Instant: Felejtsd el a logózott bögrét, ilyen a jó merch

Dátum

Megosztás

Időnként a csoportban felmerül a kérdés, mi lehet jó, nem szokványos céges ajándék. A Google-ben keresve is silány a céges ajándékok felhozatala. A partnereidnek vagy legjobb dolgozóidnak nem biztos, hogy hatalmas öröm a logózott esernyő vagy sokadik bögre. De akkor mit adjanak a cégek ajándékba? 

Ezt a problémát oldotta meg az Inc.com-on bemutatott Packed with Purpose nevű vállalkozás. Az alapító cégeknek árul ajándékdobozokat, amit aztán továbbadhatnak tárgyalópartnereknek, üzletfeleknek, jubiláló dolgozóknak, stb. Az ajándékdobozokba helyi alkotók, termelők termékeit válogatja össze, de csakis olyanokét, akik valamilyen pozitív társadalmi hatást idéznek elő: a fenntarthatóságra és a környezetvédelemre, a munkaerő-fejlesztésre, a nők szerepvállalására, a fiatalok fejlődésére, az egészségre és a jólétre összpontosítanak. A partnereik között van, amelyik minden eladott termék után fát ültet, és olyan is, amelyik családon belüli erőszakot túlélő nőknek ad munkát. Az ajándékdobozok nemcsak a termékeket tartalmazzák, de a termékek társadalmi hatásáról készült kis kiadványt is.

Ezzel a megoldással az eldobható és ritkán használt unalmas reklámtárgyak helyett valóban örömet okozó fogyasztási cikkeket tudnak ajándékozni a cégek, a partnerek által pedig a társadalmi felelősségvállalásban is részt vesznek, jó társadalmi ügyeket támogatnak.

Hasonlót tudsz itthon is csinálni, például a Minneren is bemutatott Lockalbox segítségével. Hallgass bele a Hírszemle podcastbe, ahol épp erről beszélgetünk 20:52-től Spotify-on itt éred el, Apple Podcastben itt éred el, vagy az alábbi lejátszón keresztül

Itt pedig a róluk készült cikk: Hogy lesz ebből 500 millió forintos biznisz? 400 vásárlástól a 20 000-ig

Forrás: inc.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
00:41:26

Csődbe ment az antikapitalista – AI startup lufi – Ruhamegsemmisítés VS EU – Hírszemle

A mai Hírszemle podcastban beszélgettünk a Twitter új CEO-járól, Linda Yaccarinoról: zseniális választás hirdetési díjakért küzdő cégnek a hirdetési tapasztalata miatt, vagy az üvegszikla...

Miért éri meg átállni a GA4-re? [+ esettanulmány]

“Úgy hiányzik a GA4 átállás mint egy hasbarúgás!” - mondta az egyik ügyfelünk. Sokaknak valami hasonló jut eszébe, amikor szembesül a migráció gondolatával. Szinte...

Lidl digitális árak, Bud Light szivárványbotrány – Hírszemle

A mai Hírszemle adásban foglalkoztunk a Lidl új, digitális árcímkéivel. Vajon ez lehetőséget ad majd, hogy a kereskedelmi lánc dinamikus árazást vezessen be? Drágább...

Az AI újra kitalálta a nagy márkák neveit. Ikea, Netflix, Fanta, Nespresso, Foodora

Hogy nézne ki a világ, ha a globálisan ismert márkákat nem az alapítóik, hanem a mesterséges intelligencia nevezte volna el? Néhány napja debütált a...

Mobilfox Member vagy? Regisztráltál már a Woltra? A Tiktok Alza.huuuu-i. Mi ez az egész?

A Tiktok felhasználók elkezdték nyomozni, hogy mi az a Mobilfox Member és mire jó nekik. A Mobilfoxosok néha már-már kínos videókat is készítettek az...

Márkanév generátor, brandnév kereső AI segítségével

A Minner.hu is szeret kísérletezni az AI-val. Tudjuk, hogy milyen nehéz kitalálni egy márkaneve. A Minner névnek is kacifántos története van, de most a...