatása alapján az előfizetéses modell bőven rejt még lehetőségeket...

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet...

A gyakorikérdések.hu még nem használ AI-t. Te beelőzöd?

Hoztam egy izgalmas felvetést, és természetesen annak megoldását is. A gyakorikérdések.hu egyeduralmát itthon még senkinek nem sikerült megtörnie, pedig a dizájn is múltbéli, láthatóan...