Ki száll be az Infratrainer vállalkozásba? A Tungsram már lépett. Sőt!

Amikor vállalkozási ötletekről, kiaknázható piacokról van szó, akkor mindig szóba kerül a fitnesz piac, egészségmegőrzés, fitt élet. Nem csak azért, mert a sport hasznos az emberi szervezet számára, hanem azért is, mert a fejlettebb régiókban a lakosság nagy százaléka elhízott. Sajnos Magyarország utóbbiban még élen is jár. Itt van most egy izgalmas fitnesz innováció. Az Infratrainer gépből már több, mint száz üzemel világszerte, de főleg Magyarországon. Ez egy magyar találmány, amihez a Tungsram elsőként, mint gyártó csatlakozott, majd a projekt annyira bejött, hogy az Infratrainer alapítókkal közös vállalkozást hozott létre a gyártócég, az Infratrainer Global Zrt-t. És itt jövünk mi! A cég meghirdette a közösségi finanszírozási kampányát, tulajdonrészt vehetünk a cégből. Lássuk is, miért éri meg befektetni, mit kell tudni a projektről.

Először is nézzük meg a kampányvideójukat! 

A közösségi finanszírozó kampányuk elérhetősége: http://tokeportal.hu/infratrainer

Mit kell tudni az Infratrainer gépről? 

Az INFRATRAINER a 21. század egyik legmodernebb és leghatékonyabb egészségmegőrző és alakformáló technológiája. Olyan speciális fitneszberendezés, amely a lehető legnagyobb hatékonyság érdekében ötvözi az infrasugárzók és a személyre szabott zsírégetési tartományban végzett kardio edzések előnyeit. Ez az edzésforma bárki által végezhető, nem igényel elő edzettséget, rendkívüli módon ízületkímélő.

Három legfontosabb előnye:

  1. Fogyás: Az infrasugárzók által kibocsátott speciális infra sugarak és a személyre szabott zsírégető tartományban végzett edzés felerősíti a zsírsejtek lebontását, így a fogyás és az alakformáló edzés a lehető leghatékonyabbá válik.
  2. Méregtelenítés: Az Infratrainer edzés fokozza a vérkeringést, hatására a bőr megtisztul, a méreganyagok távoznak, fokozódik a kollagén termelés, ezáltal a bőr simábbá, fiatalabbá válik.
  3. Ízületkímélő edzés: a fekvő helyzetbe állított bicikli rendkívüli módon ízületkímélő, így ez az edzésforma bárki által végezhető, nem igényel előedzettséget.

Az Infratrainer a Zerofat Technology™ rendszerrel együtt a fogyást szinte élményszerűvé teszi, segítségével az ügyfelek életmódot tudnak váltani. Az elért eredmények tartósak, és a méregtelenítés révén az ügyfelek egészségesebbé válnak. A komplett rendszer végigköveti a felhasználót a fogyási folyamaton és interaktív módon támogatja a kitűzött cél elérését.

A Zerofat Technology™ rendszer elemei:

  1. A Smart Infratrainer gép, mely a legfejlettebb edzőeszközök egyike, aminek a Tungsram biztosítja kiváló minőségét. A gép alkalmas a felhőszerverhez való kapcsolódáshoz;
  2. Felhőalapú szoftver és adatközpont;
  3. A mobilalkalmazás, amelyen keresztül az ügyfelek követhetik az edzéstervet, megvásárolhatják a bérleteket, kezelik a foglalásokat és interaktív tanácsokban, ill. egyéb információ megosztásban részesülnek;
  4. Az üzlet vezérlő modul, ami a franchise, ill. a vállalati rekreáció partnerek gépeinek vezérlését és kapcsolódó szervízszolgáltatást biztosítja;
  5. Az okos karkötő, ami méri az ügyfél adatait, így az ébredési pulzust, és kommunikál a mobilalkalmazással. Ez biztosítja, hogy az edzési intenzitás az aznapi ébredési pulzus alapján kalkulált zsírégető tartományon belül marad;
  6. Az étkezést helyettesítő csomagokat is kialakítanak és biztosítják a reggeli és a vacsora helyettesítésére, az együttműködő partner gyártók termékeiből.

    A komplex rendszerből az 1-4. pont alatti komponensek készen vannak, az 5-6. a későbbiekben kerülhetnek kifejlesztésre.

Hová fektetünk be? Mit kell tudni a befektetésről? 

Az első finanszírozási kör befektetője – és az Infratrainer gépek gyártója – a Tungsram. Ahhoz, hogy további tulajdonostársakat közösségi finanszírozási kampányon keresztül be tudjanak vonni, az Infratrainer (a gép feltalálói) és a Tungsram megalapította az Infratrainer Global Zrt-t. és elindították kampányukat a Tőkeportálon. 

A Tőkeportál az első magyar részvénycélú közösségi finanszírozási platform, amely 2020 elején kezdte el működését, és azóta már több sikeres kampánynak szolgált helyszínéül.  A közösségi finanszírozás révén a kisbefektetők egyedülálló módon részesedést szerezhetnek nagy növekedési potenciállal rendelkező induló vállalkozásokban.

Az Infratrainer Global Zrt. kampányában a cél minimum 50 millió forint összegyűjtése 60 nap alatt, 2021. augusztus 7-ig. A kampány vezető befektetője a Startup Campus, már befektetette a minimálisan keresett tőke 10%-át. Az innovációs központ és startup inkubátor, oktatási, inkubációs, befektetési, és külföldi piacra lépési szolgáltatásokkal segíti az innovatív projekteket. „A Startup Campus az Infratrainer közösségi finanszírozási kampányához több okból csatlakozott”, mondta el Kovács Zsolt ügyvezető igazgató a Tőkeportál 38. Kanapé Pitch eseményén. „Hiteles, nemzetközi szinten elismert és tapasztalt befektetői csapat állt össze. Emellett a közösségi finanszírozás itthon egy új, a pénzügyi ismereteket erősítő, a befektetést egyszerűsítő és mindenki számára elérhető megoldás, ami egyúttal a startup ökoszisztémát is erősíti.”

A minimum befektetési összeg: 25 200 forint

Ahogy az a közösségi finanszírozásban megszokott, a befektetőket jutalmak is várják:  

  • Az első 25 befektető választhat egy logózott kulacs/törölköző/póló közül
  • 500.000 Ft felett befektető a fenti ajándéktárgy mellé egy bérletet is kap
  • 1.000.000 Ft felett befektető mindezek mellé egy személyre szabott edzéstervet is kap az Infratrainer alapítójától.

Mi történik a befektetés után? Mi a cég következő lépése:

Értékesítési céljuk, hogy a következő öt évben az Európai Unióban 200 gépet adjanak el és 200 gépet adjanak bérbe az alábbi területeken:

  • Egészség- és wellness központok: a modellre már jelenleg is folyik a pilot; itt a meglévő egészségközponti infrastruktúrába került a gép behelyezésre, orvosi és szépségápolási programok részeként használhatják a vendégek.
  • Vállalati rekreációs központok kialakítása vállalati partnereknél, melynek célja a munkavállalók egészségi állapotának és közérzeti szintjének növelése személyre szabott alakformálási és egészségtámogató szolgáltatásokkal.
  • Sportcenterek: itt a sportegyesületekhez kihelyezett gépekről van szó, amelyeket edzői felügyelettel vagy anélkül tudnak a sportolók használni, nem csak kizárólag fogyasztás céljára: az infravörös sugárzás jótékony hatással van a sérülés utáni rehabilitációra is.

A Tungsram, mint kezdő befektető és partner értékesítési csatornáit hatékonyan kívánják kiaknázni: mivel a vállalat több, mint száz országban jelen van. 

Versenytársak?

Jelenleg az Smart Infratrainer egyedülálló értéket képvisel a piacon. Az Infrashape és az InfraslimX hasonlóan kombinálta a biciklit infrasugárzóval, azonban a megoldásaik hatékonysága messze alulmarad a Smart Infratrainerétől. A Smart Infratrainer egy olyan sikeres magyar termék, amelyet – versenytársaikkal ellentétben – minőségi anyagokból és magas műszaki színvonalon gyártanak.

Mi a véleménye a termékről az edzőknek, sportolóknak, fogyasztóknak?

Rubint Réka: „Az Infratrainer kiváló kardió edzés, és remek méregtelenítő hatása miatt igazi narancsbőr gyilkos!”

Kulcsár Edina: „Az Infratrainerrel bármilyen edzést ki tudunk egészíteni, vagy akár önmagában is nagyon jó használni.”

Somossy Barbi: „Úgy érzem az 50 perc alatt, mintha félmaratont futottam volna, és még ki is tudok kapcsolódni közben”

Gál Bálint: „Nem csak átlag edzésként, hanem a fitnesz versenyekre való felkészülésben is nagy szerepet tölt be ez az edzésmódszer.”

És végül felmerül az izgalmas kérdés, hogy hogyan tudsz majd ebből profitálni?

Főleg, hogy a startupok nem fizetnek hozamot, hiszen visszaforgatják azt a növekedésükbe.

Először is, hozamelsőbbségi részvényt kapsz. Ez, szemben például a tőzsdei részvényekkel, azt biztosítja, hogyha van nyereség, de nem elég arra, hogy mindenki ugyanannyit kapjon belőle, akkor a befektetőé az előny, évi 8%-ig. Aztán, a részvények forgalomképesek, tehát elvben bárkinek eladhatóak. És most jön az újdonság, amit egy új jogszabály, az európai rendelet a közösségi finanszírozási szolgáltatásról tesz majd lehetővé az év végétől: a közösségi finanszírozási platform szervezheti, támogathatja a másodlagos piacot majd azzal, hogy kijelzi a vételi és az eladási ajánlatokat.

A Tőkeportál platformja segítségével online tudsz tulajdonrészt szerezni a kampányidőszak alatt az Infratrainerből.  A kampányról élőben is kérdezhetsz a kampánygazdától a rendszeres befektetői találkozókon, amelyre regisztrálni szükséges. A következő alkalomra 2021. július 14-én 18.30-kor kerül sor. Irány a kampányoldal, ismerkedj meg az Infratrainer Globallal és a közösségi befektetéssel! Jó hír, hogy visszanézhető lesz a beszélgetés.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Szinte minden évben végigfutnak a közösségi médiában azok a képek, amelyeken – leginkább FMCG, gyorsétterem vagy közösségi média – márkák logói szerepelnek, na de nem az eredeti formájukban, hanem újragondolt, őszinte verzióban. A svéd származású grafikus dizájner, Viktor Hertz művei közül mutatunk párat:

Forrás: inspirationfeed.com

MinnerInstant

A vállalati filozófia kulcsfontosságú, ezzel definiálod, ki és mi vagy, milyen értéket adsz a cégedet körülvevő embereknek. Ennek alapján dolgozol és fejlődsz, de még a munkatársakat is ezzel motiválod, ösztönzöd. Amennyiben még nem rendelkezel misszióval és vízióval, szánj időt ezek megállapítására.

Misszió (küldetés): Amiért létezel, amiben hiszel. A vállalatod létjogosultsága, némi érzelmi töltéssel megtámogatva. Nem hosszabb, mint egy-két mondat, és ha arról lenne szó, a munkatársak szívesen hordanák azt a pólót, amire ez a szöveg van rányomtatva, tehát azonosulnak az eszmével.

Vízió (jövőkép): amit a vállalattal szeretnél elérni a jövőben. Erre törekszel, ez lebeg a szemed előtt és ez motivál téged, valamint a munkavállalókat minden egyes nap. Ne világmegváltó gondolatra, vagy irreális elvárásokra gondolj, hanem tudasd a követőiddel, mik a céljaid, és milyen eszközökkel, milyen lépésekben kívánod ezt elérni.

Ha sikerült pontosan megfogalmaznod a missziód és víziód, fel is használhatod ezeket a vállalati kommunikációdban.

A Minner missziójáról, víziójáról itt olvashatsz: Milán, mi a célod a Minnerrel? Mi a víziód?

MinnerInstant

A Telekom meghallgatta a fiatal célcsoportja (20-29 éves fogyasztói) véleményét: különböző platformokon szavazást indított, és arra volt kíváncsi, ki minek örülne egy személyre szabott díjcsomag esetén. A visszajelzések alapján létrehozta a “Kraft” elnevezésű csomagját, amely tulajdonképpen a “Mobil XS” és a “Net 15 GB” ötvözése, tehát nem is volt szükség nagyobb volumenű termékfejlesztésre.

A piackutatás mindig segít abban, hogy javíts, fejlessz a termékeden / szolgáltatásodon, de ha jobban bevonod a célcsoportodat a termékfejlesztésbe, létrehozhatod a Jolly Joker ajánlatodat, hiszen a vásárlók konkrét igényeire / problémáira kínálod az általuk ismert és legjobbnak vélt megoldást.

A LEGO is kíváncsi az ötletekre, és közben aktivizálja a közösségét: A LEGO megkérdezi fogyasztóit, milyen terméket dobjon piacra

Forrás: Telekom, HVG

MinnerInstant

Hétezer milliárd forintot bukhat Japán azzal, hogy zárt kapuk mögött rendezik az olimpiát. A legnagyobb veszteség a turizmuson van, ami több mint mint 9 milliárd dollár veszteséget jelent. Az adott évben a rendező ország(ok) turizmusában ugyanis még tíz évvel a játékok után is érezhető az olimpia hatása, annyira szívesen járnak vissza azok, akik szurkolóként is ott voltak. Ehhez képest pedig szinte minden más tétel eltörpül:

  • Az olimpia két és fél hete alatt 90 százalékkal, 3,7 milliárd dollárral kevesebb bevétel várható, mintha telt ház lenne,
  • 6,7 milliárd dollár esik ki azzal, hogy az olimpiához köthető kulturális események és egyéb sportrendezvények közül a legtöbb elmarad,
  • A japán háztartások vásárlásai pedig 2,2 millió dollárral esnek vissza.

Forrás: HVG

MinnerInstant

Április 26 óta vezették be az iOS 14.5 frissítést, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy blokkolják az ő követésüket. Az applikációk egyesével megkérdezik, hogy engedélyezi-e a felhasználó, hogy követhesse a tevékenységét az adott applikáció. Ez a Facebooknak a legnagyobb érvágás. Az alábbi képen látod, hogy mit kérdez meg a felhasználótól, mit kell kötelezően kiírnia. És ha ott rányom a felhasználó a tiltásra, ott bizony az tiltva is lesz Na, de mennyien nyomkodnak a követést mellőzésére? A Wall Street Journal riportja alapján az iPhone-osok 67%-a tiltja a követést.

Idén júniusban az iPhone-on megjelenő hirdetésekre költött összeg egyharmadával csökkent, míg Androidon az összes reklámra költött pénz tíz százalékkal nőtt. És akkor mire költik a maradék pénzt? Egyrészt egyre több cég kezdi el a TikTok reklámot (még igazi vadnyugati helyzet van ott, olcsó), másrészt szponzorált cikkeket, tartalmakat vesznek. Utóbbi információk saját gyűjtés (hova költi), körbeszondáztam több Minner vállalkozót is.

Az iOS 15 még szigorúbb dolgokat hoz, ami megnehezíti majd a követést. Például az e-mailben érkező követőkódokat is szűri.

Az Android-ra ősszel jönnek a fentiekhez hasonló blokkolások, de ott eltart jövő tavaszig, míg mindenhol lefrissül.

Fel kell kötnie a marketingeseknek a gatyát! Konverzióoptimalizálás egyre nehezebb, webáruházaknak is nehezebb lesz a marketing. Lehet ez fogja megerősíteni majd az affiliate marketinget? Most lehet majd jó alternatíva lehet. Ez a piacteremnek jó hír, amit most indítunk, tudod aminek haladását élő esettanulmányként mutatom be. Vállalkozás indítás: Piactér születik üzleti esettanulmány

Forrás: www.wsj.com, Index

MinnerInstant

Száz nap után szerdán újra felvonta a horgonyt az Ever Given konténerszállító hajó, miután a japán tulajdonosvállalat és a biztosítók megegyeztek a Szuezi-csatornát működtető hatósággal a kompenzációról. Az Ever Given márciusban hat napig vesztegelt a Szuezi-csatornában, miután megfeneklett. A több mint 200 ezer tonna kapacitású konténerszállító észak felé, a Földközi-tenger irányába indult útnak – írja az MTI.

A Szuezi-csatorna Hatóság (SCA) kezdetben 916 millió dollár kompenzációt követelt a mentési műveletekért és a kieső bevételekért, amelyet később 600, végül pedig 550 millió dollárra csökkentett. 18 300 konténer van a hajón. Egyiptom a pénzügyi kártérítésen kívül egy 75 tonnás kapacitású vontatóhajót kap az Ever Given tulajdonosától.

Forrás: Index


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek